Hakutulokset

  1. R

    40 + so what, wol 14 (2019)

    Hei täältä taustalta. Minulla on ikää 41 ja luomusti alkanut odotus on menossa nyt viikolla 29. Käyn töissä, mutta otin äitiysloman varhennettuna ja kohta se jo alkaa. Olen kyllä ollut väsynyt, mihin yksi merkittävä syy on se, että veriarvot on aika huonot. Nyt on alkanut olla supistuksiakin...
  2. R

    40 + so what, wol 14 (2019)

    Minä söin yhden kuurin Ruohonjuuresta Gelee Royale Bio 1000mg ja siitä kierrosta tulin raskaaksi. Luulin, että ostin tabletteja, mutta ne olikin sellaisia ambulleja, jonka sisällön join veden kanssa aamuisin. Lisäksi käytin macajauhetta. (En joka päivä, kun se ei ole kovin hyvää...)
  3. R

    40 + so what, wol 14 (2019)

    Hei! Olen täällä käymässä ja vastaan sinulle, kun olen huomannut, että hyviinkään pohdiskeluihin täällä ei välttämättä vastauksia tule. Ehkä siksi kun täällä on niin erilaista porukkaa. Yhteiset tekijät taitavat olla vain se, että ikä alkaa nelosella ja on toive vauvasta. Joillekin ihan...
  4. R

    Toukokuiset 2021

    Minulla on myös kokemus kauppareissusta, jossa tuli maskin takia huono olo. Ilmeisesti kankaiden maskin läpi olisi helpompi hengittää kuin kertakäyttöisen. Itse en ole käyttänyt mitään tuon pahoinvointikohtauksen jälkeen. Luin juuri, että THL valmistelee laajempaakin maskisuositusta.
  5. R

    Toukokuiset 2021

    La/nimimerkki/ikä/kuinka mones 1.5. / Vappuvauva / 38 / 1. 1.5 / Haavekuvia / 24 / 2. 2.5 / Vanamo85 / 35 /5. 4.5/ Avaolivia/35/3 6.5./ Reetaleena / 40/ 6. 8.5/Mimpsu93/26/2. 8.5. / Pihaportti / 30 / 1. 8.5. / Disco Volante / 37 / 1. 9.5 / iinesankka82/ 37/ 2. 10.5. / Mohan / 31 / 1. 10.5. /...
  6. R

    Toukokuiset 2021

    La/nimimerkki/ikä/kuinka mones 1.5. / Vappuvauva / 38 / 1. 1.5 / Haavekuvia / 24 / 2. 2.5 / Vanamo85 / 35 /5. 4.5/ Avaolivia/35/3 6.5./ Reetaleena / 40/ 6. 8.5/Mimpsu93/26/2. 8.5. / Pihaportti / 30 / 1. 8.5. / Disco Volante / 37 / 1. 9.5 / iinesankka82/ 37/ 2. 10.5. / Mohan / 31 / 1. 10.5. /...
  7. R

    Toukokuiset 2021

    Minä imetän vielä 1v4kk ikäistä. Mietin, että meillä on niin samanikäiset taaperot, että ollaanko oltu samassa vauvaryhmässä ennenkin? :) En kyllä muista sinun nimimerkkiä. Minä haluaisin lopettaa imetyksen, mutta lapsi ei ole samaa mieltä vielä.
  8. R

    Toukokuiset 2021

    Minua kiinnostaisi liittyä myös sellaiseen salaiseen ryhmään. Laitoin sähköpostiviestin tuolle tämän ketjun aloittajalle, mutta hän ei ole vastannut mitään. Ehkä se ei toimiva ryhmä ole ollutkaan tai on jo täysi. Haluaisitko sinä tai joku muu perustaa uuden salaisen ryhmän? Voin olla mukana...
  9. R

    40 + so what, wol 14 (2019)

    Anteeksi, kun olen niin ummikko. Seuraavaksi tyhmiä kysymyksiä: Onko se niin, että jos kierto venyy yli 35 päivää, niin ovulaatiota ei ole todennäköisesti ollut? Millaisilla lääkkeillä voidaan mahdollisesti auttaa ovulaation tulemiseen? Onko silloin pakko lopettaa imetys? Minulla imetys selvästi...
  10. R

    40 + so what, wol 14 (2019)

    Minulla oli eilen illalla ihan hirveää närästystä ja tänä aamuna oli pahaa oloa ennen kuin söin. Tietenkin aina se tietty toive nostaa päätään, varsinkin kun minun taapero on alkanut nyt parina päivä hyljeksiä äidinmaitoa, mutta nyt on kyllä aika mahdoton aika siihen, kun on kp18. Viime kierto...
  11. R

    40 + so what, wol 14 (2019)

    Otan osaa surullisiin uutisiin. Täällä on nyt ainakin viime aikoina ollut vähän hyviä uutisia.
  12. R

    40 + so what, wol 14 (2019)

    Täällä kp1. :(Kierto oli taas pitkä, 37 päivää. Johtuukohan tämä heittely imetyksestä? Edellinen kierto oli 28 päivää. Ja sitä edellinen 40 päivää. Oon miettinyt lääkärille menoa. Missä vaiheessa kiertoa kannattaisi mennä? Olisiko teillä suosituksia, mihin kannattaisi mennä pääkaupunkiseudulla?
  13. R

    40 + so what, wol 14 (2019)

    Minun mies on 29-v.
  14. R

    40 + so what, wol 14 (2019)

    Hei @Tikkerituu. Onnea! Jospa se vahvistuu!! Millä klinikalla sinä käyt? Minä oon miettinyt, että pitäisikö varata ensimmäinen aika jostakin. Minulla on tänään kp28, mutta kierrot ovat olleet 44, 40 ja 28 päivää viime kuukausina. Nyt en tiedä paljonko tässä kuussa. Parastahan se olisi, jos ei...
  15. R

    40 + so what, wol 14 (2019)

    Sain 24-vuotiaana tyttären, jolla on Turnerin oireyhtymä. Hän on psyykkisesti ihan normaali tyttö ja tämä onkin sellainen, että saattaa jäädä huomaamatta. Hänellä on vähän poikkeavat kromosomit. Osasta hänen soluistaan puuttuu toinen x-kromosomi. Tämä ei ole perinnöllinen, mutta siitä huolimatta...
  16. R

    40 + so what, wol 14 (2019)

    En valitettavasti osaa sanoa. Minä pääsen julkisella siihen. Voisit kysyä, olisiko sinunkin mahdollista iän vuoksi saada se tutkimus julkisella puolella. Vaikka vielähän sinä olet nuori! :)
  17. R

    40 + so what, wol 14 (2019)

    Hei Momon. Muistan sinut jostain ketjusta, oliko se +35 jotain. Minulla on lapsonen nyt 13kk. Nyt haaveissa toinen pieni. Minulla edellinen odotus alkoi melko helposti. Yksi keskenmeno oli. Toivotaan, että sinulla olisi tällä kertaa helpompaa ja plussa tulisi. Tsemppiä!
  18. R

    40 + so what, wol 14 (2019)

    Minulla oli viime raskaudessa monta päivää rinnat kipeät/arat jo ennen plussatestiä. Nyt en tiedä tulisiko semmoista oiretta edes, kun imetän.
  19. R

    40 + so what, wol 14 (2019)

    Luin noista raskautta suunnittelevan labroista ja heti on some täynnä mainoksia niistä. No minulta on melko vasta otettu hb ja ferritiini ym. Hb oli vähän alhainen, minkä vuoksi nyt otan rautakuurin. Ferritiini oli 74. Se ei ole kauhean huono, kun jossain sanottiin, että raskautta...
  20. R

    40 + so what, wol 14 (2019)

    Onnea plussasta! Aiotko jatkaa ja mahdollisesti imettää molempia? Itse olen miettinyt sitä, kun lapseni on maitoallerginen, riippuen siitä tärppääkö ja milloin... Toisaalta ajattelin lopetella sitten kun hän on 2-v. Hyvin on kasvanut allergioista huolimatta. Äidinmaito on kyllä ollut hänelle...

Yhteistyössä