Hakutulokset

  1. joulutoive

    Tammikuiset 2020

    Tuleva mummo perheineen on onnesta soikeana, ja eilen puhuikin paljon meidän tulevasta vauvasta. Teki mieli vähän jarrutella, ettei nyt vielä iloita kun epäonnistumisiakin on alla. Tultiin kotiin ja vihdoin sain illalla sydänäänet dopplerilla kunnolla kuuluviin, jotenkin heti tippui kivi...
  2. joulutoive

    Tammikuiset 2020

    Varmaan minua tarkoitatte fb ryhmän tiimoilta, vastailinkin tuonne että facessa on vielä muutamalle aktiiviselle paikka auki. Laittakaa minulle yksityisviestillä mahdollisimman tarkka kuvaus omasta fb profiilista, koska profiileita on paljon niin löytäisin varmasti oikean.
  3. joulutoive

    Tammikuiset 2020

    Facessa vielä muutama paikka kyllä :)
  4. joulutoive

    Tammikuiset 2020

    Täällä mieliteot on kaikkea epäterveellistä, pitsaa, karkkia, makeita piirakoita.. ja sen kyllä alkaa huomata :censored: Onko kukaan yrittänyt vielä löytää dopplerilla sydänääniä?
  5. joulutoive

    Tammikuiset 2020

    Täällä ainut oire plussan aikaan oli ummetus. Takana tuulimunaraskaus ja keskenmeno (huomattu vasta rv12), joten nyt kun varhaisultrassa näkyi syke niin yksi kivi tippui sydämeltä. Voihan tässä sattua vielä mitä vaan, mutta voi ajatella että näinkään pitkälle ei olla ennen vielä päästy :)...
  6. joulutoive

    Tammikuiset 2020

    Mulla myös petipuuhien jälkeen vaivaa jos jonkinlaista, limakalvot on niin kuivat että koko alapää on ihan tulessa. Aamulla kun nousin ylös, oli useamman tunnin outoa kipua kohdun alueella. Tiedä sit onko normaalia :unsure:
  7. joulutoive

    Tammikuiset 2020

    Tervetuloa kaikille uusille ja onnea kaikille hyviä uutisia saaneille:love: Täällä melko oireetonta edelleen, pientä kuvotusta ajoittain. 6+4 Onko muilla normaalia enemmän valkovuotoa? Jatkuvasti saa juosta wc:ssä et nytkö se verinen vuoto alkoi, mut on ollut aina sellaista vaalean keltaista o_O
  8. joulutoive

    Tammikuiset 2020

    Mitä ihmettä :cry:
  9. joulutoive

    Tammikuiset 2020

    On perustettu kyllä ja parhaani mukaan oon sinne kaikki lisännyt niillä tuntomerkeillä mitkä on annettu, mutta tässä sinun tapauksessa samannimisiä oli paljon ja olin lisännyt väärän henkilön eli laittakaa mahd tarkat tunnusmerkit että osuu kerralla oikeaan :) Miten muilla petipuuhat...
  10. joulutoive

    Tammikuiset 2020

    Ihan samat fiilikset ja oikeastaan samat oireetkin täällä. Saisi jotain vähän kontreettisempaa tulla että tää tuntuisi todelta :notworthy: @Satsa2 meillä on jo fb ryhmä, pääset siihen mukaan kun laitat mulle yksityisviestillä Fb profiilin tiedot :)
  11. joulutoive

    Tammikuiset 2020

    Täällä myös aika sama tilanne. Työskentelen lähihoitajana ja meillä myös töissä fyysistä väkivaltaa. Parissa aiemmassa raskauksissa (menneet kesken rv11) tein myös yövuoroja mutta väsytti kyllä normaalia enemmän. En kertonut töissä, ajattelin et odotan ekaan ultraan. Kuitenkin aika hyvin...
  12. joulutoive

    Tammikuiset 2020

    Tervetuloa uusille mukaan! hauskaa, miten monella on laskettu 4.1. Mullakin preglife tarjoaa sitä, vau.fi laski 5.1. Oireita sais tulla vähän lisää että tää tuntuis todellisemmalta. Mut lohdullista kuulla et oireetonta on jollain muullakin, ehkä se voi olla normaalia :eek: Täällä on tissit...
  13. joulutoive

    Tammikuiset 2020

    Soita sinne ja kysy, voihan se olla että ultraavatkin siellä sen väliseinäepäilyn takia. Me saatiin sen rakennepoikkeaman takia myös lapsettomuuspolille aika ja meille sanottiin että sinne voi mennä vaikka raskautuisin ennen aikaa (meni aika pitkän ajan päähän). Luulis et niitä kiinnostais...
  14. joulutoive

    Tammikuiset 2020

    Millon sulla olikaan se polikäynti? Kerro sit mitä sieltä selviää. Pääset siinä samalla ultraan! :) Täällä on ärsyttävän oireetonta, voikun tuliskin jotain oireita. Rinnat on vähän turvonnut. Mulla on preglife, sen oon joka kerta ladannut, kivasti kertoo mitä viikottain tapahtuu :)
  15. joulutoive

    Tammikuiset 2020

    Taitaa paljon riippua kotikunnasta mikä riittää syyksi ar-ultraan. Yritä ihmeessä :) Me saadaan se keskenmenojen ja sen rakennepoikkeaman takia, just varasin tänään sen. 20.5 on vielä pitkä aika:coffee:
  16. joulutoive

    Tammikuiset 2020

    Tein salaisen faceryhmän, ilmeisesti saan lisättyä sinne vain kavereitani. Laittakaa mulle viestillä nimi ja hyvät tunnistusmerkit profiilistanne niin lisään teidät väliaikaisesti kaveriksi ja lisään ryhmään :)
  17. joulutoive

    Tammikuiset 2020

    Mulla huomattiin toisen km aikana rakennepoikkeama, ensin ajateltiin että kohtu on joko väliseinällä, tai herttamainen eli kaksi eri ’torvea’. Sain myös lapsettomuuspolille lähetteen ja siellä selvisi et kohdun yläreuna ilmeisesti roikkuu liian matalalla, ja tekee kohdusta normaalia...
  18. joulutoive

    Tammikuiset 2020

    Samat fiilikset täällä, tää alku on jotain ihan jatkuvaa pelossa ja valmiustilassa elämistä. Taidan itekin huomenna soitella varhaisultaan aikaa, saadaan se kunnalliselta mun kohdun rakennepoikkeaman takia. Ei enää monta viikkoa siihen :barefoot:
  19. joulutoive

    Tammikuiset 2020

    Voi ei, noilla viikoilla vielä kemiallinen?!:cry: Isot pahoittelut, mutta ehkä pieni toivo on ennen kun alkaa vuoto:notworthy:
  20. joulutoive

    Tammikuiset 2020

    Jos folaatti on foolihappoa, aloitin heti kun plussasin :) aiemmissa raskauksissa söin jotain mama-vitamiinia mut mietin josko nyt söis ton foolihapon vaan erikseen. Miten te?

Yhteistyössä