Hakutulokset

  1. H

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    @syystyttö huomasin että olit plussannut ja oli pakko tulla onnittelemaan sinua. :love::love: Kirjoitettiin viime syksynä ja talvella samaan aikaan täällä ja taidettiin vielä perä jälkeen plussata ja saada keskenmenotkin.. sinulla on vastustanut vielä vähän enemmän ennekuin on tärpännyt, ihanaa...
  2. H

    Lokakuiset 2018 <3

    @Wiiwiii Tuohon ummetukseen mulla on osittain auttanu vi-siblin jauhe ja luumusose. Nyt mulla toimii vatsa suunnilleen jokatoinen päivä, kun välillä oli 3-4 pv välein ja olo oli ihan kauhea.. ja juoda kannattaa vain aika reilusti niin sekin auttaa vatsantoiminnassa. Tosin Mulla juominen on...
  3. H

    Lokakuiset 2018 <3

    @Äitiliini80 Suuret pahoittelut menetyksen johdosta ja voimia :cry: :love: keskenmeno on raskas asia, itsellä oli spontaani keskenmeno joulun alla, raskauden 7viikolla ja se surun määrä oli ihan valtava. Vieläkin päivittäin se käy mielessä ja mietin, millainen tilanne nyt olisi, jos raskaus...
  4. H

    Lokakuiset 2018 <3

    Täällä oli tiistaina eka neuvola ja mieskin lähti mukaan. Ultrassa löytyi yksi pieni vilkkaasti sätkivä ihmisen alku ja sydän löi ultrassa vimmatusti. Sydänäänet saadaan kuulla varmaan joskus parin viikon päästä, kun mennään nt-ultraan keskussairaalalle. Pikkuinen vastasi viikkoja ollen silloin...
  5. H

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Piti tulla tuolta lokakuisista tänne kurkkimaan, ihanaa, että on tullut plussia! Onnea @voittamaton ja @Nadine88 ja oliko teitä vielä muitakin.. Tsemppiä kaikille esikoisesta haaveileville :love: Täällä 8+5 menossa ja ensviikolla eka neuvola. Ei tähän vielä oikein uskalla luottaa, mut...
  6. H

    Lokakuiset 2018 <3

    Huoh.. onpahan ollut viikot, oon muutaman kerran käyny täällä lukemassa, ihanaa kun on aktiivista kirjoittelua, mutta en oo jaksanu kirjoitella mitään. Oon ollu niin poikki koko ajan, tuntuu, että ei mikään määrä unta oo riittävästi. En jaksa käydä edes lenkillä kunnolla koiran kanssa ja...
  7. H

    Lokakuiset 2018

    Heippa, uskaltaudun liittymään mukaan tänne. Tein ensimmäisen hailun plussan 5.2, mutta en oikein uskaltanut luottaa, että se lähtee vahvistumaan. No, on se nyt vahvistunut ja eilen digitestillä tulos raskaana 2-3, eli on kai se uskottava, että raskaana taas ollaan. Tosin vähän huolettaa, kun ei...
  8. H

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat

    Täällä on eilen tehty digitesti, joka antoi raskaana 2-3, eli kai sitä taas ollaan raskaana. Katsotaan vain kuinka pitkään. Toissapäivänä tein perus r-testin aamulla ja kyllä sellaiset leffaviivat siihen pärähti, että ei jättänyt epäilyjä siitä, etteikö jotain olisi tapahtunut. Tänään soitin...
  9. H

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    @syystyttö en pysty kuvittelemaan, miltä sinusta on tuntunut, kun kohdunulkoinen löytyi ja sen poistuminen kesti noinkin kauan. Jollain tavalla on ehkä helpompaa, kun km tapahtuu kerralla ja sitten pääsee aloittamaan toipumisen ja suremisen ja uudestaan yrityksen. Nostan sinulle hattua, että...
  10. H

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat

    @haavelapsi Voin niin samaistua sinun tuntemuksiin.. välillä uskon, että täällä kerralla kaikki menee hyvin ja välillä taas tuntuu, että mikään ei kuitenkaan mene niinkuin toivon. Täällä käännytään huomenna kuudennelle raskausviikolle ja koko ajan odotan, milloin nämä vähäisetkin oireet alkaa...
  11. H

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Kiitos ihanista onnitteluista ja tsemppiviesteistä. :love: @mmii Mulla on nyt kp 36 ja dpo 20 vissiin.. mikä sinulla on tilanne? Joko olet testannut? Pidän sulle peukkuja(y) Peukkuja ja plussatuulia kaikille nyt piinaileville sekä toivottavasti jokainen pääsee pian piinailemaan ja myös...
  12. H

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Kiitos onnitteluista @syystyttö ❤ ihanaa kuulla sinusta pitkästä aikaa. Pitkä ja varmasti raskas prosessi sinulla on takana, ihanaa että olet noin positiivisella asenteella :) miten olet jaksellut? Itse huomasin, että alkuun tuntui et pääsen ajatuksissa nopeasti eteenpäin ja km jäi taakse...
  13. H

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    @mmii En ole käyttänyt ehkäisyä viime elokuun jälkeen. Kirjoitin ehkä vähän huonosti tuon edellisen viestin. Km jälkeen tuli siis yhdet menkat ja tässä toisessa kierrossa km jälkeen sit tuli noi haamutestit. Alettiin kyllä yrittää heti kun se oli km jälkeen mahdollista, mut ekasta kierrosta ei...
  14. H

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat

    @haavelapsi Tsemppiä varhaisultran odotteluun (y) inhottavaa on, kun ei tiedä, Onko kaikki niinkuin pitää ja täytyy vain luottaa ja odottaa.. vähän kauhun sekaisin tuntein tässä odotan, että onko nuo viivat tullut testeihin pysyäkseen ja kuinka sitten selviän, kun täytyy alkaa odottelemaan...
  15. H

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    @mmii Mulla ei ihan tarkkaa tietoa ole kierron pituudesta, koska se ei oo oikein missään vaiheessa ehtinyt tasaantua.. tulin niin pian ehkäisyn lopettamisen jälkeen raskaaksi viime syksynä, oli kaks kiertoo (35 ja 25 pv pituiset) ja kolmannesta raskaus. Sit keskenmenon jälkeen eka kierto oli 26...
  16. H

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat

    @helskatti Mulla oli km jälkeen ekat menkat vähän runsaammat kuin normaalisti, mutta ei mitenkään erityisen kivulias kuitenkaan. Taas km vuoto oli niukempi kuin normi menkat o_O oon kyllä kanssa kuullut et km jälkeen voi menkat olla runsaammat ja kivuliaat. Tsemppiä yritykseen (y) @haavelapsi...
  17. H

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    @mmii ei Mulla kyllä ole oikeastaan mitään oireita.. tänään on nipistellyt vatsaa vähän mut muuten ei mitään. Ja ehkä pari vaaleeta näppylää tullu nännien ympärille mut siinä ne suurimmat "oireet".:LOL: marraskuussa kun tulin raskaaksi, niin mulla meni ruokahalu jo ennen plussaa, tuli palan...
  18. H

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Kiitos kaikille ihanista häätsempeistä :love: ihan innoissani olen niistä jo. :ROFLMAO: @mmii mulla tuli viime syksynä vaaleita näppylöitä nännipihoihin, kun tulin raskaaksi. Ne ilmaantui jo ennekuin sain plussan testillä.. silloin tein ekan testin dpo 10 ja oli tosi selvä plussa. Meni sitten...
  19. H

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat

    Huh, kiitos tsempeistä.. toivotaan, että on sitä, mitä toivon, eikä sitä mitä pelkään. Kaikkein ihmeellisintä on, että mulla ei ole kyllä yhtään "plussannut" olo. Olen ollut niin valmistautunut menkkoihin, että vieläkin uskon niiden olevan tulossa. Tää on varmaan joku kemiallinen. Nyt...
  20. H

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat

    Minä en nyt tiedä mitä täällä tapahtuu.. tulin äsken töistä ja tein testin kun dpo 13 ja menkkoja ei kuulu. Päivällä olin jo varma et alkaa, kun oli sellaiset väännöt vatsassa.. Tuli tuollainen. Pakko lähteä vähän lenkille tuulettamaan ajatuksia ja katsoa illalla tuo tikku uudestaan. En tiedä...

Yhteistyössä