Hakutulokset

  1. J

    Lokakuiset 2020

    Meillä ikäeroa tulisi aika tarkalleen kaksi vuotta ja kolme kuukautta, jos tämä pieni nyt pysyisi kyydissä. Mun ja mun toisen siskoni ikäero on vuoden ja yhdeksän kuukautta, ja ollaan aina oltu tosi läheisiä. Toisaalta, niin ollaan myös mun 10 vuotta nuoremman siskoni kanssa.
  2. J

    Lokakuiset 2020

    Äsch, tuo ylempi oli siis mun kirjoitukseni, en huomannut olleeni kirjautunut ulos. Pahoittelen säätöä! Ja ikäkin meni vuodella pieleen. 14.10, JenniJep, 38 v, 2. lapsi, Helsinki
  3. J

    Lokakuiset 2020

    Moi! Täällä ilmoittautuu uusi onnellinen odottaja. Taustalla lapsettomuutta useampi vuosi endometrioosista johtuen, ja sen myötä 2*inseminaatio ja 3*IVF vuosina 2015-2017. Meidän kolmas IVF onnistui viimein tuoresiirrosta, ja heinäkuussa 2018 syntyi ihana pieni tyttömme. Imetin vuoden, ja...
  4. J

    Epi-no Delphine Plus - välilihan venytystreeni - kokemuksianne pikaisesti!

    Onko jollain vielä Epi-No myynnissä? Kolmas kolmannes alkaa juuri ja laite kuulostaa upealta!
  5. J

    Heinäkuiset 2018

    Hei, uusi jännittäjä ilmoittautuu ryhmään! Takana yli kolmen vuoden tulokseton yritys ja lapsettomuus, jonka syyksi paljastui n. vuoden yrittämisen jälkeen endometrioosi. Hoitoja testattu 3xinseminaatio ja 3xIVF, joista viimeisimmästä uskomaton tulos: kaksi hyvää 5-päiväistä alkiota pakkaseen ja...

Yhteistyössä