Hakutulokset

  1. M

    Marraskuiset 2021

    Tosi paljon voimia teille, joilla raskaus meni kesken. Tulee tosi voimakkaasti mieleen omat tuntemukset keskenmenon jälkeen. @UniQuePopPy Meillä oli kans kaks koiraa ja toisesta nyt luovuttiinkin vähän aikaa sitten, sanoin miehelle jo aiemmin että en kaipaa yhtään enempää 'stressin aiheita'...
  2. M

    Marraskuiset 2021

    Moikka, minäkin liityn tänne teidän joukkoon :) Plussasin eilen kp35, menkkojen mukaan ois nyt 5+1 ja LA 24.11. Meillä on 4/2020 syntynyt poika eli tää ois meidän toinen. Meille olisi pitänyt tulla elokuinen 2021, mutta se raskaus meni kesken tammikuussa. Oon ihan todella yllättynyt siitä, että...
  3. M

    Toiveissa vauva 2021

    Moi kaikille. Oon kirjoitellut vastaavalle palstalle joskus vuonna 2018-2019 kun yritettiin ensimmäistä. Meidän esikoinen on syntynyt 4/20, ja hänen kohdallaan menikin kaksi vuotta ennenkuin saatiin testiin kaks viivaa. Joulupäivänä tein taas positiivisen raskaustestin. Aluksi pelotti...
  4. M

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat 19-20

    Moikka. Oon uus tällä palstalla, lueskelen myöhemmin ajan kanssa tätä ketjua vähän taaksepäin :) Meillä semmonen tilanne, että plussasin joulupäivänä. Toinen lapsi ois meille. Mulla alkoi tulla rusehtavaa vuotoa noin viikolla 6-7. En sen kummemmin ensin kiinnittänyt asiaan huomiota, koska...
  5. M

    Haaveena vauva 2020

    Tulenpa minäkin onnittelemaan odottavien puolelta. Aivan mahtavaa @Wintersun ! Todella paljon onnea! :love::love:
  6. M

    Maaliskuiset 2020

    Heippa! Olin alussa tuolla huhtikuisissa, mutta tänään ku käytiin ultrassa niin siellä sitten vahvistui että nyt viikkoja 11+2 ja LA 30.3. :love:
  7. M

    Huhtikuiset 2020

    Mä kävin tänään ultrassa ja siirrynkin tuonne maaliskuisten puolelle :) Kaikki näytti hyvältä, viikkoja 11+2 ja laskettu aika 30.3. :love: Mulla oliki ollu sitte ihan "normaali" 28 päivää kierto sillon ku tärppäs. Normaalisti ollu jossain 32 tienoilla. Tsemppiä kaikille!:love:
  8. M

    Huhtikuiset 2020

    Eipä sitä voi kaikkea tietää :D Mun muutamalla tutulla on ollu. Mulla ois verikokeisiin meno maanantaina ja alkuraskauden ultra 10.9. :) Ei tullu mentyä sinne varhaisultraan. Neuvolassa laskivat, että laskettu aika ois 30.3. mutta siellä lasketaan 28päivän mukaan kierto ja mun kierto on ollu...
  9. M

    Huhtikuiset 2020

    Veikkaisin raskausajan diabetesta.
  10. M

    Huhtikuiset 2020

    Miten sulla oireilee tuo SI-nivel? Voiskohan mulla olla samaa vaivaa. Mulla lonkissa ja alaselässä tosi pistävää kipua, mietin että pitääkö mennä käymään lääkärissä.
  11. M

    Huhtikuiset 2020

    @Mary91 mä taisin soittaa jo seuraavana päivänä
  12. M

    Huhtikuiset 2020

    Onko muilla tullu vuotoja alkuraskaudessa? Mulla tullu muutamana päivänä, ei välttämättä ees peräkkäisinä päivinä semmosta niinku rusehtavaa valkovuotoa ja nyt oli jo vähän punertavaakin, mutta todella vähäistä siis. Ensimmäinen raskaus kyseessä. Oireita muuten jatkuva väsymys, tissit tosi...
  13. M

    Huhtikuiset 2020

    Mä en oo tehny testejä enää digin jälkeen. Mulla ehkä pahimpana oireena järkyttävä väsymys ja välillä tulee kyllä niin etova olo että huh :sick:
  14. M

    Huhtikuiset 2020

    Mä mietin kanssa että ultrataanko ekalla neuvolakäynnillä? Oon vähän kahden vaiheilla sen varhaisultran suhteen. Mä varasin neuvolaan ajan eilen, 20.8. ois eka käynti :)
  15. M

    Huhtikuiset 2020

    Moi kaikille :) Oon 25v, hieman yli kaks vuotta sitte jätettiin ehkäisy pois ajatuksella "tulee jos on tullakseen" ja eilen testiin ilmestyi kaks viivaa :love: Tänään sitten tein vielä Clearbluen digitaalisen ja se ilmoitti "Raskaana 2-3" Esikoinen ois siis kyseessä ja laskettu aika huhtikuun...
  16. M

    Haaveena vauva 2020

    Kiitos kaikille onnitteluista! :love:
  17. M

    Haaveena vauva 2020

    Tässä vielä kuva omasta testistä :)
  18. M

    Haaveena vauva 2020

    Heippa! Kirjottelin joskus varmaan reilu vuosi sitten vastaavalle 2019 palstalle. Nyt oli pakko tulla kertomaan, että vihdoin vähän yli 2v odotuksen jälkeen tikkuun tuli kaksi viivaa!! :love::love: Olo on vielä aika epätodellinen. Esikoista ollaan siis haaveiltu. Kertaakaan aiemmin en oo saanu...
  19. M

    .

    Ei oo tullu kirjoiteltua pitkään aikaan enkä oo kyllä hirveesti lukenutkaan ketjua. Voisin siirtyä joksikin aikaa taustalle koska tuntuu että täällä roikkuminen saa aikaan vaan enemmän stressiä. Tsemppiä kaikille ja onnea plussista!
  20. M

    .

    Tänne voi päivittää kp1.

Yhteistyössä