Hakutulokset

  1. Jenskuli-

    Lokakuiset 2019

    Kävin pitkästä aikaa päivittämässä listan! :) Tosi vähän on tullut nyt käytyä täällä, Facebookin puolella kuitenkin aktiivisena. Meillä oli tänään np-ultra, ja kaikki superhyvin! <3 edelleen pieni vastaa vähän isompaa kuin menkoista laskettuna, mutta heittää vain 3pv, niin ei lähdetä...
  2. Jenskuli-

    Lokakuiset 2019

    Kaikki oli mainiosti ultrassa <3 edelleen vastaa päivää isompaa. Tuntuu, että nyt pystyy jotenkin paremmin nauttimaan tästä raskaudesta :)
  3. Jenskuli-

    Lokakuiset 2019

    Onnea kaikille uusille plussanneille! Lisäsin kaikki tuonne listaan, jotka ovat tietonsa laittaneet :)
  4. Jenskuli-

    Lokakuiset 2019

    Mä meen tänään myös toistamiseen varhaisultraan, toivottavasti kaikki on edelleen hyvin <3 Lauantaina iski paniikki, että onkohan kaikki hyvin, kun pyyhkiessä tuli sellainen häivähdys verta mukana, ja kauhean oksentelun jälkeen oli tosi hyvä päivä. Sunnuntaikin meni hyvin, kunnes juuri ennen...
  5. Jenskuli-

    Lokakuiset 2019

    Hei mä kävin taas pitkästä aikaa päivittelemässä tuota ekan sivun listaa. Jos nimeäsi ei ole, niin laitathan uudelleen tiedot viestisi perään, niin lisäilen seuraavalla kerralla. Oon ollut tosi huono nyt päivittelemään listaa, kun olo on 24/7 huono, ja koitan tehdä työpäivän jälkeen jotain ihan...
  6. Jenskuli-

    Lokakuiset 2019

    Facebook-ryhmässä on ajateltu, että noin 50 on sopiva ryhmän koko, ja tällä hetkellä ryhmässä näyttäisi olevan 41 jäsentä :)
  7. Jenskuli-

    Lokakuiset 2019

    Onnea kaikille uusille plussanneille! <3 @Fiiia , olin itse 23v kun sain tietää odottavani meidän esikoista, joka tärppäsi kans ensimmäisestä kierrosta. Yliopisto-opiskelijana sitä kuuli asiasta vaikka ja mitä kavereilta ihan suoraan, kuinka raskaus olisi ollut heille pahin mahdollinen...
  8. Jenskuli-

    Lokakuiset 2019

    Nyt pitäis olla kaikki uudet listattu tuonne ekaan kommenttiin. Jos ei, niin laittakaa uudelleen punaisella teksti, niin käyn lisäämässä. Me ostettiin jo reilu vuosi sitten sellainen Bob&Blossomin Sister-paita tytölle, mutta se ei kkm:n takia koskaan päässyt käyttöön. Nyt olis tarkoitus...
  9. Jenskuli-

    Lokakuiset 2019

    Mulla on kans @Emilia1987 eka neuvola vasta 27.2., ja tänään 5+3, eli samoilla viikoilla. Mun mielestä meni jotenki tosi pitkälle, mutta kai se sitten on vielä ihan normaali :)
  10. Jenskuli-

    Lokakuiset 2019

    Mua kans kuvotti esikoisen raskausaikana kahvi, niin oon koittanut jättää sen jo pois valmiiksi:D Mulla on kaamea flunssa ja kurkunpääntulehdus, niin jotenkin tuntuu peittyvän kaikki muut oireet näiden oireiden alle. Väsymys on ihan jäätävää ja tissit kipeät, mutta muuten tuntuu, ettei nyt just...
  11. Jenskuli-

    Lokakuiset 2019

    Lisäilen kaikki uudet listaan heti, kun pääsen taas koneelle. koko viikonlopun ollut ihan kamala flunssa ja äsken lääkäri totesi kurkunpäätulehduksen. Voimat ihan kadoksissa:( Mä oon tässä jo muutaman päivän odotellut sitä aamupahoinvointia, mutta eilen se iski illalla! Esikoisesta oli siis...
  12. Jenskuli-

    Lokakuiset 2019

    Ihmettelinkin, että nyt ei joku täsmää. Kävin muokkaamassa :whistle:
  13. Jenskuli-

    Lokakuiset 2019

    Onpas @Double Happy hauska yhteensattuma! :)
  14. Jenskuli-

    Lokakuiset 2019

    Kävin lisäämässä listan yläpuolelle infon fb-ryhmään pääsystä. Jouduin sitä hieman muokkaamaan, kun ei antanut muuten tallentaa. Oli kuulemma mainontaa tai loukkaavaa sisältöä :D Muutamalta puuttuu tietoja listasta. Muokkailen näitä aina, kun ehdin koneelle, eli ei välttämättä ihan joka päivä...
  15. Jenskuli-

    Lokakuiset 2019

    Mä sain varattua jo ajan ekaan neuvolaan, meni tasan kuukauden päähän aika. Varasin myös varhaisultran tänään, meen rv 7+4. Jotenkin mietitytti, että oonko liian aikaisin liikenteessä, mutta onpahan varattu ❤️
  16. Jenskuli-

    Lokakuiset 2019

    Onnea plussista kaikille mukaan liittyneille! Mä lisäilen teitä maanantaina tuonne listaan, kun pääsen koneelle taas :) Oon ollut jotenkin tosi herkkä! Eilen itkin niin muassa sen takia, että Peris lopetti aamulypsyssä. Ja myytiin just esikoisen turvakaukalo pois, ja tottakai se olis pitänyt...
  17. Jenskuli-

    Lokakuiset 2019

    Mä oon kans tehnyt joka päivä testin, eli nyt neljänä päivänä. Hyvin on vahvistuneet viivat. Testejä on siis ollut kaapissa, niin testailin ne pois. Eka neuvola tais olla mulla viimeks 7+ viikolla, jos oikein muistan. En oo vielä soittanut neuvolaan.. ekan yleisen ultran muistan osuneen 11-13...
  18. Jenskuli-

    Lokakuiset 2019

    Onks muilla turvotusta? Aamuisin ei mitään, mutta nyt jo alkaa olla sellainen pallo, että huh! Esikoisesta raskaus ei näkynyt ollenkaan ennen puolta väliä, ja nyt jo tällaista :D Helppo pitää piilossa.. Entäs onko muita, jotka meinaa mennä varhaisultraan? Mulla oli reilu vuosi sitten kkm, eikä...
  19. Jenskuli-

    Lokakuiset 2019

    Mä oon kyllä valmis jo liittymään, jos teet ryhmän! Esikoisen ryhmä oli vielä siitä ihana, että sen nimi ei varsinaisesti heti paljasta, mistä on kyse, kun puhelimeen tulee ilmoitukset :) Kuitenkin kaikki sinne liittyvät varmasti osaavat pitää meidän muiden salaisuudet toistaiseksi.
  20. Jenskuli-

    Lokakuiset 2019

    Lisäsin meidän listan tuohon ensimmäiseksi kommentiksi :) Olisin tosi kiinnostunut liittymään myös salaiseen facebook-ryhmään, mikäli joku osaa sellaisen tehdä. Esikoisen ajalta liityin ryhmään jo tosi varhain, ja edelleen neljän vuoden jälkeen se on tosi aktiivinen. Voi vitsit, miten väsynyt...

Yhteistyössä