Hakutulokset

  1. M

    Raskaus + vuoto

    - Millä viikolla/viikoilla vuoto alkoi ja loppui? Alkoi muistaakseni vk 11, heti np ultran jälkeen ja loppui joskus vk 17. Millaista vuoto oli? (punaista, ruskeaa, klönttejä, kirkasta..) Vuoto alkoi illalla kirkaalla holahduksella. Vuoti niin paljon, että istuin pöntöllä pahimman...
  2. M

    Akupunktioo raskauspahoinvointiin?

    Mulla oli raskausaikana 4 kk ympärivuorokautinen todella lamauttava pahoinvointi, sängyn pohjalla elin sen ajan. Kävin pari kuukautta akupunktiossa 3 kertaa viikossa ja se auttoi sen verran, että sain edes jotain syötyä ja juotua, vei siis pahoinvoinnilta sen ihan pahimman terän pois. Ilman...
  3. M

    minkähän hintaisia on kaiverrukset sormuksiin?

    Käsinkaiverrus 10-20 ?
  4. M

    kävittekö raskaana ollsessa siinä kromosomipoikkeavuus seulassa?

    En käyny verikokeessa, mutta ultrassa kylläkin.
  5. M

    Mistä te olette saaneet apua todelliseen raskauspahoinvointiin?

    Mä kokeilin Primperanin, inkiväärin, pahoinvointirannekeet ja kaiken muun mahdollisen, ainut josta sain edes vähän apua oli akupunktio..
  6. M

    Kun viiva ei tummene..

    Mun on pakko laittaa tänne vähän toisenlainen kokemus.. Itsellä muutama vuosi sitten apteekin oma näytti kp 27/28 haaleaa plussaa, muutama päivä myöhemmin edelleen apteekin omalla haalea plussa, samoin siitä pari päivää eteenpäin. Reilu viikko ensimmäisestä testistä alkoi vuoto :'(
  7. M

    Ovulaatio missä olet???

    Mä sain vuoden verran joka kierrossa vaan haaleita viivoja (kokeilin useilla eri merkkisillä liuskatesteillä), kunnes päätin kokeilla Clearbluen digitaalista ovistestiä ja heti elämäni ensimmäinen ovisplussa + raskautuminen (joka meni myöhemmin kesken). Ehdottomasti suosittelen myös sinua...
  8. M

    Lääkemaksukatosta

    Ensimmäinen säästettävä kuitti on se, jolla maksukatto on ylittynyt, siitä eteenpäin säästät kaikki kuitit.

Yhteistyössä