Hakutulokset

  1. L

    Ikäero ja muiden mielipiteet

    Jos etenee nopeasti niin en ymmärrä miten se tarkoittaa heti sitä että jätkä on väkivaltanen yms? Mulla on väkivaltasista jätkistä sen verran kokemusta että sellaset tunnistan jo kilometrien päästä ja tämä mies ei todellakaa ole semmone millää tavalla.
  2. L

    Ikäero ja muiden mielipiteet

    Mies ei todellakaan ole väkivaltainen. Nopeasti eteneminen liittyy suurimmaksi osaksi siihen että meillä asiat on nii hyvin kohillaa että mitäpä sitä turhia oottelee.
  3. L

    Ikäero ja muiden mielipiteet

    Päivitystä taas hieman sitä niille pyytäneille. Asiat on edenny nyt tosi nopeesti ottaen huomioo kihloihin menon ja sen että nyt mahollisesti perheen lisäystä tulossa :) vielä ei olla kumminkaan tuosta asiasta päätökseen päästy.
  4. L

    Ikäero ja muiden mielipiteet

    Miksi ei? Yhteenmuutto ei oo varma juttu vielä ehkä puoleen vuoteen.
  5. L

    Ikäero ja muiden mielipiteet

    Juu voin kyllä
  6. L

    Ikäero ja muiden mielipiteet

    Vähän päivitystä tähä tilanteeseen, äidille oon siis jo kertonu. Hyväksy asian mutta ei halua ite olla jätkän kaa missää tekemisissä. Kihloihin mentiin jouluaattona. Isosiskot on vastaan mutta se oliki odotettavissa. Miehen vanhemmat ja veljetki tietää asiasta ja ovat hyväksyneet tosi hyvin :)...
  7. L

    Ikäero ja muiden mielipiteet

    Mitenkä niin?
  8. L

    Ikäero ja muiden mielipiteet

    Ei olla eroamassa, mentiin kihloihin :)
  9. L

    Ikäero ja muiden mielipiteet

    Kävin terapeutilla kaiken sen takia mitä mulle on tapahtunu, en puhunu suhteesta siellä paljon koska se ei ikinä tullu puheeaiheeks
  10. L

    Ikäero ja muiden mielipiteet

    En kokenu enää tarpeelliseks käydä terapeutilla, terapeutti oli asiasta samaa mieltä.
  11. L

    Ikäero ja muiden mielipiteet

    tietenki aina tulee olee joku asia mikä muistuttaa mua niistä ajoista, en mä ikinä niistä eroon pääse. Se mitä mulle on tapahtunu on tehny musta vaa vahvemman ihmisen. Terapeutille en oo suhteesta puhunu juuri ollenkaa.
  12. L

    Ikäero ja muiden mielipiteet

    En käy enää terapiassa, viime kuussa loppu käynnit.
  13. L

    Ikäero ja muiden mielipiteet

    En tehny rikosilmotusta. Suurin osa oli omasta tahosta mutta jotku kerrat oli vähä sekavia että en muista edes sanoinko joota tai eitä.
  14. L

    Ikäero ja muiden mielipiteet

    Oli tietenki alussa kertoja jotka oli hyviäkin. Mutta neitsyyttäni en menettänyt omasta tahdosta.
  15. L

    Ikäero ja muiden mielipiteet

    Ei tietekää se ollu normaalia. Mutta pääasiaha tässä on että enää ei oo onneksi asiat nii huonosti että nuin käy.
  16. L

    Ikäero ja muiden mielipiteet

    Tätä mäki ihmelletin että mitähä vittua, ihan normaalia kai se on että ei 16 vuotiaana enää oo neitsyt.
  17. L

    Ikäero ja muiden mielipiteet

    Ihmisii on erilaisii, eri elämäntilanteissa nii tietenkää ei voi aina kaikkia miellyttää. Oishan tää itestäki ehkä hieman eriasia jos tosiaan ois normaali tilanne että mies ois töissä ja ite koulussa, sillon tuskin ei oltas edes ikinä toisiimme törmätty. Mutta minkäs sille voi jos ikäerosta...
  18. L

    Ikäero ja muiden mielipiteet

    Ei edelleenkää ole niin että ois nuorten perää, miehen monet entiset naiset ollu oikeestaa häntä vanhempia. Mitä tässä mulle on kusetettu? Ei yhtää mitää, kaikki asiat on rehellisesti puhuttu ja meidän välillä ei ole mitää salaisuuksia. Aika kaukana oon teinipissiksestä :)
  19. L

    Ikäero ja muiden mielipiteet

    Pedofiilin piirteitä?? Ei todellakaan ole, eikä myöskään jälkeenjäänyt. Joistain näistä kommenteista kyllä huomaa että ei oo ihmiset iha perillä siitä että mitä pedofiili tarkoittaa. Ikinä ennen ei oo tää jätkä ollu suhteessa alaikäsen kanssa, muuteki täällä missä mä asun nii iha normaalii että...

Yhteistyössä