Hakutulokset

  1. Mutsijaparimuuta

    Lokakuiset 2018

    Mulla on yllättävän vähän oireita nyt. Pitäisi tänään käydä apteekista ostamaan se apteekkarin oma. En malta odottaa aamuvirtsaa niin teen jo tänään. Katson onko miten vahvat viivat. Jokin minussa sanoo ettei tästä tule vauvaa vielä.. että se antaa odottaa itseään.
  2. Mutsijaparimuuta

    Lokakuiset 2018

    Mut oli unohdettu listasta! 2 lapsi kyseessä, synnytts jorvissa. Laskujen mukaan tänään 4+0
  3. Mutsijaparimuuta

    Lokakuiset 2018

    Tänään plussattu, LA jossain lokakuun loppupuolella. Kierto sen verran sekaisin että selkoa ei ole. Jos sanon LA 25.10 niin ei pitäisi kovin paljon heittää :) Jos on joku salainen (supersalainen) fb ryhmä niin tulisin mielelläni mukaan
  4. Mutsijaparimuuta

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Täällä plussattu tänään ip:llä. Pregcheck testi antoi haalean lisäviivan. Eli en ehkä haamuksi kutsuisi. Kuukautisten alkamiseen on vielä neljä päivää. Joten jännät paikat. Teen paremman testin myöhemmin jotta näen onko viiva vahvistunut
  5. Mutsijaparimuuta

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Näyttää mun tikulta, aamulla Dpo 8. Ymmärsin että tuo pregcheck ei ole kovin herkkä? 25 testi... Plussatuulia sinne
  6. Mutsijaparimuuta

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Nyt todellakin varaan ajan gynekologille kun kuukautisetkin ovat tulleet ja loppuneet. Tämä nykyinen olotila on aivan perseestä. Mahassa särkyä sitten ovulaation. Kauhea turvotus ja lisäksi kaiken maailman outoja oireita ilmenee. Tein eilen ja tänään pregcheck liuskalla testit. Molemmat kyllä...
  7. Mutsijaparimuuta

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Eli hätähousu testasi jälleen. Ja tyhmyyttä taas iltapissasta. Pregcheck testi antoi haamujen haamun, eli lähes näkymättömän. Mutta kun testiä kääntää niin näkee viivanpaikan kohdalla hieman punaista alareunassa. Eli päältä katsottuna haamujen haamu. Mutta sivulta katseltuna viivanpaikan...
  8. Mutsijaparimuuta

    Pregcheck liuskatestit

    Kenellä tietoa testin herkkyydestä? Tein hätähousuna iltapissasta (dpo 7) testin. Viivan paikka tai haamujen haamu testiin tuli. Mutta minua ihmetytti kun keskellä testiä näkyy haamu. Paitsi yhdestä pisteestä (testin alareuna) jossa punaista. Miten tämä tulos luetaan? :D
  9. Mutsijaparimuuta

    ??Piinailijoiden oireet ovulaation jälkeen ja tulos??

    Nasunen87, tsemppiä! Mulla oireet kirjavat. Eilen tehty testi (illalla dpo7) negatiivinen. Ei edes viivanpaikkaa, eilen itkin silmät päästä. Vatsaa jomottaa, vv reippaasti ja kohdunnapukka pehmeä sekä seilaa ylös-alas. Ei tästä ota selvää. Kuukautisten pitäisi alkaa 8 päivän päästä. Uskon...
  10. Mutsijaparimuuta

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Kävin kaupassa (lähikaupassa) ja huomasin että taas on hylly tyhjä siitä kohtaa missä raskaustestit sijaitsevat. Ostin yhden RFSU testin sillä muuta ei ollut. Yleensä on kolmea eri merkkiä. Kyselin kassalla että loppuuko tuotteiden myynti kun uutta erää ei näköjään koskaan saavu. Sain vastauksen...
  11. Mutsijaparimuuta

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Mulla taitaa olla Naturamaman kanssa aika samoihin aikoihin ovis? Eli mulla Dpo6 tänään :) Mitä testailuun tulee, niin kalliiksi tulee testailla koko ajan..viime kuussa tuli kaksi CB haamua ja sen jälkeen pelkkää negatiivista. Ja kyllä, en ole tilannut netistä.tukkupaketillisen testejä :D Eli...
  12. Mutsijaparimuuta

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Hätähousuille tiedoksi että on tällainen sivu josta näkee hieman mitä tulosta odottaa kenties missä vaiheessa dpo:ta. Itse ajattelin jättää testaamatta tässä välissä ja testata ensi perjantaina. Kun kuitenkin positiivisen tulos saaminen on jo yli 50% todennäköisyydellä...
  13. Mutsijaparimuuta

    3-kymppiset toista lasta yrittävät

    Istahdan alas tähän teidän joukkoonne. Ikä onkin kaikille selvä sanoin monesko lapsi haaveissa ;) Ehkäisyn jälkeen (syyskuussa) kuukautiset ovat seilanneet 30-34 päivän välillä. Välillä olen onnistunut ovulaation bongaamaan. Muttei ihan aina. Edellinen kuukausi oli pisin ikinä, ja uskon etten...
  14. Mutsijaparimuuta

    ??Piinailijoiden oireet ovulaation jälkeen ja tulos??

    Eli lyhkäisyydessään, yritystä takana 3kk. Ikä 30 ja lapsi syntynyt loppuvuodesta 2012. Ovulaatio omien tuntemuksien mukaan bongattu. Lisäksi limat melko otolliset ovulaatiota nähden. Peitot ovat heiluneet reippaasti ennen, ovispäivänä ja sen jälkeen. 29.1 Selkeää ovisnippailua, oik.munajohdin...
  15. Mutsijaparimuuta

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Täällä on takana jo viisi negatiivista testiä. Ja päätin että testaaminen saa luvan loppua. Laitan hanskat tiskiin ja tsemppailen teitä muita. Samalla toki ihmettelen oireita sekä myöhästyneitä kuukautisia. Lämpö edelleen koholla. Seilaa 36.7-36.9-37 Limat: ei niistä ota selvää, nytkin on niin...
  16. Mutsijaparimuuta

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Auttakee, auttakee! Suositelkaa joku hyvä raskaustesti. Sellainen mikä on herkkä, mutta samalla luotettava. En halua katsella ns viivanpaikkoja yms. Tässä jo suutun kun kuukautisetkin myöhässä. Ja tulos on aina Negatiivinen + yksi ? (haamujen haamu)
  17. Mutsijaparimuuta

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Kuukautiset loistaa poissaolollaan ja testi tänään puhdas nega. En jaksa enää odottaa positiivista tulosta niin odotellaan sitten kuukautisia. Tällä kierrolla ei raskauksia. Uutta ovista odotellessa
  18. Mutsijaparimuuta

    Toiveena vauva 2017-2018

    Mukana täälläkin. Yritys 1, kuukautisia ei näy. Ovat siis 3 päivää myöhässä. Yksi CB haamujen haamu ja toinen negatiivinen. Nyt päiviä kasassa, 30/27. Oireet: Lima: Vaihtelevaa limaa kierrosta riippuen. Sitä ns. Kuivaa kautta ei ole. Joulun välipäivinä tuli päivän ajan oranssia limaa. Hieman...
  19. Mutsijaparimuuta

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Runsaat vuodot ja kivut ovat aika usein merkki siitä ettei tärppiä syystä taikka toisesta ole tullut. Ja ainakin tuo CB:n testi jää seuraavilla kerroilla apteekkiin. Jättää selkeästi viivanpaikkaa. Mulla oli viime kuussa sama homma, toki kuukautisetkin tuli ajallaan. Ja en ollut raskaana...
  20. Mutsijaparimuuta

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Mä haluan ehdottomasti mukaan salaiseen ryhmään! Millä sen löytää? Eli, kuukautisetkin myöhässä kolmatta päivää. Viikko sitten tuli oranssia limaa päivän, sen jälkeen ei mitään erityistä. Tänään ja eilen tuntunut elohiiren tapaista tunnetta kohdussa sekä sukkapuikkokipua pari kertaa. Ovulaation...

Yhteistyössä