Hakutulokset

  1. J

    Lokakuu 2018

    Heippa! Voisin tännekin tulla kertomaan että 8.9 meidän tyttö päätti tulla maailmaan <3 7.9 oli perätila kontrolli jossa todettiin että lapsivettä ei ole yhtään joten varattiin käynnistys 8.9 mutta neiti päätti ite lähteä tulemaan 7.9 illalla ja 8.9 kello 16.28 syntyi viikoilla 38+1 :) Synnytys...
  2. J

    Lokakuu 2018

    Heippa kaikille! Käyn täällä lukemassa kyllä mutta tosiaan kun tää ei jotenkin toimi mulla ja heittelee ihan miten sattuu nää tekstit niin ei oikein huvita kirjoitella :D Täällä olis tänään 37+1 ja jännityksellä ollaan menty kun synnytystapa arviossa oltiin perätilassa. Kääntämässä käytiin ja se...
  3. J

    Lokakuu 2018

    Lisää vaan porukkaa watsapp ryhmään! Nyt meitä siellä viisi ja on kyllä niin paljon helpompi jutella kun täällä :love:
  4. J

    Lokakuu 2018

    Ryhmä tehty eli laittakaa puhelinnumeroo jos haluatte mukaan :)
  5. J

    Lokakuu 2018

    Voikohan tonne watsapp ryhmään lisätä porukkaa sitä mukaan kun tulee numeroita vai pitääkö kaikki olla ennen kun sen perustan :D?
  6. J

    Lokakuu 2018

    Mulle voi laittaa vaikka niitä numeroita niin koitan sitä watsapp ryhmää meille tehdä :love:
  7. J

    Lokakuu 2018

    Pitäisköhän se ryhmä tehdä niin et laittaa puh numerot jollekkin yksityis viestillä ja joku sit perustaa sen o_O ois kiva päästä sinne jo höpöttelee enenmän :D:D
  8. J

    Lokakuu 2018

    Ja @viipulainen ihanaa kun sun veikkaus meni oikeeseen ja siellä majaili tyttö :love: ja miehen haave kävi toteen <3 Ois niin helppo vastata pidemmin jossain muualla kun täällä saattaa yhtäkkiä teksti häipyä niin uskalla kirjoittaa pitkästi :D
  9. J

    Lokakuu 2018

    Yritän kohta lukee kaikki läpi jos tää mun puhelin on samaa mieltä! Mutta tosiaan täällä olis 21.9.2018/Jasuuu/24v/Toinen/Tays/Tyttö ja 1,1kg (rv27+3) oli tossa maanantaina painoo kun tuli sairaala reissu kun supisteli ihan koko ajan.. sie sit alotettiin äkkiä lääkitys estää supistuksia ja autto...
  10. J

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Tuun täältä huutelee vaikka ite oonkin jo raskaana 27 viikolla :D ite sain sillon haamujen haamun tässä raskaudessa ja kyllä join kaksi lasia viiniä sillon ja söin jopa sushia :D koska mulle sanottiin jo esikoisesta että äidin syömiset ja juomiset alkaa vaikuttaa sikiöön vasta noin rv 6 koska...
  11. J

    Lokakuiset 2018 <3

    Ja mitä sushiin tulee ite oon syöny sillon tällön sushia ja tietty kypsällä lohella ja paikoissa jossa näkee kun se valmistetaan eli ihan tuoreesta lohesta paistettua :) ja esim salmiakkia menee sillon tällön mutta niin meni esikoisen aikaankin ja sillon se ei ollu kiellettyä.. Hyvä ja fiksu...
  12. J

    Lokakuiset 2018 <3

    Heippa kaikki! Täällä ollu oikein kunnon hiljais eloo kun puhelin on päättäny jostain syystä että ei ensinnäkään ilmota näistä viesteistä ja sit kun koitan kirjoittaa vähän pidempää viestiä niin heittää sen pois ennen kun pääsen painaa lähetä! Eli kirjoitan äkkiä lyhyesti vaan :D Ihanaa kun...
  13. J

    Lokakuiset 2018 <3

    Ihana sovellus jäi kyllä käyttöön :love:
  14. J

    Lokakuiset 2018 <3

    Joo jännittää saa vielä kyllä :D yksityiselle aika 14.5 niin jos sieltä sais vielä varmuuden... mikä raskausapp sulla on mäkin haluan tollasen :D
  15. J

    Lokakuiset 2018 <3

    Näinkin selkeä oli siis meidän sukupuoli :D Ja mitään muuta näkymää ei ultraaja saanut :D
  16. J

    Lokakuiset 2018 <3

    Joo voisin jossain kohtaa laittaa kuvan tänne mikä saatiin jalkovälistä että kuinka mysteeri tää on :D Napanuora tiellä että ei näy tytön eikä pojan piirteitä joten veikkaa sitten tyttöö :D
  17. J

    Lokakuiset 2018 <3

    Heippa! Ultrassa kaikki hyvin! Sukupuoli jäi vaan epäselväks ”ehkä tyttö” pikkusen nyt jäi häiritsemään :D oli siis napanuora jalkojen välissä eikä se ultraaja jaksanut uudestaan sitä sitten ihmetellä :D esikoinen oli taas varma tyttö niin ei ihan uskalla vielä seota pinkin kanssa...
  18. J

    Lokakuiset 2018 <3

    Huomenna rakenneultra ja jännittää niin paljon ! :unsure: Toivotaan että sieltä löytyy tervevauva joka paljastaa sukupuolensa :love:
  19. J

    Syyskuiset 2018 <3 *kevät*

    Ihanaaa :love: saa nähdä miten mun käy viikon päästä kun poikaolo ja poikaunia nähny ainoastaan :D että meneekö ihan puihin koko fiilis :LOL: ja sit särkee joka ikinen päivä päätä niin siitä kans tullu jotenkin sellanen olo et Oisko poika en tiiä miks :ROFLMAO:
  20. J

    Syyskuiset 2018 <3 *kevät*

    Mitä muuten oireita sulla on ollu :)?

Yhteistyössä