Hakutulokset

  1. kuus+1

    .

    Mulla oli menkkakipuja jo noin viikko oviksesta. Nyt ei ole enää pariin päivään ollu. On ilmeisesti aika yleistä et plussakierrossa menkkakivut alkaa jo useampi päivä ennen menkkoja, vaikka normaalisti (nega kierrossa) vasta ihan just kun menkat alkaa.
  2. kuus+1

    .

    Testasin tänään aamulla dpo 14, cb:llä raskaana 2-3, ja siis menkkojen olis tänään pitänyt alkaa. Mut voi nyt sitten siirtää plussanneisiin. Toivottavasti kaikki menee hyvin loppuun asti. Onnea kaikille yritykseen :love:
  3. kuus+1

    .

    Kyl mäkin näen haalean toisen viivan tossa :love:
  4. kuus+1

    .

    Alkuun paljon omaa napaa :p:barefoot: Tässä pc:t , ylempi dpo12 ja alempi dpo13. https://aijaa.com/asuWyV Onkohan tarpeeksi tummunut? o_O(n) Pelottaa aiempi kkm, ja siks testailen vielä. Mistähän ois halvin ostaa viikkonäytöllisiä cb:itä? Testasin muuten eilen aamulla apteekin ovistestillä...
  5. kuus+1

    Helmikuiset 2019

    Mulla on tänään 3+5, ja tosi paha olo lähes koko päivän, ja niin kova väsy että pakko oli ottaa reilun tunnin päikkärit töiden jälkeen. Mä en ikinä nuku päikkäreitä. Vatsa ihan turvoksissa ja kohtua kivistää tosi kovin. Ei oo aikasemmista ollut tällästä näin aikaisin. Jospa masussa oiskin...
  6. kuus+1

    Helmikuiset 2019

    Heippa! :love: Uutena liityn tähän helmikuun ryhmään. Tein ekan plussan perjantai aamuna dpo9 pc:n puikolla, ja pitihän se sitten varmistaa vielä iltapäivällä apteekin herkällä testillä joka näytti jo ihan selkeää viivaa. Tänään dpo12 tein pc:n liuskan, ja siitä tämä https://aijaa.com/sX84WI...
  7. kuus+1

    .

    No kyllä mäkin haluisin sen testin, jos kotitesti näyttää huonoa. Toki niistä oon kuullu paljon negaa. Mullakin oli pelko ja tunne et jommassa kummassa vikaa. Molemmilla lapsia ennestään, mutta ei yhteisiä, ja lapset on jo aika isoja (nuorin alottaa 4-luokan).
  8. kuus+1

    .

    @Wintersun miten meni tänään? @maloon mä itse epäilen että alkoholi voi isommissa määrin estää kiinnittymisen ja tässä kierrossa ite jätin pois (saunakaljaa lukuun-ottamatta). @Miina- kun alettiin yritys viime lokakuussa niin olin ihan varma että ekasta tärppää, niin kuin kolme aiempaakin...
  9. kuus+1

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Kyllä siinä mun mielestä on väriä :love:
  10. kuus+1

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    tuo on niin pieni kuva, että en erota siinä toista viivaa :unsure:
  11. kuus+1

    .

    Toi on pc:n puikko. En oo pc:llä saanu ikinä minkäänlaista haamua nega kierroilla, vaikka testejä on tehty vaikka kuinka paljon, ja lähes läpivalaissut ne :ROFLMAO::ROFLMAO:
  12. kuus+1

    .

    Oisko ollu 75e ilman kelakorvausta. Mehiläinen felicitasessa.
  13. kuus+1

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Heippa. Tulin nyt vielä ammattilaisilta kysymään. Tein äsken dpo 9, pc:n puikon, ja sain ajan sisällä tämän. https://aijaa.com/3bmc5K Voiko se olla plussa? :love:
  14. kuus+1

    .

    https://aijaa.com/3bmc5K onko tää haamu :love:
  15. kuus+1

    .

    No siis meillä kun ei ole vielä sitä vuoden yritystä takana, niin eivät luultavasti sen kummemmin vielä tutki. Mutta siis labroja otettiin, ja niistä saan tulokset ens viikolla. Uskon että mikäli niissä on jotain poikkeavaa, niin tutkivat muutakin jo nyt, mutta mikäli ne on ok, niin silloin...
  16. kuus+1

    .

    Greippimehusta, Mulla ei ole Greippi pidentänyt kiertoja. Olen juonut varmaan melkein 4 dl päivässä. Join sitä kierron alusta ovikseen asti. Toki oon jo monta kiertoa juonut, eikä r-testiin ole plussaa tullu. Mut kyl se limoihin on mun mielestä vaikuttanu. On: Miehen näytteen tulokset tuli, ja...
  17. kuus+1

    .

    @Wintersun Menin siis lääkäriin siksi koska uskon vahvasti että jossain on nyt jotain häikkää kun ei onnistu. Eihän meillä ole vielä vuottakaan yritystä (syksyllä tulee vuosi täyteen), mutta kun aiemmin olen kolme kertaa ekasta kierrosta raskautunut, ja nyt uusi mies ja lisäksi olen sairastunut...
  18. kuus+1

    .

    @Appelsiiniomena pidän sulle peukkuja.:love: @Wintersun Niin kovasti toivon että koepala antaa vain hyviä uutisia :love: On: Testit haalenee, ja eilen aamulla vasen munasarja herätessä niin kipeä että piti kumarassa hetken kävellä. Eli ulkoisin tänään olevan dp01. Eli voi jossain vaiheessa...
  19. kuus+1

    .

    Minäkin kuulisin mielelläni. Mihin niinku auttaa, ja mitkä oireet että niitä annetaan. Voiko pyytää ihan tk lääkäriltä?
  20. kuus+1

    .

    Mulla oli plussakierrossa (joka ikävä kyllä meni kesken) menkkakipuilua jo viikko oviksesta, ja jatku loppuun asti. Lueskelin silloin, niin se on monella eka raskausoire et menkkakivut alkaa jo paljon ennen kun normaalisti menkkoja odotellessa alkais. Eli ei mitään hätää vielä :love: On: No...

Yhteistyössä