Hakutulokset

  1. H

    Toukokuun toukat 2018 *marraskuu*

    Tänään oli suuri apu dopplerista! Tulin töistä kotiin ja kävin vessassa ja pönttöön ja paperiin tuli veristä vuotoa. No siinä muutaman kerran hengittelin ja aloin etsimään sydänääniä. Luojan kiitos ne löytyi heti. Nyt 15+0. Toisen kerran tuli aiemmin 9+0. En oikeen ymmärrä. Neuvolan th:n kanssa...
  2. H

    Toukokuun toukat 2018 *marraskuu*

    Mulla on unbornheart kotidoppleri ja siihen sovellus puhelimessa. Monta viikkoa kuulunut tosi helposti äänet. Tiedän mistä kohtaa kuunnella. Ostaessa päätin että en mee paniikkiin jos ei kuulu heti. Hyvin on tähän asti menny. Suunnilleen viikolla 10 aikoihin etsin jopa puoli tuntia ennenkuin...
  3. H

    Toukokuun toukat 2018 *marraskuu*

    Mäki melkei samoissa. Mulla kun on laskettu 10.5. niin tänään tasan 13+3 Kalenterin mukaan.
  4. H

    Toukokuun toukat 2018 *marraskuu*

    Kiitos marraskuun ketjusta:) Pakko kysyä, näkyykö teillä muilla muutoksia kropassa?
  5. H

    Toukokuun toukat 2018 *lokakuussa* <3

    @JoJoha voimia:( Meillä oli kunnallisen ultra tiistaina. (Kerran ollaan käyty yksityisellä ultrassa kolme viikkoa sitten rv9, maksoi noin 80e.) Oli uskomaton fiilis nähdä taas sikiö. Aluksi se varmaan nukkui, ainakin oli paikoillaan ja vähän huonossa asennossa. Hetken kuluttua kaveri heräs ja...
  6. H

    Toukokuun toukat 2018 *lokakuussa* <3

    Mulla on kuulema istukka takaseinässä ja kallistunut kohtu. Mietin vaan jälkikäteen, että mihin päin kallistunut:) täytyy vielä seuraavassa ultrassa kysyä.. Turvottaa iltaisin tosi paljon. Työhousujen koon oon vaihtanu 34:sta 36:een ja nappi alkaa puristaa. Kokeilin jo 38 päälle, mutte ne on jo...
  7. H

    Toukokuun toukat 2018 *lokakuussa* <3

    Osanotot Mini-n-n. Olen tällä palstalla uusi, löysin vasta nyt tämän. Nyt menossa 10+6. Varhaisultrassa käyty 9+0. Ja seuraava ultra ensi viikolla 11+5. Oireita ollut aika paljon! Helpottanut on, mutta välillä on ns. huonompia päiviä. Plussasin vahvasti 4+5. 10.5.2018, Helminuppu, 24...

Yhteistyössä