Hakutulokset

  1. blomma

    Maaliskuiset 2018

    Onnea kaikille plussanneille ! ja tsemppiä oireisiin, itsellä on tutun oireeton tämäkin raskaus. Suikku1, mä oon aina odottanut sinne niskapoimu-ultraan vähintään. Historiassa yksi tuulimunaraskaus joka havaittiin vasta tuossa ultrassa joten siitä jäänyt varmaan etten ole halunnut raskaudesta...
  2. blomma

    Maaliskuiset 2018

    Mulla näkyi esikosta vatsa vasta rv20, eikä se kyllä hirmu aikasin ole muissakaan raskauksissa pompsahtanut esille. Oon lyhyt ja pyöreä, mutta jonnekin se katoaa :) Nyt tuntuu turvottavan, ärsyttävän ja väsyttävän koko ajan eli perussettiä :D Mies leikittelee ajatuksella kaksosista, mua ei...
  3. blomma

    Maaliskuiset 2018

    Laitoin tajos sähköpostia (y) Varhaisultra varattu parin viikon päähän, esikosta ja nuorimmasta käytiin myöskin ja onhan se kiva tietää onko siellä mitään vaikka se mitään oliskin sen muutaman millin :) Täällä ei toi ultra yksityisellä maksa edes maltaita niin kiva käydä varmistamassa...
  4. blomma

    Toiveena vauva 2017-2018

    Täällä saatu plussa eilen ( kp26/28) ihan yllärinä, muutaman tunnin pidätyksellä päivällä ja nopeaa tuli vahva toinen viiva ❤ Nyt vaan aloin jännittämään että eihän näin aikainen vahva viiva merkkaa esim.kaksosia...Ei oo suvussa kaksosia mutta panikoin varmuuden vuoksi :ninja:
  5. blomma

    Maaliskuiset 2018

    Eilen saatu plussa ❤ Laskettuaika on näillä näkymin 11.3. Viides pienokainen tulossa jos kaikki menee hyvin. Testasin eilen päivällä ihan huvikseni ja testiin pärähti samantein vahva toinen viiva, kp26/28, jännittää meinaako näin aikainen vahva plussa jotain extraa....
  6. blomma

    Toiveena vauva 2017-2018

    Haaveistatotta, onnea yritykseen (y) Mun&sun, onnea plussasta :love: Omassa navassa on kaikki sekaisin, mies on varma että raskaana ollaan ( juu, vähän on vauvakuumeinen :LOL:) ja mä taas varma että mitään ei oo tapahtunut.. kp36/27 tänään...Keskiviikkona testasin negan, jos ehdin viikonlopulle...
  7. blomma

    Toiveena vauva 2017-2018

    Tuunpa ihmettelemään tänne vauvakuumeessani Eli ensi vuodelle olisi meille kovin toiveissa pienokainen ❤ Kainalossa tuhisee poika 11kk ja isompia lapsia on kolme eli viidettä kuumeillaan. Jos vielä tärppäisi niin olisi minun ja miehen toinen yhteinen, kolme isompaa ovat aiemmasta liitostani...
  8. blomma

    "Lievästi kuumeilevat" eli hieman yleisempää keskustelua vauvakuumeesta.

    Kiitos vielä onnitteluista :) Kyllä se digikin näköjään oli samaa mieltä että raskaana ollaan, tänään hurjat 5+0. Paputoive, meillä tärppäs ekojen menkkojen jälkeen kun olin pillerit jättänyt, eli suht nopeaa kyllä :P Varhaisultraan mennään 2.11., sen verran ollut keskenmenoja lähipiirissä...
  9. blomma

    <3Kesäkuun lapsoset 2016<3

    Liityn tänne , testit ja oireet näyttäneet plussaa muutamia päiviä, tänään hurjat 4+0. Laskettuaika menisi juhannuspäivälle eli 25.6. muoks. Niin ja neljättä odotellaan, ensimmäistä yhteistä miehen kanssa
  10. blomma

    "Lievästi kuumeilevat" eli hieman yleisempää keskustelua vauvakuumeesta.

    Kiitos ❤ On kait se uskottava kun apteekin omaan testiin piirtyi äsken selkeä toinen viiva Pitää kait tehdä se digi-testikin ihan tekemisen ilosta:D Jänskä fiilis, aina ajatellut etten todellakaan raskaudu helposti ja kuinkas sitten kävikään... Alkuraskauden ultraan haluan varmistamaan että...
  11. blomma

    "Lievästi kuumeilevat" eli hieman yleisempää keskustelua vauvakuumeesta.

    kiuski, itse asiassa testasin töistä kotiuduttuani uudemman kerran...ajattelin että tuhlaan noita ovistestejä ( olen muutamaan saanut nyt viime päivinä tummempaa toista viivaa ). Ja noh, siihenhän pärähti aikas tumma toinenkin viiva :) Oli sitten pakko kastaa raskaustestikin ja katsos vaan kun...
  12. blomma

    "Lievästi kuumeilevat" eli hieman yleisempää keskustelua vauvakuumeesta.

    Mitä hittoa, mun kroppa on taas ihan vinksallaan :D Tuli siis tippa maitoa oikeasta rinnasta viime yönä :D
  13. blomma

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Hätäilin :D dpo 9 ja onko tuossa jotain vai kuvittelenko vain..
  14. blomma

    "Lievästi kuumeilevat" eli hieman yleisempää keskustelua vauvakuumeesta.

    Zipi, meinattiin miehen kanssa että jos jouluna on ajankohtaista kertoa, niin paketoidaan ultra-kuva kehyksiin ja annetaan isovanhemmille :) Slaagi on taattu ainakin miehen äidillä :D Se ois niinkun dpo9 suunnilleen, kp20/24. Yöllä tuli ihan hiukan verta ja ravasin sitten vessassa ihmetellen...
  15. blomma

    "Lievästi kuumeilevat" eli hieman yleisempää keskustelua vauvakuumeesta.

    Kiitos plussatuulista :) kiuskille piti myös kommentoivani tuosta vauva-utelusta. Se on niiiiin raivostuttavaa ja ajattelematonta. Asia on niin henkilökohtainen ja taustalla voi olla vaikka ja mitä vastoinkäymistä asian suhteen ettei sitä tulisi kyllä noin vaan jankata että koskas teille vauva...
  16. blomma

    "Lievästi kuumeilevat" eli hieman yleisempää keskustelua vauvakuumeesta.

    Nyytikki, voi itku :( tosi ikävää, tsemppiä uuteen kiertoon ! Anilelle myös plussatuulia ens kiertoon :) Tervetuloa Minzku90 :) jänniä hetkiä edessä, ja ihanan rennosti tjottailette miehen kanssa :) Omassa navassa ois kp 15/24, aika menee nopsaan :P Miehen kanssa on aika hassut ajat...
  17. blomma

    "Lievästi kuumeilevat" eli hieman yleisempää keskustelua vauvakuumeesta.

    En ole kuulkaatten ikinä ollut näin iloinen menkoista :D !! Kp1/24 ja tässähän voi jopa ajatella raskautuvansa kun kroppa toimii ! :)
  18. blomma

    "Lievästi kuumeilevat" eli hieman yleisempää keskustelua vauvakuumeesta.

    Paputoive, toivottavasti ens kierrossa on parempi tuuri oviksen hyödyntämisessä :) Ei toimi kroppa, menkkoja ei kuulu..mutta tein torstaina n.4h pidättelyn jälkeen testin ja ihan nega oli. Labrassa en ole ehtinyt käydä, katotaan jollei ensi viikon aikana ala menkat niin menen ihmettelemään...
  19. blomma

    "Lievästi kuumeilevat" eli hieman yleisempää keskustelua vauvakuumeesta.

    Tervetuloa uusille kuumeilijoille ja tsemppiä kaikille tilanteisiin :) Mä edelleen odotan menkkoja :D tiiä mikä hormonihäriö nyt kävi kun jäi välistä, testiä en oo tehnyt sitten viime tiistain. Labraan sain lähetteen jollei tällä vkolla kuulu niin voin käydä tarkistuttamassa raskaushormonin...
  20. blomma

    "Lievästi kuumeilevat" eli hieman yleisempää keskustelua vauvakuumeesta.

    Mä edelleen odotan 1,5vkoa myöhässä olevia menkkojani....meinasin soittaa terveyskeskukseen tai neuvolaan jos sais lähetteen labraan tai joku sanois mikä mun kroppaa vaivaa !! Argh. Vatsaa vihlonut koko viikon ja yhdyntä sattuu. Alavatsalla on edelleen möntti-olo, tuntuu että just alkaa menkat...

Yhteistyössä