Hakutulokset

  1. I

    Marraskuiset 2021

    Mulleko laitoit? Ei näy viestiboksissa
  2. I

    Marraskuiset 2021

    Lupauduin tuolle meidän face-ryhmälle toiseksi ylläpitäjäksi. Mulle voi siis myös laittaa yksityisviestiä, jos haluaa mukaan tuolla aiemmin kirjoitin nimellä _isomyy_, mutta muistinkin tän vanhan nimimerkin, jolla kirjoittelin esikoisen raskausaikana.
  3. I

    Syyskuiset 2018

    Olen nyt kehittänyt itselleni hirmuisen ongelman siitä, että minulla ei ole lainkaan pahoinvointia, vaikka eilen alkoi jo rv 6.. Onko teillä muilla ollut paljon oireita? Varasin muuten tuossa pari päivää sitten varhaisultran (19.1. rv 7+2) ja ekan neuvolan (31.1. rv 9+0). Voi kun pääsisi noille...
  4. I

    Syyskuiset 2018

    Voi ei! Voimia Soleil87! <3
  5. I

    Syyskuiset 2018

    Tervetuloa uusille ja onnea plussasta! Toivottavasti saadaan tänä vuonna pienet syliin asti <3 Varasin tuossa jo varhaisultrankin. Neuvolaan meinasin soitella huomenna. En tiiä olinko nyt liian hätäinen, mutta saahan tuon peruttua, jos käykin huonosti.. Joko te olette olleet neuvolaan...
  6. I

    Syyskuiset 2018

    Ilopitkästäitkusta/25v/menkkojen mukaan 5.9./ 1.lapsi Mulla oireina leukaan ilmestyneet hormonifinnit, aristavat rinnat, vatsan turpoaminen ja erityisesti tänään ilmaantunut alavatsan jomotus!! Onko muilla ollu tällaista jomotusta, ja mistä mahtaa johtua? Ei tää nyt kauheen kivuliasta ole, mutta...
  7. I

    Syyskuiset 2018

    Ihan varovasti tänne nyt vielä kirjottelen, mutta pakko päästä heti jonnekin vähän avautumaan ja hehkuttamaan :D Tänään siis tehty elämäni ensimmäinen positiivinen testi!! Kolme päivää sitten tuloksena oli ihan puhdas nega, mutta tänään sitten jo näkyi väriä ihan tihrustamattakin! Hui kun on...
  8. I

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Iiik!! :D On kyllä niin epätodellinen olo, ettei oo koskaan ennen ollutkaan :DD
  9. I

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Hei himotestaajat! Kertokaahan mitä kuvassa mielestänne näkyy.. Tuo siis tehty tänä aamuna (dpo 13 tai 14). Kolme päivää sitten tehty testi oli ihan puhdas nega, ja tänään en kyllä uskonyt silmiäni, kun alkoi väriäkin näkymään!! Pitäiskö viivan olla tummempi, kun dpo jo näinkin iso?

Yhteistyössä