Hakutulokset

  1. L

    Toukokuun toukat 2018 *marraskuu*

    Mulla näkyy, monellaki tavalla. Paino pudonnut tosiaan yli 5kg niin sen myötä kasvot ja reidet hoikistunu. Näin just ystävää joka sano että mun kasvotki muuttunu erinnäkösiksi. (Mulla tosin onkin muutama ylimääränen kilo, että on vähä varaaki mistä lähteä.) Rinnat on kasvanu yhen kupin ja maha...
  2. L

    Toukokuun toukat 2018 *marraskuu*

    Kiitos @Mieva uudesta ketjusta! Meillä siis LA 17.5. 3&4 lapsi, NKL, ikää 29. Vauvat tosin syntyvät sektiolla viimeistään huhtikuussa, mikäli siis ylipäätään selviävät elossa sinne asti. Meillä on varmistunut että kyseessä on erittäin harvinainen ja riskialtis mono-mono-kaksoisraskaus...
  3. L

    Toukokuun toukat 2018 *lokakuussa* <3

    Hei vieläkö sinne fb-ryhmään mahtuu? Laitoin viestiä @pillipöllö lle, joka asiaa täällä mainosti, mutta ei ole vastannut vielä.
  4. L

    Toukokuun toukat 2018 *lokakuussa* <3

    Hei, Uusi jäsen keskusteluun ilmottautuu.✋ Näillä näkymin laskettuaika 14.5. mutta arvelen että se siirtyy viikkoa myöhemmäksi. Synnytyssairaala varmistuu myöhemmin. Tähän raskauteen on liittynyt vähän kaikenlaista... Meillä on siis kaksi lasta, 6- ja 4-vuotiaat. Uutta raskautta olemme...
  5. L

    Kokemuksia Mono-Mono-raskaudesta?

    Saimme juuri tietää että odotamme kaksosia ja kyseessä on ainakin tämän ultrauksen perusteella harvinainen monoamnioottis-monokoriaalinen raskaus, eli sikiöillä on yhteinen istukka ja yhteinen kalvopussi. Riskit on isot, sillä vauvat voivat kuristua toistensa napanuoriin tai toinen voi nääntyä...

Yhteistyössä