Hakutulokset

  1. H

    Kesäkuiset 2021

    Hyppään kanssa tänne mukaan! Täällä menossa nyt 5+1, toinen lapsi olisi kyseessä. Kovasti jännittää pysyykö mukana kun ei oikeastaan mitään oireitakaan vielä ole. Olen itse tosi huono täällä mitään kirjoittelemaan, laitoinkin pyyntöä tuonne fb-ryhmään.
  2. H

    .

    Minut voisi kanssa lisätä listalle, yritän myös ehtiä kirjoittelemaan tänne aina välillä. Ja vaikka en ehtisi kommentoimaan, niin lukemassa käyn lähes päivittäin. :) Eli olisi meille molemmille miehen kanssa ensimmäinen haaveissa. :rolleyes: Kierrot vielä hakee paikkaansa, joten en osaa sanoa...
  3. H

    Toiveena vauva 2017-2018

    Onnea taas kaikille plussanneille! :love: Minut voisi tuosta listasta poistaa. En ole mitään viitsinyt/jaksanut kirjoitella kun kierrot vielä hakee paikkaansa. Taidan siirtyä tuonne 2019 vuoden ketjuun. :)
  4. H

    Toiveena vauva 2017-2018

    Enpä ole itse tänne mitään alun jälkeen kirjoitellut, kun ollut niin paljon kaikkea meneillään. Lueskellut olen kyllä teidän kirjoituksia. Paljon onnea plussanneille ja plussatuulia meille muille! :love: ON: Itsellä nyt menossa kp 26/? Ensimmäinen "luomu"kierto Terojen jälkeen. Yöllä rinnat...
  5. H

    Toiveena vauva 2017-2018

    Moikka kaikille! :) Voisin myös liittyä tänne joukkoon, jonkin aikaa tätä ketjua kuitenkin tullut jo seurailtua. Vähän esitietoja: Haaveissa olisi miehen kanssa molempien ensimmäinen lapsi. Ehkäisypillerit jätettiin pois viime vuoden toukokuussa n. seitsemän vuoden jälkeen ja kierto ei...

Yhteistyössä