Hakutulokset

  1. M

    Joulukuiset 2018

    Minuakin kiinnostaisi Facebook -ryhmä? Onko sellaista tehty?
  2. M

    Joulukuiset 2018

    Mulla on nyt melkoista laskettuna 4+5, oviksesta luulisin, että on vähemmän. Ei vielä oikein minkäänlaisia oireita. Masua nippailee, vähän aivastuttaa ja ehkä nännipihat on vähän kipeät. Edellisissä raskauksissa tissit oli heti kipeät ja oli jos jonkinlaista oiretta. Pahoinvointi alkoi viimeksi...
  3. M

    Joulukuiset 2018

    Täälläkin ilmoittaudun varovasti mukaan. Takana on yksi keskenmeno ja yksi keskiraskauden keskeytys sikiöpoikkeaman vuoksi. Nyt on toinen normaali kierto ja yritys keskeytyksen jälkeen kun tärppäsi. Toivon, että pieni pysyy matkassa ja on terve. Onnea kaikille muillekkin plussanneille.
  4. M

    Keskeytyksen jälkeen plussa raskaustestissä

    Nostelen tätä ketjua. Mulle tehtiin keskeytys sikiöpoikkeaman vuoksi raskausviikolla 17+0 Mulla keskeytyksestä nyt 2 viikkoa ja 3 päivää, eli 17 päivää, niukkaa vuotoa edelleen. Raskaustestissä haaleista haalein haamu. Soitin tosta vuodon jatkumisesta terveysasemalle, ja ne ei ollut siitä...
  5. M

    Toisia ns. sikiöseulonnoissa kiinni jääneitä..vol 2

    Koska en ole päässyt tuonne Enkelinkosketus -foorumille, kyselen nyt täällä: Kuinka pitkään jälkivuoto kestää? Itselläni nyt jo 15 päivää keskeytyksestä, välillä luulen että on loppunut ja sitten tulee loraus, välillä vain tuhrua. Onkohan se merkki, ettei tyhennys ole toiminut kunnolla? Jos...
  6. M

    Toisia ns. sikiöseulonnoissa kiinni jääneitä..vol 2

    Mäkin rekisteröidyin sinne joulukuun alussa ja oon päässyt vasta esittelyosioon. Varsinainen keskustelupalsta ei vielä näy, mutta toivon että sekin avautuisi pian. Oletko kokeillut kirjautua sisään? Luulisi,että ainakin tohon esittelyosioon pääsisit jo.
  7. M

    Toisia ns. sikiöseulonnoissa kiinni jääneitä..vol 2

    Meillä niskaturvotus oli 5,1mm ja jotkut turvonneet kystat tai vastaavat löytyi myös kaulan molemmin puolin. Toisessa keuhkossa oli myös nestettä muistaakseni 2,1 mm. Meidän riskiluki oli 1:5 ja HCGb 2,49 MOM, PAPPA-A 0,77 MOM ja nt 3,39 MOM Ikäni puolesta ei pitäisi olla mitään erityisempiä...
  8. M

    Toisia ns. sikiöseulonnoissa kiinni jääneitä..vol 2

    Käytiin perinnöllisyyslääkärin juttusilla ja hirveästi se ei toivoa antanut, että pieni selviäisi mahassa edes synnytykseen asti. Me päädyttiin raskauden keskeytykseen ja keskeytys tapahtui lauantaina. Saatiin meidän pieni rakas kaunis poika synnytyksen jälkeen syliin. suru on tällä hetkellä...
  9. M

    Toisia ns. sikiöseulonnoissa kiinni jääneitä..vol 2

    Me saatiin perjantaina surullisia uutisia: meidän pienellä vauvalla on down. Ollaan oltu nyt shokissa ja mietitty mitä tehdään. Koska vauvalla oli nestettä keuhkoissa, ja ei voida etukäteen tietää kuinka sairas poikamme olisi, niin luultavasti päädytään raskauden keskeytykseen, vaikka se ihan...
  10. M

    Kesäkuiset2018 joulukuunketju

    Minäkin tulisin mielelläni mukaan siihen FB-ryhmään. La on 18.6. :)
  11. M

    Toisia ns. sikiöseulonnoissa kiinni jääneitä..vol 2

    Nostan tätä ketjua, sillä en löytänyt tuoreempaa vastaavaa. Olen 33, takana yksi km ja nyt ollaan menossa rv 15+3 Oltiin muutama viikko sitten np ultrassa, ja nt oli pahimmillaan 5,1mm, mutta muuten kaikki näytti olevan kunnossa. Vilkas sikiö, jonka rakenteet vastasi viikkoja. Käytiin...

Yhteistyössä