Hakutulokset

  1. Neasyos

    Heinäkuiset 2018

    Joko meistä joku on synnyttänyt? :love: Täällä 37+1 ja tänään ja eilen tullut supistuksia sillon tällön, mut ei tässä varmaan vielä synnyttämään olla lähdössä. Maanantaina oli neuvolalääkäri, sano että on paikat pehmenneet ja sormelle auki (y) Keskiviikkona oli painoarvioultra ja vauveli painoi...
  2. Neasyos

    Heinäkuiset 2018

    Heippa! Täällä 29+4 ja olo on muuten hyvä, mutta kauhea paineen tunne koko ajan alavatsalla ja ilmeisesti kivuliaita supistuksiakin tulee silloin tällöin. Kunhan nyt ei vielä syntyisi! :eek: En oo uskaltanut salillakaan käydä pariin viikkoon. Äitiysavustus maksetaan tällä viikolla ja...
  3. Neasyos

    Heinäkuiset 2018

    Pitkästä aikaa täällä! Käyn kyllä lueskelemassa useimmin, mutta jotenkin ei ehdi kirjoittamaan mitään. Onko muut alkanut näkemään unia synnytyksestä tai vauvasta/vauvoista? Mä oon nyt nähnyt pari kertaa sellaisen unen, jossa vauva on syntynyt ennenaikaisesti ja oonkin kehittänyt itselleni...
  4. Neasyos

    Heinäkuiset 2018

    Meillä oli eilen rakenneultra ja kaikki hyvin pikkuisella :love: Oma tuntemus meni taas oikein eli poikaa odotellaan. Ultraaja oli tosi ihana! Ensin vaan katseltiin vauvan touhuja, sitten tehtiin mittaukset/rakennetarkastukset, sitten taas ihailtiin vauvan säärten ojenteluja, sen jälkeen...
  5. Neasyos

    Heinäkuiset 2018

    Käytättekö muuten instassa sitä heinäkuiset2018 hästägiä? Mä oon ruvennut seuraamaan sitä ja voi vitsi miten kivoja kuvia siellä on :love: mietinkin aina, että onkohan teistä joku niistä :D Mä en oo vielä instaan tai faceen laittanut mitään virallista uutista:censored: 20+2
  6. Neasyos

    Heinäkuiset 2018

    @ladygreen poika olo on. Esikoinen on tyttö ja sillon tiesin jotenkin ihan satavarmaksi, että tyttö tulee. Nyt ei oo ihan niin varma olo. Teillähän on ihan pian ru! Jännittävää! Eiköhän siellä kaikki hyvin ole :love: Eiks noista lineaviivoistakin toiset sano, että tietäis kumpi on tulossa...
  7. Neasyos

    Heinäkuiset 2018

    Mä en oo missään ryhmissä, vauva2018 liityin just eilen :D On se kyllä paljon rauhottavampaa, kun tuntee liikkeet. Mä näin muutama päivä sitten vatsanpäältäkin pieniä iskuja :love: Rakenneultraan vielä vähän yli viikko. Toivon, että nähtäis sukupuoli, mutta ei ajateltu paljastaa sitä muille :p...
  8. Neasyos

    Heinäkuiset 2018

    Täällä näyttää ihan hiljentyneen :D Mulla on nyt pari viikkoa tuntunut selkeitä liikkeitä, ei tarvitse enää arvailla. Sydänäänet löytyy aina melkeen samasta kohdasta, oikealta alhaalta. Tulevalle isosiskolle sanotaan aina masua katsellessa tai sydänääniä kuunnellessa, että äitillä on vauva...
  9. Neasyos

    Heinäkuiset 2018

    Huh enpä oo muistanut kirjoitella tänne. Ihanaa että täällä on ainakin yhdet kaksosetkin :love: Mulla on kunnon vauvamasu, vertailin esikoisen masua ja nyt, niin on selkeä ero muodossa. Nyt ois ns. poikamasu, mutta saas nähdä :D Mielihaluja on kaikkeen suolaiseen ja koko ajan on kauhea nälkä...
  10. Neasyos

    Heinäkuiset 2018

    @ladygreen mitkä vaunut tilasitte? Mä oon kans yrittänyt etsiä sopivia sisarusrattaita mut se on ihan mahdoton tehtävä :LOL: Mulla on nyt muutaman päivän tuntunut liikkeitä, tänään 14+4 ja dopplerilla kuunneltaessa on kans kuulunut sellasia iskuja :love: Mä oksentelen edelleen joka aamu yhden...
  11. Neasyos

    Heinäkuiset 2018

    Hep, täällä! Oksensin 4 viikkoa aamusta yöhön, eikä mikään pysynyt sisällä. Nyt ei tarvii enää oksentaa kuin joskus aamuisin, mutta etova olo on seurana koko päivän, iltaisin jopa pahenee. Makea ei maistu, suolainen sitäkin enemmän :LOL:
  12. Neasyos

    Heinäkuiset 2018

    Meilläkin oli tosiaan eilen se nt-ultra ja kaikki oli hyvin :love: Ei se ultraaja ollutkaan paha ollenkaan, kertoi koko ajan mitä teki/tutki. Näytti vauvan jalkovälinkin, mutta en ehtinyt tajuamaan :LOL: Vastasi viikkoja 12+0 eli just niinkuin menkoista olin laskenut. La on siis 5.7 eikä 11.7...
  13. Neasyos

    Heinäkuiset 2018

    Ihana lukea hyviä ultrakuulumisia :love: Mites @charleene sun ultrassa? :) Mulla on huomenna nt-ultra ja oon kauhusta jäykkänä. Ne sano neuvolassa, että tää ultraaja on vähän omalaatuinen ja nyt oon lukenut keskustelupalstoilta siitä muiden kokemuksia. En ois halunnut tietää yhtään mitään...
  14. Neasyos

    Heinäkuiset 2018

    @Mirggunen kannattaa katsoa netistä lopujo.fi sivu, siellä on kivasti tietoa pahoinvoinnista ja keinoja sen helpottamiseen :) Tsemppiä!
  15. Neasyos

    Heinäkuiset 2018

    @Peppiis18 se riippuu varmaan ultraajasta/paikasta missä käy. Helsingissä tehtiin vatsan päältä, mut nyt Turussa ne sano, että ainakin tää jolle mä meen, niin tekee alakautta :oops: Vaikka todellakin näkyis hyvin vatsanpäältä.
  16. Neasyos

    Heinäkuiset 2018

    Meillä ois ton kalenterin mukaan tulossa poika ja sellanen poikafiilis mulla onkin. Esikoinen on tyttö ja kalenteri piti paikkansa. :love: 10 päivää np-ultraan, EN MALTA ODOTTAA :D Mulla on tässä n.viikon ollut ihan ok olo, en oo joutunut oksentamaan kun joskus aamulla, niin nyt on ihan...
  17. Neasyos

    Heinäkuiset 2018

    Tuli noista hankinnoista mieleen, että onko täällä jotkut ostellut jo jotain? Meillä on toki esikoiselta paljon kaikkea, mut ostin jo ennen plussatestiä yhdet ylisöpöt housut, sit oon hommannu collegehaalarin, kotiintulovaatteet, unilelun ja nyt viimeisimpänä rintapumpun (oli hyvässä alessa...
  18. Neasyos

    Heinäkuiset 2018

    Haha @ladygreen :D Mun mielestä neuvolassa kuunnellaan vasta joskus 16 viikolla, tai kai tääkin voi vaihdella. Esikoisesta kuultiin ekaa kertaa nt-ultrassa. Tänään sain selkeästi vauvan sydänäänet kuulumaan, oli selkeästi erilainen kuin muut äänet :love: Katsoin youtubesta "ohjeita" muilta...
  19. Neasyos

    Heinäkuiset 2018

    Mä oon myös ymmärtänyt, että on näitä vaarattomia hematoomia. Ne vaan jostain syystä sinne ilmestyy ja voi vuotaa, joka tietenkin säikäyttää, mutta ilmeisesti se sitten ultralla aina tarkastetaan. Yritin tänään kuunnella dopplerilla sydänääniä, sain pari kertaa lukemat 144 ja 140, mutta en...
  20. Neasyos

    Heinäkuiset 2018

    Onnea @Peppiis18 Onko sulla ollut jotain oireita? :)

Yhteistyössä