Hakutulokset

  1. AinaAnnina

    Äkkiä saunalla

    Oltiin työvereiden kanssa vietetty kevätseminaaria vuokramökillä. Käytiin yhteissaunassa ennen illallista. Unohdettiin pitää uikkareita yllä, kun vesikin oli kylmää. Saunottiin ja juotiin olutta ja siideriä terassilla. Tarppi on mukava kaveri toisesta tiimistä ja huomasin, että hänellä oli...
  2. AinaAnnina

    Näin on hyvä

    Sen sormi hipoo häpyhuulen reunaa alhaalta ylös asti. Hyvin hitaasti. Tunnen, kuinka häpyhuuleni aukeavat hymyyn ja kostuvat kiiltäviksi. Tykkäsin siitä jo opiskeluaikoina parikymmentä vuotta sitten. Se ei ollut mikään komistus mutta hilpeä. Siitä eivät tykänneet kaunottaret vaan mukavat tytöt...
  3. AinaAnnina

    Saisinko sokeria

    Kyyhötin pylly pystyssä lattian rajassa. Minä teen meillä pienet remppahommat niin kuin seinien maalaukset. Nyt oli seinä keväänvihreä ja naputtelin lattialistaa paikalle. Ulkona oli seinän väristä ja lämpötila hipoi hellettä. Olin siis jättänyt rivitaloasuntomme oven auki. Lista oli viimeistä...
  4. AinaAnnina

    Valtava

    Kaveri laskee housunsa ja esiin tunkee jotain valtavaa. Se on vasta puolikova, mutta näky saa minut ryöppyämään märäksi sisältäni. Tällaisesta olen haaveillut. Olen antanut pilluani auliisti aina, kun minun on tehnyt mieli, ja joskus vain siksikin että jonkun muun on tehnyt mieli. Mutta...

Yhteistyössä