Hakutulokset

  1. H

    Huhtikuiset 2018 marras-tammikuussa

    Mulla oli myös melkein viikon päänsärkyä, ei auttanu mikään mut sit huomasin, et mulla oli aivan jumissa takareidet (luultavasti iskiaskipujen takia), joten niitä ku aloin päivittäin venyttää nii helpotti päänsärky ja on pysyny pois. En tiiä auttaako tää sua mut toivottavasti löyät syyn ja saat...
  2. H

    Huhtikuiset 2018 marras-tammikuussa

    Tätä miekin oon miettinyt ku silloin asiaa kyselin ja hän ei ole täällä käynyt, toivottavasti kaikki kunnossa! Oisin myös edelleen ryhmästä kiinnostunut jos tilaa on. Mulla alkoi ummetus samantien ku tulin raskaaksi, oon syönyt kuitupitoista ruokaa, luumuja ja juonut paljon vettä mut eipä ne...
  3. H

    Huhtikuiset 2018 syys-lokakuussa

    @Shona Varmaan ne liikkeet sit selkeytyy mut ihana ku sykkeen ootte saanu kuulolle. :) @Hantta81 hah, no niin näytetään samaa nimee suosineemme. :LOL: miten sokerirasitus sujui? Se on kyl varmasti epämukavaa(n) @Uidi mukava saada sut joukkoon (y)
  4. H

    Huhtikuiset 2018 syys-lokakuussa

    Hah, niinpä näytetään olevan melkein samaa sarjaa @Korallikala, katotaan saadaanko viel synnärillä koodailla samaan aikaan :D Mullakin ollu pientä kipua alavatsassa mut liikkeistä en voi myöskään sanoa kun koko raskauden ajan ollu maha aina jollain tavalla sekaisin o_O Kerropa sit kuuluuko...
  5. H

    Huhtikuiset 2018 syys-lokakuussa

    Hei, mie kävin neuvolalääkärin käynnillä viime viikolla, ensin oli tavallinen terkalla käynti; perusmittuksen yms. ja sit lääkärille, joka myös vointia kyseli, teki sisätutkimuksen ja kuunneltiin sydänäänet. :love: Mukava käynti ja kokemus mun puolesta!
  6. H

    Ulkona on jo lunta !

    Oispa täälläkin! :rolleyes:
  7. H

    Tapaamiset

    Moi! Ihan mielipiteenä, ei ole sinun tehtäväsi huolehtia, et isä pitää suhdetta lapseensa/lapsiinsa mut tietenkin positiivisesti voit siihen kannustaa. Jos hän ei itse osaa soittaa ja olla aktiivinen niin et sie voi ittees siitä syyttää. :(
  8. H

    Huhtikuiset 2018 syys-lokakuussa

    Mie en huomannu ku luinkin heti pillipöllönä :rolleyes:
  9. H

    Huhtikuiset 2018 syys-lokakuussa

    @Korallikala kiitos, kyselen häneltä! :)
  10. H

    Huhtikuiset 2018 syys-lokakuussa

    Moi! Täällä olis myös yksi huhtikuuta innoissaan odottava. @Korallikala Mua kiinnostais myös mahdollinen fb-ryhmä, jos sellaisessa on vielä tilaa? :geek: ja flunssaa oli mullakin, mulle toisaalta sanottiin apteekissa, et Bafucinia voi käyttää kurkkukipuun ja oli sellainen luontainen nenäsumute...

Yhteistyössä