Hakutulokset

  1. A

    Kesäkuiset 2022

    Hei moi! Hyppään tänne mukaan. taustalla esikoinen 12/18 ja toinen 11/20. Esikoista yritettiin vuosi, kuopusta lähes vuosi ja ennen häntä km rv8 ja kaksi kemiallista raskautta. Ihan ei ollut ajatuksissa kolmatta vielä mutta joku on tarttunut mukaan. Menkat olis pitäny alkaa 26.9 ja siitä...
  2. A

    Marraskuiset 2020

    Katoin että fb:ssä on jo semmonen ”isompi” marraskuisten ryhmä joka näkyy haulla, mutta sopisko väelle että tämä perustettu ryhmä pidettäis semmoisena pienempänä, tyyliin maksimissaan sadassa hengessä?
  3. A

    Marraskuiset 2020

    Onko muuten facebookin puolelle tehty jo ryhmää? Tää foorumin uus ulkoasu toimii niin heikosti mun puhelimella että fb vois olla helpompi, kuhan on semmonen ettei kukaan kaveri nää että on sellaisessa ryhmässä
  4. A

    Marraskuiset 2020

    Varovaisesti ilmottaudun mukaan. Sain ekan haamun jo pe 6.3 mutta ei oo vahvistunu, paitti tänä aamuna sitten oli jo kunnollisemmat viivat. meillä on esikoinen syntyny 12/18, ja syyskuussa tuli km rv8, sen jälkeen on ollut kaksi kemiallista. Mulla oli ferritiini syksyllä vain 14.2 ja nyt...
  5. A

    Useita keskenmenoja peräkkäin

    Mulla tuli km rv8 syyskuun alussa, sen jälkeen on tullut kaksi kemiallista raskautta, eli plussatestit saan aikaseks mutta ei jatku sit kuitenkaan..
  6. A

    Haaveena vauva 2020

    Moi! mä en yhtään muista mitä teille oon höpötellyt, mutta tilannekatsausta meille. Esikoinen 12/18, ja toista on yritetty heinäkuusta saakka. Syyskuun alussa tuli km rv8, sen jälkeen kemialliset marraskuussa ja joulukuussa. Oon pojan syntymästä asti pyydellyt ferritiini kokeita mut ei mua oo...
  7. A

    ~Elokuiset 2020~

    Moi! mä taas änkeen itteni kyytiin vaikka mun tuurilla poistunkin joukosta.. Meillä on siis esikoinen 12/18 ja mentiin naimisiin viime heinäkuussa ja siitä ollaan toista yritetty. Syyskuun alussa tuli km rv8 ja viime kierrossa oli kemiallinen. Lauantaina plussasin taas. (La mahdollisesti 23.8...
  8. A

    ~Heinäkuiset 2020~

    Juu kyl tää oli taas tässä, testi näyttää jo lähes negaa eli kemiallinen oli. Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä. parempia tuulia teille muille!
  9. A

    ~Heinäkuiset 2020~

    Näinköhän lyhyeksi jää tämä onni.. :confused: suihkuun mennessä huomasin että kirkasta verta on tullut, ei tosin paljoa eikä kipuja.. mutta oiskohan tää sit kuitenkin kemiallinen :cry:
  10. A

    ~Heinäkuiset 2020~

    Yleensä ei kuunnella, sillä on hyvin todennäköistä ettei niitä kuuluisi vielä sillon, koska vauvan alku on niin lantiosi piilossa vielä silloin. Mulle ainakin esikoisen raskaudessa sano neuvolatäti suoraan etteivät edes yritä kuunnelle, koska aiheuttaa vaan turhaa stressiä äidille jos niitä ei...
  11. A

    ~Heinäkuiset 2020~

    Jos viikkonäytöllinen on näyttänyt jo 3+ niin silloinhan sulla on viikkoja vähintään 5+ :) koska testi näyttää viikot hedelmöittymisestä laskien ja raskausviikot lasketaan edellisten kuukautisten ekasta vuotopäivästä.
  12. A

    ~Heinäkuiset 2020~

    Moi! varovaisesti ilmottaudun mukaan. Toista siis on tässä yritelty, esikoinen 12/18. Syyskuun alussa tuli keskenmeno rv8. Nyt sitten uutta plussaa ilmestynyt, ihan alussa mennään ☺️ Aurorials/30v/toinen/la24.7
  13. A

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat syksy 2018

    Hei Hirmusesti puhutaan aina niistä että kierron palautumiseen on mennyt todella kauan. Mutta kirjoitteleekos täällä kuinka moni jolla on normalisoitunut nopeasti? Useinhan niistä positiivisista kokemuksista kukaan ei kirjoita
  14. A

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat syksy 2018

    Moi! Liityn nyt tälle puolelle sitten, vaikka olo on kovin tyhjä vielä. Me saatiin siis esikoista yrittää reilun vuoden ja hän synty 12/18. Mentiin heinäkuussa naimisiin ja oltiin päätetty että sit saa toinen tulla. Ja sehän nappas heti kyytiin, mulla tosin oli koko ajan jotenkin semmonen olo...
  15. A

    Haaveena vauva 2020

    Kävin ultrattavana noilla paikallisilla heikoilla laitteilla ku laskennallisesti oli 6+3. Sillon pystyttiin todentaan että on oikeassa paikassa mutta sikiökaikua ei saatu. Ultraaja epäili että ei ole niin pitkällä kuin laskennallisesti että siksi ei näy. Keskiviikkona piti ultrata uusiksi
  16. A

    Haaveena vauva 2020

    Moi! Näinpä leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä. Rv9 kerkes täyttymään ja keskenhän se meni. Nyt vaan sit ootellaan että kroppa palautuu ja testit muuttuu negaks että pääsee yrittään uusiks. Kurja ja tyhjä olo.
  17. A

    Haaveena vauva 2020

    Mulla oli esikoisesta muistaakseni joskus dpo8 kohdalla. Tajusin sen vasta jälkikäteen koska meillä ei ollut juuri siihen kiertoon mitään uskoa :D
  18. A

    Huhtikuiset 2020

    Ainiin siis piti merkata viel että nyt ois rv4+3 ja oireita on esikoisenkin raskaudesta tutut väsymys, flunssasuus ja jatkuva närästyksen tunne. Jälleen tarttee siis opetella syömään usein ja vähän. Viimeksi meni paljon jääkaappikylmiä kirsikkatomaatteja ja mehujäitä:) Mulla ei siis tosta...
  19. A

    Huhtikuiset 2020

    Hei moi! Varovaisesti täältä itseni mukaan ilmoittelen :p Täällä siis 30v toisen odottaja, esikoinen 8kk möyrii tossa vieressä :love: toissa päivänä tein plussan ja eilen viikkonäytöllinen kertois 2-3viikkoa hedelmöittymisestä. Mulla on kierto ollut vähän sekaisin niin ei täysin varmuutta...
  20. A

    Haaveena vauva 2020

    Hei moi :D Minutkin voi siis vissiin laittaa plussanneisiin :love: Aurorials/30/2./ya 7/19 https://aijaa.com/VvPhFC

Yhteistyössä