Hakutulokset

  1. pikkutakkutukka

    Toukokuiset2022

    Onnittelut @Andune ! Mulla oli ekassa alussa etinen istukka, mutta oli muistaakseni rakenneultraan mennessä siirtynyt pois kohdunsuulta. Minä sain myös tänään hyviä uutisia, kun nähtiin tyyppi ekaa kertaa ja kaikki näytti toistaiseksi olevan priimaa. Sairaalalla oli ihan bränikät...
  2. pikkutakkutukka

    Toukokuiset2022

    Kiva kuulla kuulumisia! Ja kiva ois kuulla myös ultrauutisia. Ite joudun oottelemaan vielä pitkälle ensi viikkoon. Tänään tulee toivottavasti doppler postissa niin saa nähdä jos siitä ois jotain iloa. Mutta tuo @AMR onkin just sitten se toinen puoli kun eihän ne aina tässä vaiheessa vielä ihan...
  3. pikkutakkutukka

    Toukokuiset2022

    Tervehdys toukokuiset! Oon viettänyt hiljaiseloa ja syynä mikäs muukaan kuin pahoinvointi. Tällä kertaa se on nimittäin ollut ihan hurjaa. En ole aiemmissa raskauksissa oksentanut vaikka etomista on ollutkin mutta tässä sitten niidenkin edestä. Enkä tiedä onko pahoinvointi vai väsymys pahempaa...
  4. pikkutakkutukka

    Toukokuiset2022

    Varsin samat fiilikset täällä! Vaikka mulla myös pahoinvointi pitää tietoisena raskaudesta, niin jotenkin nuo kohdun kasvukivut yms. tuntuu konkreettisemmilta. NT-ultraa edeltävät viikot tuntuu olevan kyllä maailman hitaimpia.. tämähän kestää ikuisuuden!
  5. pikkutakkutukka

    Toukokuiset2022

    BB-8, toivotan hirmuisesti että kaikki jatkuisi vielä hyvin. Tuo on varmastikin ihan tosi ahdistavaa :( Ja tervetuloa mukaan Hulda91, melkoinen saaga teillä! Mulla oli eka neuvola tällä viikolla (=aivan turha). Varsinkin kun en itse yhtään osaa asennoitua raskauteen/vauvantuloon, kun en ole...
  6. pikkutakkutukka

    Toukokuiset2022

    Tervehdys vihdoin! Olen taustalta seuraillut teidän juttuja jo kuukauden verran, mutten ole vielä uskaltautunut mukaan. Nyt alkaa hajota pää tähän "salaa odottamiseen", joten liitytäänpä nyt virallisesti tänne. Kolmas lapsi olisi meille kyseessä ja viikkoja nyt suunnilleen 8+1. Taustalla yksi...
  7. pikkutakkutukka

    Toiveena vauva 2017-2018

    Mä en valitettavasti nää tässä viivaa. Kokemusta RFSUn viivanpaikoista tosin ei ole, koska mä oon saanu nillä negassa kyllä ihan vaan negatiivisen. :( Onnea hurjasti plussista @Aurinkoinen88 ja @äiti_82 ! Välillä kiva käydä kurkkimassa täällä puolella muiden kuulumisia :rolleyes:
  8. pikkutakkutukka

    Marraskuiset 2018

    Voi tuo on kyllä pahinta kun yöt menee pyöriessä! Jos vaan mikään pysyy sisällä niin mulla on auttanut se, että syön yölläkin. Otan evääksi aina sängyn viereen jotain, mitä laitan suuhuni heti jos herään pahaan oloon. Olen koittanut suolakeksejä (ei toiminut), ananasta (ei oikein toiminut) ja...
  9. pikkutakkutukka

    Marraskuiset 2018

    Voi ei, tsemppiä! Mä soitin viime raskaudessa neuvolaan, minkä kautta sain muistaakseni samalle päivälle jonkun lääkäriajan. Oiskohan ollu ihan tk:ssa mutta ei tarvinnut jonottaa. Eli neuvolasta varmasti osaavat auttaa eteenpäin!
  10. pikkutakkutukka

    Marraskuiset 2018

    @Päppyrä koita tsempata niin että teet vaan joka toinen päivä! Mä ostin kaksia eri merkkisiä niin että tein toisella esim ma-ke-pe ja toisella ti-to-la. Näin saa tehdä siis testin joka päivä testin mutta tietty vertaa vaan saman merkkisiä keskenään. Tässä mun testejä. Siniset sofi, punaiset...
  11. pikkutakkutukka

    Marraskuiset 2018

    @Nadine88 varsin hienoja viivoja. Mä lopetin testailut joskus dpo23 ja sillon sain ehkä suunnilleen tasavahvat, ei sillonkaan ollut ihan. Tärkeintä että omat viivat vahvistuu, ei kannata muihin verrata (y) Mä kävin tänään ythsllä ultrassa ja siellä näkyi viikkoja vastaava tyyppi ja syke. Mikä...
  12. pikkutakkutukka

    Marraskuiset 2018

    Kuulostaa varsin normaaleilta kohdun kasvuun liittyviltä kivuilta. Mulla oli samoja ja olin myös tosi huolissaan :unsure: Onnea vielä täälläkin! Hauskaa kun muistan et oltiin jossain kohtaa aina samoilla piinapäivillä :ROFLMAO:
  13. pikkutakkutukka

    Marraskuiset 2018

    Tervehdys uusille! Ja onnittelut kaikille :love: Minä olen viettänyt vahvasti hiljaiseloa kun ihan hurja pahoinvointi iski päälle tuossa viikko sitten. Ihan kamalaa. :sick: No, eipä tarvitse ainakaan jatkuvasti tehdä enää testejä kun aika vahvasti tunnistaa kyllä oireet. @ijomeo kyseli...
  14. pikkutakkutukka

    Toiveena vauva 2017-2018

    Onnea @Nadine88 !! Mä myös plussasin ekasta preseed kierrosta eli todistetusti hyvää tavaraa :D
  15. pikkutakkutukka

    Marraskuiset 2018

    Onko kaikki ollut saman merkkisiä testejä? Noin alussa mä en ainakaan saanut mitään kovin näkyvää päiväpissasta, ellei sitten ollut tosi pitkä pidätys ja "vahva"/keltainen virtsa. Ja jos vaan mitenkään pystyy, kannattaa pitäytyä joka toinen päivä testattavissa aamutesteissä. Sillä tavalla...
  16. pikkutakkutukka

    Marraskuiset 2018

    Onnea! Ei ne ikinä väärää plussaa näytä. Kemikaalinen raskaus toki aina mahdollista, jolloin viiva ei tummenekaan mutta toivotaan että viiva vahvistuu! Tuo on jo hyvä merkki että tänään vahvempi. Tervetuloa mukaan :)
  17. pikkutakkutukka

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat

    @akorrzs pahoittelut tänne joutumisesta! Keskenmeno satuttaa varmaankin aina, oli sitten varhainen tai ei :( Minä täällä edelleen panikoin. Edellinen raskaus siis meni kesken ja silloin sain koko ajan jotenkin melko hailuraa viivaa, nyt vastaan sitten viivoja senkin edestä! Tänään pitäisi olla...
  18. pikkutakkutukka

    Marraskuiset 2018

    31.10/pikkutakkutukka/2./ ei vielä tietoa
  19. pikkutakkutukka

    Marraskuiset 2018

    Onpa jännä juttu tuommonen "valeraskaus"! Mahtavaa kuitenkin, että nyt alkoi nyt ihan varsinainenkin raskaus ja tervetuloa mukaan (y) Tä valvominen on kyllä mulla ihan uusi oire, en muista kummastakaan aiemmasta raskaudesta edes mitään yöllisiä vessakäyntejä alkuraskaudesta. o_O
  20. pikkutakkutukka

    Marraskuiset 2018

    Ei se oikeestaan sulje :unsure: ainakin löysin monta tuulimunatarinaa jossa cb digitestiin oli tullu hienoja lukuja ja hcg ollut joku 14-15 000 kin. Varmaan monenlaisia tarinoita tietty. Mä testaan sen takia että omassa km ei viivat vahvistuneet enää jonkun 4-5 vkon jälkeen. Niin pelkään...

Yhteistyössä