Hakutulokset

  1. mörköliini

    apteekin raskaustestistä??

    Onko kukaan testannu negaa ensi tolla apteekin omalla testillä ja sitten plussaa jollain toisella??
  2. mörköliini

    Mammavaatteet!

    Tietäiskö kukaan mistä sais edullisia mammafarkkuja tai muita mammavaatteita? Keski-Suomi ja Itä-Suomi alueelta? Joitakin oon löytänyt mutta maksaa 70-80euroa eikä oo varaa niin kalliita ostaa! Ei lappuhaalareita mutta tavallisia farkkuja etin!
  3. mörköliini

    anopin poikaystävä

    Olen aivan hukassa...antakaa neuvoja onnettomalle! Minulla on sellainen perinteinen ärsyttävä anoppi. Minun ollessa paikalla hän pysyy aina juuri ja juuri kohtuuden rajoissa. On erittäin varovainen ettei astu varpailleni minkäänlaisissa asioissa. Kunnioitankin häntä siitä. Tietysti osaa anoppi...
  4. mörköliini

    Kivunlievitys

    Ihan mielenkiinnosta kyselen jo synnyttäneenä kivunlievityksestä. Itse sain epiduraalin ja kyseisellä paikkakunnalla sanoivat näin: Epiduraalin voi antaa missä vaiheessa vain synnytystä ja se ei estä ponnistustarpeen tuntemista. Kyseisessä kaupungissa 90 % ensisynnyttäjistä saavat sen...
  5. mörköliini

    muurame jyväskylän lähiympäristö

    Täällä seuraa kaipailisivat äiti 19 ja tytöt 11kk ja 2v9kk. isukki päivät tössä eikä ystäviä täällä päin liioin ole. iällä ei ole merkitystä! mailia voi laittaa osoitteeseen neiti014@luukku.com
  6. mörköliini

    tervehdys!!

    keitäs kaikkia täältä löytynee?? Mie olen 19v 2 lapsen mamma.... tytöt 10,5kk ja 2v8,5kk
  7. mörköliini

    Jkl/muurame

    Uusia ystäviä kaipaillaan jyväskylästä ja lähi alueilta. meidän perheeseen kuuluu aviomies 23v, minä 19 ja tytöt 10kk ja 2v8kk. Laita sähköpostia tulemaan os. mami_l_85@hotmail.com
  8. mörköliini

    Keski-suomi??

    Äiti 18v ja tytöt 3kk ja 2v1kk haluaisitvat seuraa keski-suomen paikkeilta. Meidän perheeseen kuuluu myös isukki 23v, koira ja rotta. Asumme muuramessa, ja koska emme tunne täältä päin miltein ketään niin olisi mukava tutustua uusiin ihmisiin. Laitappa viestiä tulemaan joko tänne tai...
  9. mörköliini

    Jkl/Muurame

    hei!! Olemme asuneet muuramessa melkein 2vuotta mutta ystäviä ei pahemmin ole. Olisi mukava tutustua uusiin ihmisiin!! Minulla on tytöt 08/02ja 06/04. Laita mailia tulemaan osoitteeseen: mami_l_85@hotmail.com

Yhteistyössä