Hakutulokset

  1. K

    Toukokuiset 2020

    Mäki oon käsittänyt et sitä kissan kakkaa pitäs tyylii syödä että siitä mitään tarttua et perus hygienialla pystyy putsaa laatikot jne :)
  2. K

    Toukokuiset 2020

    Mä yritän ostaa kaiken alennusmyynneistä. Kirpparit ahdistaa just ton takia et joku likanen hm body maksaa 5e ku saan saman uutena alennuksesta jopa halvemmalla. Facen kirppikseltä joitain siistejä vaatepaketteja olen ostanut käytettynä jos on ollut edullisesti kirppishinnoin. Harmi ku ei oo...
  3. K

    Toukokuiset 2020

    Eiköhän tossa kohtaan riittäs et sanois tytölle et siteitä löytyy vessasta ja jos ne loppuu tai on vääränlaisia ni mennään yhdessä ostamaan kaupasta lisää :)
  4. K

    Toukokuiset 2020

    @taijas tuli ihan itku sun kertomuksesta. Käy niin sääliksi lasta :cry: onneksi lapsi on teille tervetullut ja vaikuttaa että tuskin äidin luona on enään hyvä olla, ihana äitipuoli voi olla lapsen pelastus ja kuulostat juuri sellaiselta joka voisi olla tytölle turvana ja turvallisena naisen...
  5. K

    Toukokuiset 2020

    Okei aikamoisia eroja mul on ollut kohtu navan korkeudella vasta puolivälin jälkeen :ROFLMAO: Mutta tässä sitä huomaa kuin yksilöitä ollaan, sun vauvalla on ainaki ollut tilaa temmeltää siellä rutkasti :love: Nyt oli rv 12 just just reuna häpyluun yläpuolella :) Mut siis näin ne mulle...
  6. K

    Toukokuiset 2020

    Eka käynti on enemmin jutustelua. Yleensä vasta rv 12 jälkeen kuunnellaan sykkeitä ja kohdun kasvua aletaan tutkimaan vasta lähempänä puoli väliä koska alussa kohtu on vielä nii pieni että on häpyluun alla lähes kokonaan. Eli ihan normaalilta kuulostaa. Eka virtsanäyte yleensä tutkitaan...
  7. K

    Toukokuiset 2020

    Oih, haluatko kertoa monta pientä siellä majailee? :love: Oon seurannut kahtien kolmosten tarinaa ja heillä kaikki mennyt todella hyvin vaikka riskiraskauksia toki ovat olleet mutta onneksi Suomessa on hyvä hoito :)
  8. K

    Toukokuiset 2020

    Halut kateissa täälläkin ja mies kyllä ymmärtää. Musta ei kenenkään naisen pitäis alistua sellaiseen et on "pakko" harrastaa seksiä vaikka ei haluiskaan :(
  9. K

    Toukokuiset 2020

    Jos ilmenee kromosomipoikkeavuuksia niin keskeytys. Ihailen ketkä jaksavat ja haluavat kasvattaa kehitysvaimmaisen lapsen, itsestä ei olisi siihen :cry:
  10. K

    Toukokuiset 2020

    Kanattaa ottaa puheeksi jos huomaat jo ite ettet pysty käyttäytymään asiallisesti potilaille, ei olis hirveen kiva menettää työpaikkaa raskauden takia ku ei noille hormooneille oikein mahda mitään :poop:. Toivottavasti helpottaisi toisella kolmanneksella, itellekki varmasti rankkaa jos on...
  11. K

    Toukokuiset 2020

    Minäkin olen äärertömän pahoilla :( Omasta kokemuksesta km jälkeen raskautuu helpommin kun kohtu on jo jotenkin valmiimpi, toivottavasti teille käy niin :love:
  12. K

    Toukokuiset 2020

    Teitkö aamusta jo uutta testiä? Piinaava tilanne, toivottavasti digi näyttäisi tuon 2-3 ni vois vähän hengähtää :)
  13. K

    Toukokuiset 2020

    Voi ei, toivottavasti vielä kääntyisi parhain päin eikä menis kesken. :cry::cry:Oon aatellut et rv 5 jälkeen digi vois näyttää jopa 3+ tai sit vielä 2-3. Etkös sä ollut digin tehnyt jo aiemmin?
  14. K

    Toukokuiset 2020

    Minäkin hyppään mukaan, face pyyntöä ehdin jo laitella. Laskettu aika menis sinne 18-20.5 tienoille riippuu kk kierron pituudesta joka vähän epäsäännöllinen. Huh onpas jännää. Tsemppiä keskenmenon kohdanneille, itsekin sitä pelkään :unsure:
  15. K

    Syyskuiset 2018 <3 *kevät*

    Meillä on 50cm ja 56cm vaatteita paljon. 62cm kokoisia muutama, oon aatellut että niitä kerkee ostaa sitten lisää vauvan syntymän jälkeen Esikko synty 49cm pitkänä niin pienet vaatteet tulivat ihan tarpeeseen, toki koko 50cm ei mennyt ku muutaman viikon ajan :)
  16. K

    Syyskuiset 2018 <3 *kevät*

    Mites syyskuisten viimeinen kolmannes on alkanut? :) Täällä tuntuu aika matelevan ja vähän sellanen "tylsä" vaihe meneillään. Hirmu pitkältä tuntuu vielä matka syyskuuhun :)
  17. K

    .

    .
  18. K

    Syyskuiset 2018 <3 *kevät*

    Se telakan asentaminen on yllättävän hankalaa vaikka meillä on isofix kiinnitys autossa :D vähänkö hyvät löydöt oot tehnyt @Lumikko84 ja vielä kaks telakkaa mukana! (y) Me muuten ollaan ostettu käytettynä kantoreppua, pinnasänkyä, vaatteita, rintapumppu jne jotta saadaan ostettua mahd. Hyvä...
  19. K

    Syyskuiset 2018 <3 *kevät*

    Mitä kuuluu syyskuiset? :) Täällä jotenkin ollut nyt niin tasaisen seesteistä ettei oo ollut mitään kirjoittelemista. Hankinnoista turvakaukalo tuottaa edelleen päänvaivaa mutta ehkä nyt päädytään britaxin baby safe i-size kaukaloon, siinä saa vauvan asentoa säädettyä vähän makaavampaan ja...
  20. K

    Syyskuiset 2018 <3 *kevät*

    Täällä alkaa pavoinvointi viimein helpottamaan, viikkon oon ollut hyvävointinen (y) Mulla mitattiin ekaa kertaa neuvolassa sf mitta, oli 17cm, esikoisen kaa oli tässä vaiheessa 3cm enemmin mikä tuntuu oudolta luulis et menis toistepäin (n) Hemoglobiini oli 121 eli vielä ihan hyvä mut kai...

Yhteistyössä