Hakutulokset

  1. K

    Kesäkuiset2018 joulukuunketju

    Hyrräpään kanssa ollaan siis samiksia, kun molemmilla on ultrassa laskettu aika vaihtunut toukokuun vikaksi päiväksi. :ROFLMAO:
  2. K

    Kesäkuiset2018 joulukuunketju

    Kopioin oman tekstin tuolta aiemmasta, kun en huomannut tätä joulukuun ryhmää. Keskustelut on tainneet siirtyä pääosin fb:n puolelle, pitäisköhän sitä itsekin sinne siis siirtyä, jos sinne vielä siis mahtuu? (n):) Ja sitäkin mietin, kun lasketuksi ajaksi mulle annettiinkin 31.5. ja koko ajan...
  3. K

    Kesäkuiset

    Keskustelut on tainneet siirtyä pääosin fb:n puolelle, pitäisköhän sitä itsekin sinne siis siirtyä, jos sinne vielä siis mahtuu? (n):) Ja sitäkin mietin, kun lasketuksi ajaksi mulle annettiinkin 31.5. ja koko ajan olen kuvitellut kesäkuun ekaa viikkoa, niin onko tyhmää olla kesäkuisissa, vai...
  4. K

    Kesäkuiset

    Minä kävin tänään lääkäri-gynellä, klexanea jatketaan aamuin illoin synnytykseen saakka ja vielä kuusi viikkoa ylikin. Tottakai on tärkeää, että ei veritulppa uusiudu, mutta kyllä se ärsyttää kun tietää olevan neulatyynynä seuraavat 9kk. :confused: Mutta tärkeintä on oman terveyden lisäksi...
  5. K

    Kesäkuiset

    Aiti6:lle, oi kamala. Ompa kohdannut kauhea tragedia teitä. :( Toivotaan, että tämän kohdalla kaikki menisi hyvin. <3
  6. K

    Kesäkuiset

    Tänään oli sokerirasitus, sekä eka neuvolakäynti. Paastoarvo oli 0,3 yli sallitun, eli raskausdiabetes jälleen. Mutta jotain positiivista, ei tarvitse enää loppuraskaudesta käydä sokerirasituksessa. :ROFLMAO: Neuvolasta sainkin sitten heti sokerimittarin mukaan, käytiin kaikkia asioita läpi ja...
  7. K

    Kesäkuiset

    JohannaW, voi ei. Voimia kovasti. <3
  8. K

    Kesäkuiset

    Vauhtiviisikonäiti, huh! Onnea kahdesta vaverosta! (y):love: Mulla ois ens vklla ensimmäinen neuvola! Jännittää, että kuunnellaanko siellä sydänääniä. :) Ensi viikolla on myös eka sokerirasitus, pläääh. Sekä lääkäriaika, kun keskustellaan Klexanen jatkosta. Nlatäti sanoi puhelimessa jotain...
  9. K

    Kesäkuiset

    Minä en uskalla liittyä facen ryhmään ennen kuin ollaan kerrottu raskaudesta perhepiiriin. :ROFLMAO:
  10. K

    Kesäkuiset

    Mun pitäis kans ostaa mammahousut. Oon menny nyt monta viikkoa collareilla, ja haluisin laittaa jalkaan jo muitakin housuja. :ROFLMAO:
  11. K

    Kesäkuiset

    Hitto tätä vellovaa etovaa olotilaa, mikä on muuttunut ihan 24/7. Kaikki ruoka ällöttää ja ne mitä tekis mieli, niin pitäis lähteä hakemaan kaupasta mut eihän niitä kotona enää tee mieli. :rolleyes: Lämmin ruoka ei maistu vaan laittaa oksettamaan. Kahvia en voi kuvitellakaan juovani. Väsymys on...
  12. K

    Kesäkuiset

    Niin ja niitä oireita: turvottaa, ällöttää ja etoo, ei ole nälkä ja joskus (kuten viime yönä) tuli kamala nälkä. Välillä nippasee kohdusta, jos nopeasti nousee ylös tai vaihtaa asentoa sängyssä maatessa. Kahvia ei tee enää mieli lainkaan, ja minä oon ollut tätä raskautta ennen kahvin...
  13. K

    Kesäkuiset

    Nages, kyllä voi jokainen päivä olla erilainen oireineen tai sitten ei ole oireita joskus lainkaan. :ROFLMAO: Täällä kans siirrytty "ponnari farkunnappiin" viritykseen kun housut kiristää ja en halua koko aikaa olla colleget jalassa. :LOL: Paidat on löysiä, ja vaikka tuota massaa jo valmiiksi...
  14. K

    Kesäkuiset

    Ai kauhee kun tänään on kolme kertaa meinannut livahtaa salaisuus suusta ilmoille. :whistle: Piti ihan huulta purra ja miettiä miten lauseen jatkaa järkevästi, ettei jää kiinni. :ROFLMAO: Vielä muutama viikko, sitten... :love:
  15. K

    Kesäkuiset

    Santso, Esteri ja Lumikki, paljon voimia teille. <3
  16. K

    Kesäkuiset

    Ja kyllä, täällä itketään välillä ihan pienestäkin. Ja sitten taas ääripää, eli suutun pienestä. :rolleyes:
  17. K

    Kesäkuiset

    Täällä kans kolmatta odotellaan ja tänään 6+1. :love: Sinulla tosin on vielä pidempi aika kuopukseen, minulla "vain" neljä vuotta. :ROFLMAO: Mutta aivan höpsö olo on kyllä, ja yksi päivä ihastelin pienen pieniä vaatteita kirppukselläkin ja paljon vauvvakamaa katselen jo "sillä silmällä"...
  18. K

    Kesäkuiset

    Mulla alkaa mennä järki. Olen kohta viikon lepäillyt, makoillut, ottanut rennosti. Olen neulonut. Katsonut leffoja. Pelaillut lasten kanssa. Mutta kun en pääse lenkille tai jumppaan, niin menee järki! Joudun kököttämään vaan neljän seinän sisällä. :confused: Tänään kyllä uskaltaudun käymään...
  19. K

    Kesäkuiset

    Lumikki87 tsemppiä <3 Toivotaan että verenvuoto ei olisi km viittaavaa vaan harmitonta.
  20. K

    Kesäkuiset

    Se on jännä miten välillä voisi jauhelihaa vetää vaikka suoraan pannulta poskeen, mutta eilen illalla pelkkä haku kuvotti niin että meinasin oksentaa. :sick:

Yhteistyössä