Hakutulokset

  1. Onnsku

    Täältä sais hakee sohvan ja kaupan päälle pari sohvaperunaa;)

    Vitsi mikä sohvanvaltaus täällä tänään. Esikoisella alkoi eilen flunssa ja kipeenä haluaa aina maata sohvalla. Minä olen tarjoilija ja palvelija, palvelusväkeä ja orja :D 3 vee keksi aamulla, että hänellä on vatsa kipeä. Ei oikeesti ole, mutta ihanaa pötkötellä sohvalla. Täydellinen...
  2. Onnsku

    En tajua bb-Esan suosiota! Järkyttävä!

    Teksti oli suoraan mun ajatuksistani. Ei ymmärrä ei :x Joskaan en ymmärrä sitä Anttiakaan :ashamed:
  3. Onnsku

    vauvakuume

    :wave: Kertoisin, jos tietäisin :D
  4. Onnsku

    apua kuumelääkkeen valintaan?

    Mä laittaisin 60mg panadol-supon.
  5. Onnsku

    Miten sinä toimisit?

    Mä kuulin myös äskettäin, että toinen ois mahdollista pakastaa uudelleen. Joskin väitin vastaan tätä väitettä, mutta kertokaa, jos tiedätte faktaa =)
  6. Onnsku

    Mitä mieltä olette tosta alotteesta jota yritetään nyt ajaa läpi, että lääkärit

    Mä en näe siinä mitään järkeä saati hyötyä. Onko siis ajatus, etä jos on esim ratsia, jossa tarkastetaan vain ajokortti, niin ko. henkilö sitten myös puhallutettais? Tuolla periaatteella tosiaan voi olla, että saatais joku käräytettyä.. Mutta eihän muitakaan paheita ajokorttiin kirjata. Eikä...
  7. Onnsku

    Mistä löydän 1-2euron kuvakalenterin jossa ei suklaata?

    Me ollaan saatu aina pankista ilmaiseksi kuvakalenterit.
  8. Onnsku

    Tässä kuolleisuusluvut eri ikäryhmissä sikainfluenssatartunnan saaneiden keskuudessa:

    Ei ilmeisesti koske vain Suomea? Voisitko linkittää lähteen?
  9. Onnsku

    Pakasteessa alkoita, miehelle ylläri :)

    Omien kokemusteni pohjalta sanoisin, että ei tarvitse enää miehen olla mukana eikä kirjoittaa mitään papereita. Eihän mies aina voi päästä paikan päälle. Ja alkionsiirto on niin nopee pikkuhomma, että ei siinä miestä tarvita mukana. Paperithan on jo allekirjoitettu ja seuraava tarvittava...
  10. Onnsku

    Minkä ikäisenä pianon soiton voisi aloittaa lapsi aikaisintaa?

    Täällä on alkanut pianoryhmä 5-vuotiaille. Omani aloitti silloin ja innostunut on.
  11. Onnsku

    mun pakko yks juttu kysyä,mitä halusin jo eilen kysyä teiltä?(rokotus)

    En ole kuullut tuollaista. Parinkin lääkärin kanssa tässä keskusteltu ja he sanoivat, ettei rokotteessa ole mitään sellaista ainetta mitä ei olisi käytetty ennen. Jokaista ainesosaa on siis käytetty muissakin rokotteissa, joita meihin on pistetty. Ei taida olla mitään ainetta eikä...
  12. Onnsku

    Mitä tykkäätte? (Kuvia kaverista)

    Voih :p Eräs italialainen anestesialääkäri on kuule ja .. voi slurps!!! Näyttää Clooneylta. Saisi nukuttaa mut ihan milloin vain.
  13. Onnsku

    Mitä tykkäätte? (Kuvia kaverista)

    Ortopedi? Katseenkestävin ortopedi, jonka tiedän. Täältä löytyy kyllä ihan syötävä urologi ja pari naminami-gastropuolen kirurgia.. :p Miksi kaverisi haluaa meiltä mielipiteitä? Pitääkö itseään komeana vai onko itsetunto-ongelma vai hakeeko kumppania? :D Olin muuten varma, että...
  14. Onnsku

    masu-asukin hikka

    :heart: Se on kuulemma hyvä merkki, kun hikkailee usein =)
  15. Onnsku

    3 vuotiaalla meni taju, outoa?

    Mun pikkuveli pyörtyi verta nähtyään jo tosi pienenä :/
  16. Onnsku

    BB taloon uusi asukas sunnuntaina

    Parempi kuin tuo ylempi ehdotus :D
  17. Onnsku

    kuinka harrastetaan seksiä englanniksi

    Sanakirja avuksi =)
  18. Onnsku

    kuinka harrastetaan seksiä englanniksi

    :laugh:
  19. Onnsku

    BB taloon uusi asukas sunnuntaina

    Jos se on se Leijona :D
  20. Onnsku

    Meinnako bb Toni nyt oikeesti kilahtaa? Vai saiko se tupakkaa?

    Ei tietääkseni ole puhevikaisuutta olla Lapista kotoisin :D

Yhteistyössä