Hakutulokset

  1. Önnö

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Hurjan paljon onnea @Jennipä! Kyllä olikin jo teidän aikanne! :) Tarrasukkia ja tsemppiä sinne! Täällä on nyt viikot 8+3 ja tänään oli ensimmäinen neuvola. Hurjan paljon asiaa tuli eikä tätä oikein vieläkään ole kunnolla sisäistänyt. Tämä alku ainakin on ollut ihan todella vähäoireista, niin...
  2. Önnö

    Maaliskuiset 2019❤

    @Lilmi89, kiva, kun kävit kurkkaamassa :) Laskettu aika on 8.3. ja nyt siis viikot 8+3. Mulla ei oikein vieläkään ole ollut mitään kummempia oireita, joten kaikki tuntuu vielä kovin epätodelliselta, mutta eiköhän se tästä pikku hiljaa :) Tänään oli ensimmäinen neuvola ja tuli kyllä niin paljon...
  3. Önnö

    Maaliskuiset 2019❤

    Mulla oli tuo vatsalihastreeni-tuntemus myös jokunen päivä sitten. Kesti pari-kolme päivää. Muita oireita ei oikeastaan ole ollut. Rinnat itse asiassa tänään nyt ensimmäistä kertaa kipeät, mutta muuten ei kyllä ole ollut mitään. Olin jo melko huolissani, kun ei ole ollut mitään kunnon...
  4. Önnö

    Maaliskuiset 2019❤

    Jännä, että sovellus ei osaa laskea oikein :S Mulla se sai kyllä samat viikot kun neuvolakin antoi, kunhan vaan tajusin vaihtaa noi “nykyiset viikot” “täysiin viikkoihin”, muuten oli yksi viikko liikaa. Ja huomasin myös, että siellä ei ole 0-päivää. Eli 4+7 on siis kai sama kuin 5+0, eri tapa...
  5. Önnö

    Maaliskuiset 2019❤

    Flossa pystyy muuttamaan laskentatapaa. Siellä on vaihtoehdot 'nykyinen viikko' ja 'täydet viikot'. Eka tapa aloittaa laskemisen niin, että ensimmäinen viikko on rv1 +päivät, kun taas toisen mukaan se on vasta rv0+päivät ja vasta täydestä viikosta tulee se rv1. Eli tuo viikon lisäheitto tulee...
  6. Önnö

    Maaliskuiset 2019❤

    @Lilja<3 ja @Toukokuinen, pahoittelut säikäyttämisestä :) Halusin vain varmistua, ettei ollut jäänyt mikään “ruutu ruksaamatta” salausasetuksista :LOL: Laittelen kohta yksäriä, niin tulen mukaan ryhmään. Onhan tämä vielä aikaista ja toivottavasti ei tarvitse ryhmästä poistua ikävistä syistä...
  7. Önnö

    Maaliskuiset 2019❤

    Löysin haulla yhden ryhmän Maaliskuiset 2019, siinä oli 3 jäsentä. Onkohan eri ryhmä vai onko salausasetukset kuitenkin vielä jotenkin auki? Liityin tosiaan vasta eilen faceen, niin en ole ihan vielä kärryillä näistä kaikista jutuista, mutta ehkä tässä pikku hiljaa pääsee kärryille sovelluksen...
  8. Önnö

    Maaliskuiset 2019❤

    Juuri kun pääsin sanomasta, ettei oireita oikein ole, niin eiköhän sitten iske ihan järjetön kuvotus :LOL: Ja turvotus on nyt myös aika suurta. Oon kohta lähdössä äitini kanssa käymään ulkona ja katsoin itseäni peilistä ja totesin, että tämän mahan näkee kyllä ihan umpisokeakin :LOL: Kysyin...
  9. Önnö

    Maaliskuiset 2019❤

    Tervetuloa taas uusille! :) Mulla ei ole vielä oikein fiilistä kumpaankaan suuntaan, onko tyttö vai poika tulossa. Miehellä on jostain syystä vahva tunne, että olisi poika tulossa. Sinänsä vähän hassua, että tähän mennessä, kun ollaan vauvajuttuja suunniteltu, ollaan aina puhuttu tytöstä...
  10. Önnö

    Maaliskuiset 2019❤

    Keskusteluketjun ekassa viestissä on lista keskustelussa mukana olevista jäsenistä (niistä, jotka ovat listalle halunneet). Siitä voi tarkistaa, kuka olikaan kuka ja millaisia tilanteita ihmisillä on :) Listalle on ilmoitettu laskettu aika, monesko lapsi tämä on, oma ikä ja tuleva synnytyssairaala.
  11. Önnö

    Maaliskuiset 2019❤

    Tervetuloa @keltrarousku, @Pärsky19 ja @Ronjatar @iK, toivottavasti huomenna gynellä saa varmuuden, että kaikki on hyvin ja vuodot ovat jotain harmittomia alkuraskauden vuotoja :) @eppishoo, voi ei :( Pahoittelut ja paljon voimia sinne! :cry: Täällä on tänään tullut nyt pientä tissikipua...
  12. Önnö

    Maaliskuiset 2019❤

    Tervetuloa uusille! :) @Nörtti87, itsekin mietin tuota kaveritilannetta… Kun tosiaan kaksi hyvää ystävää on ollut pidempään jo sinkkuina ja molemmat toivoisivat parisuhdetta ja perhettä, mutta ei ole tuntunut löytyvän :( Jotenkin pelkään, että he eivät välttämättä ihan hirveästi jaksa olla...
  13. Önnö

    Maaliskuiset 2019❤

    @SiSi90, tuota olen miettinyt, että siellä pääsisi henkilökohtaisemmin tutustumaan ja voisihan sieltä jäädä jopa ystäviä odotuksen jälkeenkin. Mukavaa olisi, jos sattuisi olemaan suht samassa aikataulussa meneviä ja samanhenkistä porukkaa jopa lähialueella, niin voisi joskus ehkä tavatakin...
  14. Önnö

    Maaliskuiset 2019❤

    @aavalvar, itsekin pidän tästä päiväkirjamaisesta keskustelusta ja toivonkin, että kaikki eivät täältä katoa facebookin puolelle. Itse en edes ole facebookissa enkä välttämättä haluaisi liittyäkään. Jos täällä keskustelu kuolee kokonaan, niin sitten ehkä mietin asiaa. Vaikka toisaalta, olen...
  15. Önnö

    Maaliskuiset 2019❤

    @Nörtti87, ei kannata huolia siitä testien tekemisestä :) Kyllä se yksikin plussa riittää! :) Itse tein useamman, koska tein ensin yhden liuskan, enkä oikeasti edes uskonut sen olevan plussa. Edellinen kiertoni oli 48 päivää, enkä ollut tuntenut ovista tässä kierrossa, niin oletin, että tämäkin...
  16. Önnö

    Maaliskuiset 2019❤

    @Alia, tsemppiä pahoinvoinnin kanssa! Toivottavasti ristiäiset sujuu ongelmitta :) @auringonkukka89, teillähän saa nopeasti neuvola-aikoja, mahtavaa! Täällä ensimmäinen vapaa aika oli tuo 30.7. @Helmi30, mahtavaa, että mennään näin samoissa aikatauluissa, hauska vertailla kokemuksia jatkossa...
  17. Önnö

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥ Päivitetty 6.7.2018 Yritys päällä: Jennipä 25v (mies 25v).......................ya 5/16, yk 21, hoidot aloitettu 8/17 Riannah 28v (mies 30v)......................ya 7/17, yk 6 Jahapa 25v (mies 27v)........................ya 7/17 yk 3 Toiveli 28v (mies...
  18. Önnö

    Maaliskuiset 2019❤

    Viikkonäytöllinen digi näytti tänään 2-3. Soittelin neuvolaan. Ajanvaraus osoittautui alkuun hieman hankalaksi, kun olen viime viikolla muuttanut toiselle paikkakunnalle, eikä minulle kuulemma voinut varata aikaa, kun eivät näe tiedoissa, että olisin heidän asiakkaansa :D Lopulta onneksi...
  19. Önnö

    .

    Kiitos kaikille onnitteluista :) Viikkonäytöllinen näytti tänään 2-3 ja sen myötä minut saa nyt siirtää plussanneiden puolelle :)
  20. Önnö

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Kiitos @Emmae! :) Täällä viikkonäyttö näytti 2-3. Sen myötä siirsin itseni nyt plussanneiden listaan. Laitoin myös sinut @Helmi30 plussalistaan. Käyn täällä varmasti edelleen lueskelemassa ainakin silloin tällöin ja tiedänpähän, minne palata, jos niikseen tulee. Toivottavasti joku muu koppaa...

Yhteistyössä