Hakutulokset

  1. M

    ~~~MAALISMASUT 2008~~~ Elokuussa

    Ninni78; laita mulle ikää 31v. Kiva, kun olet tehnyt hienon listan:flower: Mimmi-78 ihania uä uutisia sulla :) Mulla uä vasta 6.9 ja kadehtien luen teidän muiden ultra kuulumisia. Sitten unista. Minä näen kans mielenkiintoisia unia, jos poitsu ei herätä niin tiheään, että ehdin uni maailmaan...
  2. M

    MAALISMASUT 2008

    Tervehdys =) Lueskelen teidän juttuja päivittäin, mutta aikaa kirjoitella tuntuu löytyvän vain harvoin.. Mama-L kiitos testi linkistä! Olinkin sitä jo yrittänyt etsiskellä, kun mulla on ennusteet molemmista lapsista pitäneet paikkansa, eli ensin tyttö, sitten poika ja nyt sitten olisi...
  3. M

    MAALISMASUT 2008

    Misupai; kyllähän se ihan loogiselta kuulostaa, että kun muutenkin masussa koko ajan vauhdilla tapahtuu niin kipuja voi tulla kun kunnolla vehtaa.. B) Rhea ja tutteli; mä ymmärrän täysin et seksi ei kiinnosta tässä vaiheessa, kun koko piukkuisen olemassa olo tuntuu niin apävarmalta. Minäkin...
  4. M

    MAALISMASUT 2008

    Minda :hug: :hug: Teillä on siellä rankkaa :ashamed: Misupai; me siivotaan niin harvoin, etten kehtaa edes sanoa.. Mutta imuria sentään käytetään paljon.. Kuusikon äiti; ihana pesue teillä =) Joku kerto jatkuvasta nälästä.. Täälläkin sitä on. Ja sellaista pientä huonoa oloa...
  5. M

    MAALISMASUT 2008

    Tervehdys. Kurja kuulla, että monella on vuotoa. Vaikka se olisikin vaaratonta, niin aina se pelästyttää ja mietityttää :( Mulla oli kans esikoisesta yhtenä päivänä rusehtavaa vuotoa just näillä viikoilla ja toisesta olikin sitten veristä vuotoa, vanhaa ja uutta seitsemän viikon ajan, viikot...
  6. M

    MAALISMASUT 2008

    Tervehdys kaikille maalismasuille :) Täällä yksi reilu 30v äiti littyy seuraanne. Kolmas lapsi olisi tulossa, esikoinen on tyttö 3v 3kk, poika on 10kk. Vähän jännitynein fiiliksin kevättä odotellaan, kun neidillä on reilusti allergioita (vasta keväällä löydetiin), joten kaikki ruoka tehdään...
  7. M

    Masentaa...

    Kiitos että sait aikaan hymyn näillekin huulille!! Virtsankarkailua, joo.... :laugh: Taitaa olla huono päivä tässä ite kenelläkin. Vatuttaa tää ainainen odotus, piinailu ja pettymys!! Ei jaksa! aaaaarrrrgh.... Ja joo, huomattu on, että lasten ehdoilla ne ystävyyssuhteet tuntuu etenevän. Kun...
  8. M

    voiko olla totta?

    Perusteluna on se että kun syö 5 kertaa päivässä kunnon ruokaa, ei tee mieli niitä "välipaloja" suklaata,pullaa,keksejä...
  9. M

    3 v syö kakkaa...

    Ei kai meidän ipana ole ainoa joka on keksinyt maistella omaa kakkaansa??? Ihmettelen vaan kun on maistunut useammin kuin kerran, voiko tykätä siitä... Mitä tehdä jos vielä toistuu? Itseä yököttää eikä kyllä osata ottaa huumorilla.
  10. M

    3 v syö kakkaa...

    Ei kai meidän ipana ole ainoa joka on keksinyt maistella omaa kakkaansa??? Ihmettelen vaan kun on maistunut useammin kuin kerran, voiko tykätä siitä... Mitä tehdä jos vielä toistuu? Itseä yököttää eikä kyllä osata ottaa huumorilla.
  11. M

    Kiva peli netissä lapsille?

    Kaipaisin semmoista peliä netissä, jota suhteellisen pienikin lapsi voi pelata ilman aikuisen apua. (Tyyliin flipperi) Siinä pitäisi pystyä keräämään pisteitä, eikä taidolla olisi niinkään merkitystä, vaan tuurilla.. Saakohan kukaan tästä selvää.. mutta kun mä yhtä erityistä tarkoitusta varten...
  12. M

    Karvanajelusta saikulla

    \ Luepa toi aloitusteksti uudestaan - erityisesti loppuosa siitä... :attn:
  13. M

    Karvanajelusta saikulla

    \ Heheh.. Katsos, en tajunnutkaan tuota asiaa. Samaahan se tarkoittaa tuo saikku täällä meilläkin päin, mut iät ajat ollaan puhuttu myös sairaalasta saikkuna. ;) Ja tosiaan kun on ollut juttua, ettei mahansa alle enää oikein näe, niin sama täällä. Summamutikassa oon sit sheivaillut...
  14. M

    Karvanajelusta saikulla

    \ No, mulla on jo seuraavana päivänä ainakin jaloissa ja kainaloissa sänki... :/ En tiedä sit, vaikuttaako terän laatu tai jotain... Mut paljonko toi sokerointi-vahaus maksaa? Ja kauanko operointi kestää? Oli jossain lehdessä joku pikku juttu asiasta tässä taannoin, mut siitä oli jätetty...
  15. M

    Karvanajelusta saikulla

    Huh! Olipas kiva kuulla, et sama asia on pyörinyt muittenkin mielessä. :) Ehdin jo melkein pitää itseäni aivan outona lintuna... Täytyy sit vaan pakata laitteet ja vehkeet mukaan. :)
  16. M

    Karvanajelusta saikulla

    Tää nyt on vähän toisarvoinen ja varmasti monen mielestä ihan turha kysymys, mut ei anna mulle itselleni rauhaa ollenkaan. Eli otatteko synnärille mukaan mitään karvanajeluvehkeitä? Itseäni on sen takia asia mietityttänyt, koska karvat kasvavat suunnilleen heti takaisin ja ovat kaikenlisäksi...
  17. M

    Nimimerkki ä44

    quote title="16.11.2006 klo 18:11 ä44 kirjoitti"] meilläkin nyt 3v tyttö sanottiin olevan vain atoopikko lähes 2-vuotiaaksi asti. vasta kun iho meni ihan hirvittäväksi(koko keskiruumis oli täynnä näppylöitä, satoja siis) saimme viimein apua. lähes vuoden tyttö kärsi, ranteissa oli avohaavat...
  18. M

    diabetes-peikkona

    Diabetes kun puhkee niin kovasti janottaa ja pissattaa. Laihtuu myös kovasti. Eli ei nyt taida niitä oireita olla =)
  19. M

    Miten olette ottaneet tuttujen vauva uutiset?

    Me olemme kärsineet lapsettomuudesta 2 vuotta.Tällä hetkellä kaikki lähimmät ystäväni ovat raskaana sekä veljen vaimo ym.Eli koko lähipiiri.Jokaisen raskausuutisen olen ottanut vastaan tavallaan iloisena...olen peittänyt tunteet ja onnitellut ja kysellyt oloja ym.Kotiin kun olen päässyt (tai...
  20. M

    kolmannen asteen repeämät

    neljännen asteen repeämät täällä :D hyvin olen parantunut vaikka jokanen lääkäri sitä päivitteli. alatiesynnystä tuskin enää haluan kun siinä on vaarana että menee koko pidätyskyky :o kun selvisin tuosta niin en enää riskeeraa.

Yhteistyössä