Hakutulokset

  1. G

    Haaveena vauva 2020

    En oo vielä halunnut liittyä tonne toukokuisiin. Jotenkin sellanen olo et kaikki ei ole niinku pitäisi. Alusta asti ollut olo etten oo raskaana. Ei mitään raskausoireita edelleenkää. Tänään tein uuden raskaustestin ja oli kyllä tasavahvat viivat.. Edellisissä raskauksissa ollut voimakasta...
  2. G

    Haaveena vauva 2020

    "Jos raskausviikkoja on 8 tai sen yli, Rh-negatiivisille naisille annetaan keskenmenon toteamisen yhteydessä Anti- D- immunoglobuliinisuojaus vasta-ainemuodostuksen ehkäisemiseksi mahdollisessa seuraavassa raskaudessa." Lueskelin tällästä tuolta naistenkylästä ku jäin pohtimaan tota asiaa...
  3. G

    Haaveena vauva 2020

    Kiitos kaikki ihanat onnitteluista :love: pää ihan pyörällä ollut tämän päivää että onko tää totta ja joka vessareissul odottanut et tuleeko verta. @Tammityttö Ei oo taaskaan lämmöt noussut, aamulla oli 36,4 lämpötila, nyt en kyl sitä pidä enään ihmeellisenä ehkä mul on vaan kylmä kroppa :ROFLMAO:
  4. G

    Haaveena vauva 2020

    Kiitos :love: la olis 20.5 :love:
  5. G

    Haaveena vauva 2020

    Hui, mä tein juuri plussan :love: Heti iski paniikki ku ei oo kyllä oireen oiretta vielä mut ehkä ei kuulukkaan vielä olla ku on vielä niin alussa. https://aijaa.com/BHshCM
  6. G

    Haaveena vauva 2020

    Mulla on tänään kp 31. Menkkoja ei näy.. Tekis miel lähtee ostaa raskaustesti mut viime kiertokin veny 34pvän pituseks et voi olla et ne sieltä alkamassa. Ei mitään oireita suuntaan tai toiseen.
  7. G

    Haaveena vauva 2020

    Testasitko ovulaation vai voiko olla et ovis ollut myöhemmin ja dpot olis pienemmät ettei testin kuulus vielä näyttääkään haamua kummempaa?
  8. G

    Haaveena vauva 2020

    Ärsyttävä olo et millo tahasa hulahtaa veret ja sit taas päänsisäl elättelee kuiteki toiveita jos olisikin raskaana kuitenkin :unsure: Mulle muiden vauvauutiset yms tuo vaan voimaa omaan elämään en oo ikinä kokenut et muiden onni ois joteki iteltä pois tai et siitä tulis pahamieli. Muiden...
  9. G

    Haaveena vauva 2020

    Mä oon ihan järkyttynyt kui törkeitä viivanpaikkoja ja haamuplussia täällä tulee raskaustesteihin ja sit ne ei tarkota mitään. Näist tuli sellanen ahistus et ei uskalla testaa koska tiiän et omat toiveet heräis ja nousis tollasesta nii korkeelle et menkat tuntus sata kertaa pahemmalta :cry:
  10. G

    Haaveena vauva 2020

    Mulla tuli eilen verta pyyhkiessä tänään ei oo tullut mut eiköhän enteile menkkoja. Ei oo yhtään raskausoiretakaan ja kohtu tuntuu tyhjältä :unsure:
  11. G

    Haaveena vauva 2020

    Kyllä selkeesti haamu. Ehkä kemiallinen tai sitten vielä kiinnittymisvuotoa ja oikea raskaus kyseessä toivotaan jälkimmäistä :love:
  12. G

    Haaveena vauva 2020

    Voi ei, otan osaa :cry: testiki jo alko näyttää lupaavalta ni ärsyttävää :( Onneks kierto piteni ja pystyt ihanasti positiiviselta kantilta katsoa myös asiaa :giggle:
  13. G

    Haaveena vauva 2020

    Mä nään kuvassaki ihan haalean viivan :love: toivotaan vahvistumista (y)
  14. G

    Haaveena vauva 2020

    Pystytkö tekemään digiä? Olis ehkä selvin tossa tilanteessa (n)
  15. G

    Haaveena vauva 2020

    Keltarauhanen voi kipuilla pitkään ennenku surkastuu sitten pois. Kuvasta en erota kahta viivaa mut vitsi miten jännittävää toivottavasti aamun viiva vahvempi :love:
  16. G

    Haaveena vauva 2020

    Onnea plussanneet :love: Mä oon aatellu et cb digin vois tehä tosi aikasin :)
  17. G

    Haaveena vauva 2020

    Okei no täähä oli mielenkiintosta faktaa, mitä oon lueskellu näitä ketkä sillä testannu ni vaikuttanu ihan sattumanvaraselta niiden viivat kierron loppuvaiheessa :whistle: Mul on taas ihan sellanen olo et ei oo tärpännyt, tyhjä olo kohdussa.. Oisin niin kovin halunnut kevätvauvan :unsure:
  18. G

    Haaveena vauva 2020

    Muistan ite paniikissa googletelleeni esikoisen aikaa et onks viite tuulimunasta tms ku lämmöt oli plussan jälkeen koko ajan siinä 36,3 paikkeilla. Eli yksilöllisiä kaikki. Oon tullu siihe tuleksee et varma voi olla vast ku rt on positiivinen. :LOL: Mä en ihan tajuu miks ihmiset testaa raskautta...
  19. G

    Haaveena vauva 2020

    Toivotaan että vielä plussaksi muuttuisi. Voihan se Methotrexate injektio vielä vaikuttaa taustalla ettei raskaus ala..:(
  20. G

    Haaveena vauva 2020

    Uskaltaako ovulaation jälkeen syyä Buranaa?

Yhteistyössä