Hakutulokset

  1. R

    No terve taas

    Niin ja mä ehdin aloittaa laitoshuoltaja koulutuksen, mutta nyt on koulutus keskeytetty siksi aikaa että paranen. Olen sairauslomalla joulukuun loppuun.
  2. R

    No terve taas

    Mulla on myös laskimotukos jossain Suomessa tuolla vatsassa ja siksi joudun piikittämään napapiikin 2 kertaa päivässä vielä tammikuuhun asti. Yäk. Kammoan muutenkin piikkejä.
  3. R

    No terve taas

  4. R

    No terve taas

    Minun leikkaus kesti vain 22 tuntia. Minulta on poistettu leikkauksen yhteydessä perna, kohtu ja munasarjat, vatsakalvosta osia ja vatsapaitaa,myös haimasta on osia poistettu. Suomi on lyhennetty ja typistetty
  5. R

    No terve taas

    no hae sitten se kiva jos sellaisen olet nähnyt. Mä en ole netissä nakaan nähnyt mun kuvaa. Omalla nimelläni hain. Facebookissakaan sitä ei ole
  6. R

    No terve taas

    Ville. Jos hän olisi ollut tyttö olisi ollut Sonja
  7. R

    No terve taas

    Et ole nähnyt minua joten et voi tunnistaa ja olen laihtunut melkein 15 kiloa
  8. R

    No terve taas

    Kysy sitten jotakin sellaista mistä sen voi tietää
  9. R

    Tervehdys kaikille pitkästä aikaa

    https://www.syopapotilaat.fi/opas/pmp-potilaan-opas/
  10. R

    No terve taas

    Varsinais-suomessa
  11. R

    Tervehdys kaikille pitkästä aikaa

    Maha alkoi kasvamaan, en jaksanut kävellä edes toiseen kerrokseen ja sain hengenahdistus kohtauksen. Päivystyksessä kuvattiin keuhkot ja otettiin sydänfilmi. Kuvissa näkyi nestettä keuhkojen alla ja sovittiin CT kuva vatsan alueelta. Siinä kuvassa sitten näkyi syöpä.
  12. R

    No terve taas

    Olen kyllä. Kysy jotakin
  13. R

    No terve taas

    Viime kesänä alkoi nämä syövän oireet. Mahan kasvaminen, hengenahdistus, kipu ylävatsalla jne https://www.syopapotilaat.fi/opas/pmp-potilaan-opas/ Tällainen minulta löytyi. Kysyntää lisää jos kiinnostaa
  14. R

    No terve taas

    Miten voin korjata virheet. Vai voiko niitä?
  15. R

    No terve taas

    Tein melkein samanlaisen kuin edellinen. Unohdin nimittäin salasanan alkuperäiseen. Kerron lisää. Syövästä no kun ollaan syöty. Ja poika ne kettuillaan jätetään leikkikentän me, jooko

Yhteistyössä