Hakutulokset

  1. U

    koiädit: kuinka paljon teidän lapsenne katsoo tv:tä

    Meilläki pärjänneet hyvin ilman eli eivät kato ollenkaan. lapset 8v, 6v, 5v, 3v, 1v.<br><br>
  2. U

    Miehet ei kai vaan tajua

    Kyllä me tajutaan. On sitä iteki tullu hoidettua vauvojamme yksin pitkiä aikajaksoja. Eihän siihen muuta kun syöttämistä, vaipanvaihtoa, leikkimistä jne. kuulu. Sitä se on kuule kun lapsia tekee, mutta kyllähän se muuttuu siitä, nauttikaa siitä vauva-ajasta!! Se menee niin nopeesti ohi.
  3. U

    Kertokaa miksi yh-äiti ei kelpaa...

    Miksei kelpaisi? Itse olen naimisiin menny ex-yh-äidin kanssa ja olen isäpuolena nyt ja hyvinki onnellinen. Jotkut eivät ole valmiita ottamaan vastuuta toisten lapsista ja ajatus asunnolla pyörivistä kakaroista ei kaikkia välttämättä kiehdo, mutta onneksi rakastuin naiseen ja koko ajan tiesin...
  4. U

    Kaikille naisille

    Kiitoksia kaikille rakentavista kommenteista. Olen saanut taas itseeni uutta luottamusta ja uutta näkökantaa asioiden keskustelun aloittamiseen. Kiitoksia näkökannoistanne.
  5. U

    Kaikille naisille

    Niinpä!!!!! Kiitos kuitenkin vastauksestasi.
  6. U

    Kaikille naisille

    Kysyisin naisten mielipidettä seuraavaan asiaan, ja miksei miestenkin. Olen avoliitossa naisen kanssa ja seksielämämme ei toimi. Syitä on ehkä monia, mutta yksi syy on että avovaimo "pihtaa". Syytä on minussakin, mutta hän on ottanut sellaisen asenteen että minun on ansaittava seksi jota...
  7. U

    Mitä Isälle

    Jos haluatte että mies on tyytyväinen niin la-su välisenä yönä paljon seksiä. Ensin vaikka suihin ja kun siitä selvitty niin min. yksi kunnon pano.
  8. U

    G:mihin ikään asti alkaisit/tulisit uudelleen isäksi?

    Kyllä varmaan mulla se 30v on rajana. Ite tällä hetkellä 29 ja nuorin 1v. Kyllä sitten 40-50 kymppisenä ois mukava jos ois jo omaa-aikaakin eikä tarttis kaikkia oitä valvoa.

Yhteistyössä