Hakutulokset

  1. T

    Toukokuiset 2019

    Laitoin kaveripyynnön :) @Nunnuli89
  2. T

    Toukokuiset 2019

    Itsellä oireita tällä hetkellä ajoittainen jomotus alavatsalla, rinnat jotenkin raskaan oloiset, nukun yöt katkonaisesti, hajut tuntuvat voimistuneen. Meillä oli pidempi 12kk yritys takana kun vihdoin tärppäsi:) Meillä taas on koira mikä on kyllä sellainen lellivauva että saa nähdä miten reagoi...
  3. T

    Toukokuiset 2019

    Salainen fb-ryhmä kiinnostaa, mutta ei vielä kiirettä sen kanssa:)
  4. T

    Toukokuiset 2019

    Toivottavasti säästyt tolta hardcore pahoinvoinnilta! @kiirula Itsekin toivon ettei tulisi mitään kauheita pahoinvointeja:whistle: Meillä pieni työyhteisö ja kerroin jo esimiehelleni kun olemme myös hyviä Ystäviä:) hän oli kovin onnellinen puolestamme.
  5. T

    Toukokuiset 2019

    Hienoa kun ultrassa kaikki ok!:) @Herqqu Ollaan aika samoilla viikoilla kun tänään omien laskujeni mukaan itselläni 4+6 Toivottavasti aika menee nopsaan ja päästään maagiselle 12vklle:D
  6. T

    Toukokuiset 2019

    Itsellä vau.fi sovellus ja pregnancy+ :) Itsellä pääasiassa onnellinen ja toiveikas olo, mutta välillä tulee pelkoa että tapahtuu jotain. Yritän pysyä positiivisena, nauttimaan joka hetkestä ja luottamaan, että kaikki menee hyvin! Ihanaa kun tullut lisää toukokuisia, onnea kaikille!:LOL:
  7. T

    Toukokuiset 2019

    Itsekin luin että nuo raskausajan vuodot ovat yllättävän yleisiä! Soita vaan neuvolaan ja selitä tilanne:) ihanaa kun saitte ns. Luomuplussan pitkän odotuksen jälkeen! @Nonsk :love:
  8. T

    Toukokuiset 2019

    Oi ei, tsemppiä :unsure: @Kirsey Minulla myös tuota paineentunnetta alavatsalla, välillä enemmän ja välillä vähemmän, tänään voimakkaammat tuntemukset:) @Taateel Oi kuinka jännää kun pääset jo varhaisultraan! Tule sitten kertomaan mitä näkyi ja mitä lääkäri sanoi:love: @Herqqu Itsellä...
  9. T

    .

    Kipu tuntui enemmän vasemmalla puolella alavatsaa ja säteili melkein nivuseen saakka, oikein pistävä kipu, että jos mieleeni ei olisi tullut että voisi olla kiinnittymistä olisin varmaan juossut lääkäriin:ROFLMAO: kipua oli vain kun kävelin, kaupungilla kiva purra hammasta. @Naissoturi
  10. T

    Toukokuiset 2019

    @Taateel Täällä melko oireetonta, vatsassa tuota samaa juilintaa ja kiristävää tunnetta mitä kuvailit :) rinnat eivät juurikaan arat... Ennen plussaa yhtenä päivänä huimasi hetken ja se sai miettimään että voisiko olla totta että olen raskaana, itseä ei juuri koskaan huippaa:D Jännä nähdä...
  11. T

    Toukokuiset 2019

    Oi kuinka ihanaa, vahvistumista haamuplussalle :love: @Tiuhti83 Listalle, 2.5/Toiveli/28v./esikoinen/SATKS Tänään digissä, raskaana 2-3 eli täsmää kyllä viikkoja ja hormonit nousee:)
  12. T

    .

    Minut voi nyt siirtää plussanneisiin, digi tänään raskaana 2-3:love: Itse tunsin kiinnittymisen myös todella pistävänä kipuna, en ole koskaan tuntenut vastaavaa, meinasi melkein viedä jalat alta! Olisin muuten ollut kauhuissani mikä minua vaivaa, mutta tajusin, että dpo päivät sopi...
  13. T

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Minut voi jo siirtää plussanneisiin, aamulla digi raskaana 2-3 :love:
  14. T

    Toukokuiset 2019

    Soitin neuvolaan ja sieltä varattiin aika rv7 tienoille, voi tätä odotusta, tulisipa pian :D @roona Olen pahoillani keskenmenosta ja nyt kaikki tarrasukat mukaan tähän raskauteen @Reetaleena :love: On kyllä hyvin jännittävää ja kutkuttavaa odottaa esikoista, toivottavasti kaikki sujuu hyvin...
  15. T

    Toukokuiset 2019

    Täällä yksi lisää toukokuisiin :love: Torstaiaamuna plussasin! Itse laskin laskettunahan 2.5. Oireina että menkat eivät alkaneet ja ei ollut myös menkkoja edeltäviä oireita (finnit, mielialat yms.) vatsassa välillä myllertää ja rinnoissa pieniä tuntemuksia. Huomenna teen vielä digitestin:)...
  16. T

    .

    Osaan samaistua tunteisiisi @Nuttu92 kun tärppiä ei kuulu valtaa pelottavat ajatukset pään ja kaikki kauhuskenaariot. Me yritettiin vuosi ja vihdoin saimme plussan:) ennen tätä ei edes haamun haamua. Itselläni oli melko lyhyt kierto ja lyhyt luteaalivaihe siihen päälle, gyne määräsi...
  17. T

    .

    Minulla oli toiveikas dpo9 aivan täysin nega testi! Luovuin jo toivosta... Mutta nyt dpo 13 viivat ja nämäkään ei täysin räikeitä niin ihab hyvin voi tulla dpo10 negaa. Tsemppiä nyt kovasti <3 @Toiveikas92 Kiitos kaikille onnitteluista! :love: Toivotaan että pieni pysyy mukana! <3
  18. T

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Ollaan niin onnellisia! <3 Tasan vuosi plussaan meni. Nyt aamulla testasin :love:
  19. T

    .

    Aamulla testasin! Kyllä ollaan niin onnellisia! <3 <3 Vuosi siihen meni
  20. T

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Tänään dpo 12-13 ja koskaan ei ole ollut näin pitkää luteaalivaihetta mikä positiivista!:) En vain uskalla testata kun mahassa juilii ja ihsn sellainen olo että pian lorahtaa... Dpo9 sain negan ja senkään takia en halua testata... Ehkä perjantaina :X3: kovin on oireeton olo, että mietin voisiko...

Yhteistyössä