Hakutulokset

  1. M

    Marraskuiset 2018

    Hei kaikki, Tervetuloa @Beibe18 ! Täällä on varsin hiljaista, kun moni ilmeisesti juttelee fb:n puolella. Mutta on meitä täällä jokunen kai :D Mites sulla menee, jotain vaivoja ilmeisesti pukkaa? Mulla on lähinnä supistukset riesana ja se ettei taivu mihinkään kun maha niiiin iso. Maanantaina...
  2. M

    Marraskuiset 2018

    Hei kaikki, Onko teillä ollut paljon harjoitussupistuksia? Mulla on ollut nyt jo pitkään päivittäisenä kaverina nuo... Vähän häiritsee oloa kyllä. Yöllä joka kerta kun kääntää kylkeä niin tulee supistus. Yhtenä yönä oli parin tunnin jakso että supisteli (siis kivuttomasti mutta selkeästi)...
  3. M

    Marraskuiset 2018

    Moi! On pitänyt jo pitkän aikaa kirjoitella, mutta jostain syystä tämä mun ipad ei ole antanut tehdä sitä.....Aina kun kirjauduin sisään niin sain kirjoitettua 2 sanaa ja sitten hirtti kiinni! Outoa. No, nyt viimein taas toimii. Imetyksestä oli puhetta. Mä imetin esikoista kyllä ja se sujui...
  4. M

    Marraskuiset 2018

    Huhuu? Onko täällä enää ketään juttukaveria? :) Viimeinen työkuukausi pyörähti käyntiin - jaksaa jaksaa... Viime päivinä on tullut yhtäkkiä aiempaa raskaampi olo. Helposti tulee harjoitussupistuksia jne. eikä jaksa niin hyvin. Vaikka periaatteessa olo ihan virkeä. Olisihan tässä vielä matkaa...
  5. M

    Marraskuiset 2018

    @rosas Uskon hyvin, että nyt on ihan erilainen jännitys kun tietää vauvan tilanteesta! Mutta on hienoa, että suunnitelma on selvä mitä tapahtuu ja kuinka hoidetaan - ei tarvitse lääkäreidenkään "lennossa" keksiä suunnitelmaa. Rakenneultra on kyllä hieno juttu kun asioita saadaan varsin...
  6. M

    Marraskuiset 2018

    @kosmo Otan osaa! Todella surullista. Toivotan voimia jaksaa eteenpäin, vaikka helpolta ei tunnu varmasti! Täällä on pino hiljentynyt selvästi kesälomien ja helteiden seurauksena, itsekään en mökiltä juuri päässyt lueskelemaan ja kirjoittelemaan. Mutta nyt taas sitten aktiivisemmin! Minulla...
  7. M

    Marraskuiset 2018

    @Mangolassi onneksi kaikki oli kunnossa! Onko olo nyt ok vai jäikö kipu? Itsellä ei ole ollut mutta olen ymmärtänyt että iskiaskipu voi olla todella lamauttavaa. Tsemppiä! Meillä ei olla vielä päästy nimiasiassa järin pitkälle, mutta esikoisen nimikin löytyi melko helposti. Hän on poika ja...
  8. M

    Marraskuiset 2018

    Heippa pitkästä aikaa! Täällä tänään myös rakenneultra ja kaikki oli hienosti. Meille arvioitiiin tyttöä tulevaksi :love: Oli nyt 20+1 382g, joka kuulemma normaali. Oli kiva päästä kurkkimaan menoa. Hauskasti näkyi mm maiskuttelu ja sormet sitten suuhun ajautuivatkin. Onneksi kaikki oli...
  9. M

    Marraskuiset 2018

    Kiva kuulla rakenneultrakuulumisiakin jo! Itsellä menee vielä juhannuksen jälkeisen viikon loppupuolelle ennen kuin pääsee sinne - odottavan aika on pitkä! Mekin ajateltiin sanoa samoin kuin esikoisesta eli että mielellään kuullaan sukupuoli JOS se on selkeästi nähtävissä, mutta jos menee ns...
  10. M

    Marraskuiset 2018

    Hei kaikille! Liikkeitä on havaittu täälläkin :love: Riippuu kyllä paljon omasta ja piekkuisen asennosta, kun välillä tuntuu ihan selvästi ja välillä ei niin kerrassaan mitään. Esim eilen en tuntenut kertaakaan, mutta nyt juuri taas tuntuu. Mä olen iloinnut poistuneesta pahasta olosta, mutta...
  11. M

    Marraskuiset 2018

    @Sonde onko sulla tietoa miksi noita pyörrytyksiä tulee? Onko hb ok? Vai joku verenkierron pulma jostain syystä? Löytyikö joku apu edellisessä raskaudessa? Kuulostaa kyllä siltä, että ei ole hyvä meininki....toivon, että saat apua tuohon oloon! Mä en ajatellut liittyä fb ryhmään nyt...
  12. M

    Marraskuiset 2018

    @Eevariina81 Jorvissa sain esikoisen ja nyt ultrassa siellä kävin myös. Ei minulta kyllä erkaumaa mitattu - olisi ollut kyllä kiva! En tajunnut pyytääkään kun en sellaisesta mahiksesta tiennyt. Jorviin (tai siis Espoon sairaalan puolelle) menen varmaan tämänkin synnyttämään. Esikoisen synnytys...
  13. M

    Marraskuiset 2018

    @Aurorials mulla on ihan sama, ei voi yhtään painetta tulla ylävatsaan muuten alkaa närästys ja pahimmillaan oksetus. Nyt sentään pystyn pitämään tavallisia rintsikoitani - nekin aiemmin painoi jotenkin pahoinvointia lisäten o_O @Sonde juu, pyörrytystä on ilmassa herkästi! Mulla ei ole onneksi...
  14. M

    Marraskuiset 2018

    @kosmo joo, ei niitä lukuja liikaa kannata pähkäillä mutta minkäs sitä itselleen voi. Mulla oli päin vastoin ja molemmat (hcg ja S-pappa vai-mikä-se-nyt-on) ihan yli suuret - taulukko ei riittänyt.... mutta kun ne yhdisteltiin nt-mittaan ja kaikkeen muuhun niin kaikki normaalia. Mä jo ehdin...
  15. M

    Marraskuiset 2018

    Mä olen tänne enimmäkseen vatvonut pahoinvointia, mutta nyt taisi löytyä keino joka sopii ja tepsii mulle!! Akupunktio (y) Ikinä en ollut aiemmin kokeillut mutta jo vain, sen jälkeen ei ole tullut yhtään yrjöä! Suosittelen!! Ja ultrassakin ehdittiin käydä. Kaikki hyvin ja pikkuinen suorastaan...
  16. M

    Marraskuiset 2018

    Hei kaikille! Voi pyhä yrjänä...mä en meinaa kyetä enää mihinkään... Luulin jo että olis menty parempaan mutta ei niin ei. Taas lentää laatta ja kuvottaa. Menin syömään omenan kun teki mieli, no sehän sitten "poltti" pois tullessaan kurkkua niin että nyt sattuu puhuminen ja nieleminenkin. Mua...
  17. M

    Marraskuiset 2018

    Hmm... kirjoitin viestin jo aiemmin mutta nyt huomasin ettei sitä näy missään! Erikoista! @kosmo voi sentään mikä olo! Toivottavasti nesteytys auttoi tasaamaan oloa! Jospa se tasoittaisi pidemmäksikin aikaa. Olen kuullut joiltain että tiputus on toiminut joillain ns katkaisuhoitona ja...
  18. M

    Marraskuiset 2018

    Hei, Porukka taitaa kirjoitella FB:n puolella, kun täällä varsin hiljaista.... Vai onko muutkin kuin minä vain "päivä kerrallaan selviten" -taktiikalla liikkeellä eikä pysty juuri mihinkään? Mä olen nyt joutunut töistä luistamaan osasta hommia (yksityisyrittäjänä onnistuu mutta tuntuu heti...
  19. M

    Marraskuiset 2018

    Ensimmäinen neuvolakäynti takana. Eipä tuossa ihmeitä tapahtunut, sovittiin jatkoaikatauluista. Pahoinvointi edelleen melkoista! En jaksa/pysty tekemään paljon mitään ilman että huono olo provosoituu kyökkimiseksi. Onneksi tänään saanut levätä vain! Aamun neuvolan jälkeen söin ja lepäilin...
  20. M

    Marraskuiset 2018

    @Triple82 täällä oli myös sama episodi...onneksi vatsatauti oli nopeasti ohi. Mutta sen jälkeen mulla tuli taas voimakkaampana raskauspahoinvointi! Eihän se toki ollut poistunutkaan tässä välissä mutta muutaman päivän oli jo ollut siedettävää. Mä en ole vielä yhtään päässyt iloitsemaan...

Yhteistyössä