Hakutulokset

  1. T

    Marraskuiset 2018

    Laita minulle tai @Miukuliisa yksityisviesti, Niin kerron miten ryhmään vielä pääsee. Huomisen jälkeen ei ryhmään oteta uusia jäseniä. Vielä siis ehtii!
  2. T

    Marraskuiset 2018

    Moikka! Laita minulle yv-viesti täällä, niin kerron tarkemmat ohjeet miten fb-ryhmään pääsee
  3. T

    Marraskuiset 2018

    Heippa! Täällä voidaan hyvin, rv 16+1. Väsyttää edelleen, se ei tunnu helpottavan. Fb-ryhmä on kasavanut mukavasti. Otamme sinne vielä uusia jäseniä tämän viikon perjantaihin 25.5 asti. Tämän jälkeen uusia jäseniä ei ryhmään oteta. Minulle tai @Miukuliisa voi laittaa viestiä, jos haluaa ryhmään.
  4. T

    Marraskuiset 2018

    Heippa! Jos haluaa liittyä Fb:n salaiseen ryhmään niin laittakaa minulle tai @Miukuliisa viestiä. Pampulax oli ennen siellä yp muttei tosiaan enää ole ollut hetkeen. Älkää siis laittako hänelle viestiä tästä asiasta. Itsellä ollut ongelmia ettei minulle tule viesteistä ilmoitusta, mutta...
  5. T

    Marraskuiset 2018

    Heippa! Mulla oli eilen nt-ultra Ja kaikki oli hyvin ❤ la aikaistui 4.11. Ultra sattui samaan huoneeseen missä selvisi viime lokakuun kkm. Onneksi nyt kaikki oli hyvin. Kerrottiin lapsille ja mun vanhemmille. Esikoinen on aivan innoissaan. Tänään mennään kertomaan miehen vanhemmille. Jos...
  6. T

    Marraskuiset 2018

    Mulla la muuttui eli Triple82/4.11/35v/NKL
  7. T

    Marraskuiset 2018

    Heippa! Mulle ei jostain syystä tule viestiä, jos joku on laittanut myös yv:n. Täällä. Kaikkiin viesteihin olen vastannut ja laittanut ohjeet miten toimia. Mulla pahoinvointi/etova olo helpotti. Väsyttää kyllä paljon.. tänään kävin seula-labroissa ja ensi viikolla on nt-ultra .
  8. T

    Marraskuiset 2018

    Vastattu!! Mulle ei nämä ilmoitukset jostain syystä tule...
  9. T

    Marraskuiset 2018

    Huh, toivottavasti helpottaisi pian.. itsellä on vieläkin epätodellinen olo koko raskauden suhteen. Odotan sitä np-ultraa, jos sitten pystyisi rentoutumaan. Varhais-uä:ssä kävin, kaikki oli hyvin, mutta silti nyt on alkanut taas pelottaa..
  10. T

    Marraskuiset 2018

    Heippa! Täällä on aika mennyt vatsataudissa. Kun raskausetovaolotila alkoi helpottaa iski tauti päälle. Ihanaa... Mulla muuten la muuttui. Eli jos sen voi korjata listaan? 5.11. @voittamaton . Mm mulle voi laittaa täällä yv-viestin, niin kerron lisäohjeet, miten salaiseen fb-ryhmään pääsee...
  11. T

    Marraskuiset 2018

    Heippa kaikille! On tullut enemmän kirjoiteltua siellä fb-ryhmässä.. yritän nyt aktivoitua tännekin. Kävin viime to Perhe-artessa varhais-ultrassa ja kaikki oli hyvin. Vastasi viikkona 7+2 (kuten piti) eli nyt on rv 7+5 ja la on 6.11. Olotila on väsynyt ja etova. Tuntuu, että voisin vaan nukkua...
  12. T

    Marraskuiset 2018

    Kiitos :) Meillä on kaksi tyttöä, 8/2013 ja 8/2016. Syntymäpäivillä on 10 päivää eroa :whistle: minkä ikäiset lapset teillä On?
  13. T

    Marraskuiset 2018

    6.11/Tripla82/35/3/NKL
  14. T

    Marraskuiset 2018

    Moikka! Varovainen tervehdys täältäkin. Tein tänään aamulla positiivisen raskaustestin ja nyt asiaa tässä sulattelen :). Hieman jännittää miten käy, sain viime lokakuussa keskenmenon. Kaksi ihanaa tyttöä minulla on jo <3 Vaikka sain keskenmenon minulla oli raskausoireita todella todella paljon...

Yhteistyössä