Hakutulokset

  1. B

    Elokuiset 2022

    Laitoin yv :)
  2. B

    Elokuiset 2022

    Täällä eka ultra takana. Masussa oli hyvin aktiivinen vauva, jolla kaikki hyvin 😍 myös niskaturvotus normaalia, joten kromosomipoikkeavuuksien todennäköisyys hyvin pieni 😊 reilu viikon päähän varattiin uusi varmistus ultra, koska vauvan suolisto oli vielä osittain napanuoran sisällä, mikä on...
  3. B

    Elokuiset 2022

    Onpa tosiaan ikävää @hannalaura että fiilis on tuollainen neuvolan jälkeen, vaikka sen paikan ainakin omasta mielestä pitäisi olla se mistä odottava äiti saa tukea ja kannustusta muuttuvaan elämäntilanteeseen. Toki kaikki tekee niinkuin haluaa, mutt itse varmaan sinun tilanteessasi kävisin vielä...
  4. B

    Elokuiset 2022

    Minä en aio myöskään ottaa 3. rokotetta raskausaikana. Juurikin samoista syistä kuin muut ovat perustelleet. Itsekin olen perusterve joten en koe suureksi riskiksi jättää ottamatta rokotetta. Me tultiin uutta vuotta viettämään minun vanhempieni kanssa mökille. Äiti tarjosi ruuan jälkeen...
  5. B

    Elokuiset 2022

    Miten siellä menee? Sormet ja varpaat ristissä, että kaikki ois hyvin 🤞
  6. B

    Elokuiset 2022

    Niinpä! Jotenkin ehkä osaa sitten paremmin olla iloinen ja onnellinen tästä raskaudesta kun se eka kolmannes on ohitettu (ja ostaa ehkä jo jotain vauvan vaatteita yms 😁)
  7. B

    Elokuiset 2022

    Täällä huomenna lähtisi käyntiin kymmenes raskausviikko eli 9+0 😳 jotenkin aika mennyt tosi nopeasti, mutta toisaalta taas matelee. Oireita enemmän ja vähemmän. Kauhee turvotus ja väsymys ehkä peittää muut oireet, mutta komppaan myös tuon hampaiden pesussa yökköilyn sekä aamuyön heräämiset sekä...
  8. B

    Elokuiset 2022

    Meillä ei kunnalla ole vaginaalista ultraa, niin ilmeisesti sen takia 🤔 En kyllä ole varma syystä, kun en kysynyt 😅
  9. B

    Elokuiset 2022

    Täällä nyt nimimerkillä tulin! Olin siis aiemmin vierailija nimimerkillä "ensimmäistä odottava". Tänään oli ensimmäinen neuvola. Lippulappusia tuli isot määrät mukaan ja kaikki maan ja taivaan väliltä kyllä kysyttiin. Puoliso oli mukana myös, joka oli hyvä, sillä myös hänen sukunsa sairauksista...
  10. B

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Täällä menossa kp 21/29-33. Kahdet kuukautiset on tulleet kkm jälkeen. Tänään alamahassa tuntemuksia, joten oletan ovulaation olleen/tulevan lähipäivinä. Talleteltu ollaan silloin kun mieli tehnyt eli stressiä en ole ottanut. Ovistikutkin loppui toissapäivänä enkä ole uusia ostanut...
  11. B

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Onnea @Apustaja kihlauksen johdosta ja plussasta :love:
  12. B

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Joo oli ensimmäinen kkm. Toivon mukaan myös viimeinen. Fyysisesti toipunu nopeasti mutta henkisesti ollu välillä aika raskastakin :( fiilis alkaa olemaan jo parempi kuin vaikka pari viikkoa sitten.
  13. B

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Mulla ei ollut mitään oireita. Olin vaan huolissani kun sykettä ei saatu näkymään vatsan päältä ultrassa vaikka viikkoja oli jo 8+6. Yksityisellä sitten alakautta ultrattiin ja sikiötä ei enää voinut sanoa edes sikiöksi kun oli jo hajonnut.. seuraavana päivänä alkoi sitten vuoto ja kivut...
  14. B

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Mitä tänne kuuluu? Meillä yritys alkanut taas kun kkm jälkeinen vuoto on loppunut ja raskaustestit näyttäneet negaa :) kierron vaiheesta ei tosin mitään tietoa ole, kun kuukautiset eivät ole vielä tulleet. Ovistestejä olen kyllä tehnyt ja nyt näyttää siltä, että se voisi olla aika lähellä kun...
  15. B

    Haaveena vauva 2020

    Oma napaa: kkm selvitty, vuotoa edelleen. Ostin silti tänään kaupasta jo pc testejä, että voi alkaa testailemaan kuinka pian hcg häviää :whistle: miehen kanssa sovittiin, että kunhan vuoto loppuu ja testi negatiivinen, aloitetaan yritys uudelleen. Eivät myöskään polilla nähneet tälle...
  16. B

    Haaveena vauva 2020

    Tässä ihan vertailun vuoksi myös testaajille. Tämä tehty silloin kun kuukautiset oli päivän myöhässä, one stepillä. 2pvää aiemmin ei näkynyt testissä mitään :)
  17. B

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Minunkin tietoja voi päivittää: Bambinen 28v (mies 29v)..................ya 9/18, kkm 7/19 Nyt on kaikki pillerit otettu ja odotellaan tuleeko vielä kipuja.. kivut olivat eilen ja tänä aamuna aika kovia, joten toivotaan, että kaikki olisi jo tullut ulos.. Polilla sanoivat, että yritystä voi...
  18. B

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    @StellaMom joo aika hiljaista täällä on kyllä ollut.. Itse kävin hetken tuolla helmikuisissa plussan saatuani, mutta tosiaan keskeytynyt keskenmeno tuli ja nyt ekat lääkkeet kohdun tyhjennykseen otettu ja kipeää tekee niin fyysisesti kuin henkisesti :cry: huomenna pitäisi sitten toiset lääkkeet...
  19. B

    Haaveena vauva 2020

    Voisin liittyä keskusteluun mukaan kun tämä ryhmä näyttää aktiivisemmalta kuin esikois ryhmä :) Eli esikoista yritetään, ya 9/18, plussa 6/19, kkm 7/19 ja kkm vuotoa ja alavatsakipuja tällä hetkellä menossa.. tänään soittavat varmaan naistentautien polilta, kkm kun todettiin torstaina ei ollut...
  20. B

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Minä palailen takaisin yrittäjiin.. tänään todettiin ultrassa keskeytynyt raskaus :( Edessä vielä lääkkeellinen tyhjennys kun vuotoa eikä kipuja ole.. palailen asiaan kun asiat hoidettu ja voidaan taas aloittaa yritys.. Tänään olisi ollut siis rv 8+6..

Yhteistyössä