Hakutulokset

  1. A

    ~Elokuiset 2020~

    @merin mä oon ollut myös tukossa ihan alkuraskaudesta lähtien ja käynyt kyllä normaalisti neuvoloissa ja ultrissa. :) nyt varmistin teratologisesta että saan käyttää kortisoninenäsuihketta ja tukkoisuus hävisi samantien. :) Parashan olisi ottaa rauta tabletti kerrallaan, jos ottaa 2 päivässä...
  2. A

    ~Elokuiset 2020~

    @merin joo puolisot ei saa tulla mukaan ultraan, meilläkin kohta rakenneultra bulevardilla. Löhettävät kuulemma vielä viestiä niille kenellä ultra lähestyy.
  3. A

    ~Elokuiset 2020~

    @MonaLisa33 meillä on esikoisen vauva-ajalta tiivis mammaporukka joiden kanssa tutustuttiin perhekahvilassa. Asutaan kaikki melkein vierekkäin. :) ollaan lähdössä muutaman viikon päästä reissuunkin yhdessä, ilman lapsia. :D
  4. A

    ~Elokuiset 2020~

    @MonaLisa33 en ole ensisynnyttäjä, mutta esikoista odottaessa olin jo yli 25v enkä silloinkaan joutunut. :)
  5. A

    ~Elokuiset 2020~

    @MonaLisa33 mä oon helsingistä, yli 25v ja lääkäri sanoi että ei näe tarvetta sokerirasitukselle. :) eli en joudu siihen ollenkaan. Ja ihana yllätys oli että neuvolalääkärissä oli ultra viikko sitten. Rakenneultraan 3 viikkoa. Liikkeitä on tuntunut jo viikkoja, voimistuvat koko ajan. Viikkoja...
  6. A

    ~Elokuiset 2020~

    Oon alkanu tuntemaan liikkeitä:love: nyt ois 13+4. Tiistaina olisi seuraava neuvola ja reilun viikon päästä neuvolalääkäri. Ihana kyllä olisi jos pääsisi ennen rakenneultraa kurkkaamaan ultralla mahaan mutta en usko että on mahdollista.
  7. A

    ~Elokuiset 2020~

    Meillä oli aamulla nt-ultra ja kaikki oli hyvin. :love: siellä hän potkiskeli menemään. Äsken oli tullut omapostiin jo seulontatulokset ja nekin oli normaalit. :) nyt ei tarvitse enää salailla. :love:
  8. A

    ~Elokuiset 2020~

    Mä säästän myös tän kesän lomat ja pidän ne sitten ennen hoitovapaata niin saa rahaa. :) @merin ei näy mullakaan kannassa joten se on varmaan helsingissä tapana että eivät laita niitä sinne, ehkä. :)
  9. A

    ~Elokuiset 2020~

    @merin mä veikkaan että ne ei laita niitä ollenkaan omakantaan että ei turhaan alkais analysoida niitä, mulla viikko labrasta eikä siellä mitään näy. :) ultrassa sit varmaan käydään ne läpi tai saa sen riskiluvun.
  10. A

    ~Elokuiset 2020~

    Siis voiko olla mahdollista että 5 viikon oksettavan olon jälkeen on nyt kaksi päivää ollut suhteellisen normaali olo. :) ihanaa jos pahoinvointi alkaa nyt helpottaa. Tänään 10+5 ja sydänäänet löytyy dopplerilla joka kerta heti. Tänään kyllä liikkui sen verran paljon että kun löytyi niin heti...
  11. A

    ~Elokuiset 2020~

    Me käytiin eilen kurkkaamassa ultrassa ja hän oli hienosti siellä kasvanut :love: kaksi kättä ja jalkaa löytyi. Saatiin mukaan videokuvaa kun hän liikkuu joten oon sitä tuijottanu eilisestä asti. :D kaksi viikkoa vielä nt-ultraan. Ja odotan myös että tää pahoinvointi helpottais.. :sick:
  12. A

    ~Elokuiset 2020~

    Täälläkin oireet välillä helpottaa ja sit taas tulee takaisin. Sain dopplerilla sydänäänet kuulumaan :love: tunne oli kyllä sanoinkuvaamaton.
  13. A

    ~Elokuiset 2020~

    @merin mulla oli eilen neuvola ja linkki ultrien varaukseen tuli eilen illalla 22 jälkeen, jotka varasinkin heti ja sain ajan heti kun mahdollista eli 12+0 :)
  14. A

    ~Elokuiset 2020~

    @merin mulla nyt 7+6, viime viikko oli ihan hirveää pahoinvointia, maanantaista lähtien ollut hyvä olo ja tissitkään ei oo enää niin kipeät. Eilen kuitenkin viikkoja vastaava alkio nähtiin ultrassa vahvalla sykkeellä.:love: eli oireiden helpottaminen ei välttämättä tarkoita pahinta. :)
  15. A

    Haaveena vauva 2020

    Apua, vuoden oon seurannu taustalla ja jännittänyt @Wintersun tilannetta :love: aivan mahtavaa!! Hurjasti onnea ja ihanat viivat! Toivotaan että tarraa kiinni ja lujaa :love:
  16. A

    ~Elokuiset 2020~

    @rosemarie rv9 taitaa olla se viikko kun tärkeimmät elimet kehittyy. Meillä on varhaisultra 7+4 julkisella mutta ajattelin että käyn vielä omakustanteisesti ultrassa yksityisellä n. 10+0 jos varhaisultrassa kaikki on hyvin. Ihan vaan oman mielenrauhan takia. (n)
  17. A

    ~Elokuiset 2020~

    Ihania ultrakuulumisia! :love: Nyt tulikin se ongelma että fb-ryhmä ei oo salainen vaan vain yksityinen eli kuka tahansa voi löytää sen haulla. Jos siihen liittyy ni pomppaako se kavereille jossain uutisissa? Tai alkaako se ehdottelee kavereille sitä ryhmää? (n)
  18. A

    ~Elokuiset 2020~

    @Aurorials onnea plussasta! :love: mulla oli vähän sama tilanne, ferritiini vuosi sitten 22 ja aloin tankkaamaan rautaa. Tulinkin heti raskaaksi mutta meni kesken, se oli jo neljäs peräkkäinen keskenmeno ja väkisinkin mietin että mikä osuus alhaisella ferritiinillä oli. Nyt oon tankannu vuoden...
  19. A

    ~Elokuiset 2020~

    Ja itse jo yhdessä ryhmässä aikoinaan olleena ja sieltä keskenmenon takia poistuneena voin kertoa että kaikki siellä ollaan samassa tilanteessa, kaikki tsemppaa toisiaan (ainakin siinä ryhmässä) ja luonnollisesti sieltäkin useampi joutui lähtemään. En edes enää muista minkä nimisiä ihmisiä...
  20. A

    ~Elokuiset 2020~

    Nyt kun yksi ryhmä on jo olemassa niin suuntaan itse sinne. :) tykkään myös pienemmistä ryhmistä ja toivon että ryhmä ei paisuisi liikaa. Voihan toki myöhemmin tehdä myös toisen ryhmän niille jotka ei ihan vielä uskalla liittyä.

Yhteistyössä