Hakutulokset

  1. M

    ~Elokuiset 2020~

    Joskohan minä tulisin tänne jonon jatkoksi. Tää ois nyt sit meille 9 lapsi jos vaan elävänä hänet tänne saadaan. Yks varhainen keskenmeno ja yksi myöhäinen keskenmeno takana. Lasten ikähaarukka on 18v-9kk. Mun omia on noista on 5kpl ja miehen 2kpl joista nuorimmainen asuu meillä ja sit yksi...
  2. M

    Toukokuiset 2019

    Mulla oli viimeviikolla nt ultra. Kaikki oli siinnä hyvin. Rakenneultra on sit viikolla 20+6. Ootteko jo kertoneet monelle raskaudesta? Ite en oo uskaltanut kertoa kuin 2 miehen lisäksi. Ees lapset ei vielä tiedä
  3. M

    Toukokuiset 2019

    Ultra kuulumisia. Tänään oli varhaisultra. Hyvän pikkuisen sydän siellä sykki ja vastasi viikkoja eli 7+1 tänään. Varattiin samalla ensiviikolle nla aika.
  4. M

    Toukokuiset 2019

    Täällä menossa 6+5. Oireita ei oo oikein muuta kuin väsymys ja se ettei kaikki mee jakeluun. Etovaa oloa on välillä illasta, mutta ei sitäkään pahemmin oo ollut. Keskiviikkona ois varhais uä ton alkuvuoden myöhäsenkeskenmenon takia. Mut eipä tänne sen kummempia kuulu
  5. M

    Toukokuiset 2019

    Varovasti minäkin tänne kurkistelen. Pelko on kova ja ennen en oo varma mistään ennen kuin tää vauva on mun sylissä elävänä. Viimeksi tällä palstalla olin vielä tän vuoden alussa kesäkuisissa. Mutta raskaus päättyi 6.1 rv 19+4 enkelipojan syntymään. Eli mulla on 5 elävää lasta edellisestä...
  6. M

    Kesäkuiset2018 joulukuunketju

    Meille syntyi pienen pieni poika rv 19+4. Hyvää jatkoa kaikille kesäkuun odottajille Miiuli ja Enkeli poika
  7. M

    Kesäkuiset

    Täällä viikkoja 6+3 tänään kävin siinnä varhaisultrassa (ei pitänyt, mutta kun toi etova olo meinaa väistyä). Sydämen syke näky kunnolla. Vielä ei ollut istukka kehittynyt, mutta josko se siitä. Josko nyt uskaltas listalle laitatuttaa ihtesä eli Miiuli7/5.6/6/Kys.
  8. M

    Kesäkuiset

    Heikuralle onnee sykkeestä(y)
  9. M

    Kesäkuiset

    Mitäs äiteet tekee työkseen? Entäs mittees harrastaa? Ite oon lähihoitaja vanhus-/kehitysvammaisten yksikössä. Harrastuksena on sit vpk. Jossa myös valmennan nuorisoa.
  10. M

    Kesäkuiset

    Ei muakaan väsytä. Vois valvoo vaikka kellon ympäri.:confused: nukkua pitäs et jaksas töissä käydä. Mutta illalla nukkumaan 23 aikaan ja sit useampi herätys yöllä kun ei vaan uni riitä. Sitten 5 aikaan kokonaan hereille
  11. M

    Kesäkuiset

    Mulla on 6 tulossa. Miehellä 2 aikasimmista lliitoista. Heistä yksi asuu meillä. Eli minun sinun ja meidän sekotus. La ois kesäkuun alussa. Ja kys ois synnytys paikkana. Etovaa oloa pitkin päivää. Onneksi ei oo vielä tarvinnut ykätä. Mites muut joilla aikasempia lapsia ootteko jo kertonut...

Yhteistyössä