Hakutulokset

  1. M

    Vika minussa vai laastarissa?

    Mä kans aamulla hain hävinnyttä laastaria. Sieltähän se löytyi t-paidan sisältä, eli sinne oli jäänyt jo illalla riisuessani. :headwall: Jeesusteippi ois varmaan paikallaan... |O
  2. M

    Taidan värjätä nyt hiukset

    Mä sain pään just huuhdeltua! Tai siis, en värjännyt vaan värinpoistoa käytin. Nyt mietin uskallanko laittaa ton kestovärin samantien päähän...? Aika shokki nähä peilistä ku hiukset on tollee kusahtavan-kellertävät! :o :laugh:
  3. M

    Onkos täällä tulevia syksyn eskarilasten äitejä?

    Matkaa ehkä 500m. Kävellen/pyörällä kuljetaan, ei saa kulkea yksin. :headwall:
  4. M

    Kuvia silmistä

    Omat: Esikoinen: Keskimmäinen: Nuorimmainen: Isäntä: Tosi huonoja kuvia :ashamed:
  5. M

    Kuka on ollu jälki-istunnossa??

    Ala-asteella 'kokeessa lunttauksesta' (kaveri höpisi mulle omiaan kokeen aikana) ja lintsauksesta. Yläasteella ei jaeltu hirveesti jälkkäreitä. Tupakoinnistakin joutui vaan reksin puhutteluun ja sai lapun kotiin vanhemmille, mut jos ei kerrasta menny perille niin sit annettiin olla. Ainakin...
  6. M

    Gallubbia!

    Mä jäin kesälomalle ja siitä suoraan mammalomalle rv 31 En usko että oisin jaksanut loppuun asti olla töissä. Suht ruumiillista työtä tehtaassa.
  7. M

    Ajaisitko yksin 500 km kahden pienen lapsen kanssa?

    Ajaisin jos olis tarvetta. En mä nyt ihan noin pitkälle huviajelulle lähtis, mut esim mummolanreissu nii miks ei. Tosin mun muksut on aina olleet tosi reippaita autossa matkaajia ja yli 1000km:n lapinreissutkin on mennyt ihan mukavasti. :)
  8. M

    Kuka katsoo TÄNÄÄN Suomi-Venäjä pelin, pino.

    Tottakai katson! :wave:
  9. M

    Yo-tulokset tulivat! :)

    Onnittelut! :flower: Ihan hyvän toikkarin oot saanu. Kauheesti noita reaaliaineita :o Mä kun kirjotin reaalin 2005 (B:n sain siitä ) niin vastasin vaan helpoimmista aineista niihin helpoimpiin kysymyksiin... :ashamed:
  10. M

    kauheeta miten paljon tulee roskia!

    Meillä tulee roskaa ehkä 1-2 pussia (ihan sellasta kaupan muovikassia) päivässä! Meillä ei kierrätetä, vaan kaikki pannaan samaan pussiin. Tai no, kyllä mä sanomalehdet vien paperinkeräykseen ja pullot palautan kauppaan.
  11. M

    Kiroillaanko teillä kotona?

    Kyllä kiroillaan, vähän turhankin paljon välillä. Lapset ei ole vielä ruvenneet, mut saas nähdä kun esikoinen lähtee syksyllä kouluun...
  12. M

    vihkisormuksesi?

    Mulla tällainen: Kihlasormus:
  13. M

    Että voi olla ynseitä ihmisiä töissä terveyskeskuksessa!

    Se oli varmaan yöllä valvonut ja kattonut jääkiekkoa! Ja nyt väsytti! :D :saint: :whistle:
  14. M

    Suomi-USA ottelu (Tähän kaikki jorinat)

    Huomenta! Kyllä se pikkasen jännäksi veti öinen matsi! Hyvä suomi!!! Parin tunnin torkut takana, silmät ristissä taitaa mennä tää päivä... :D
  15. M

    Mitä miehesi näistä tekee

    Kaikkea
  16. M

    Ei mahu kalloon!!!

    Näin!
  17. M

    IHANAA LEIJONAT IHANAA!!!Nyt pinoon kaikki jotka nousevat yöllä katsomaan jänskää peliä!

    :wave: Tuskin tässä nukkumaan ehtii... neitikin tossa vielä pirteenä jokeltelee. Lätkämässyt vedin melkeen kaikki jo tossa Greyn aikana :ashamed: Muutama huurteinen odottelee tuolla kaapissa. :p Lupasin just exälle et otan keskimmäisen tänne huomenna jotta ex saa nukuttua, kun sekin...
  18. M

    kuka meinaa valvoa/herätä yöllä 2.00?

    :wave: Ei täs nyt mihkään nukkumaan jouda ennen matsia... :D
  19. M

    Galtsu Pinooo :):)

    http://irc-galleria.net/view.php?nick=||M%F6%F6rwa||

Yhteistyössä