Hakutulokset

  1. E

    Lokakuiset 2018

    @ahmis Kiitos tästä, aina lohduttaa kuulla muiden tarinoita, jotka ei pääty onnettomasti. Kaiken tän kamalan epätietoisuuden lisäksi aion tehdä valituksen mua eilen hoitaneesta kandista (ennen gynen saapumista). Oli ihan pihalla, ei tiennyt mitä labroja ottaa. Sanoi sitten sisätutkimusta...
  2. E

    Lokakuiset 2018

    Mulla ainakin jo ennen plussaamista veti nenän tukkoon, jatkuu edelleenkin...Normilämpö mulla aina ollut n. 36,4-36,5, mutta nyt useamman viikon jo 37,1-37,7. Eli voi olla molempia, jompaa kumpaa tai ei kumpaakaan.. hankalia nää oireet kun sopii moneenkin asiaan!
  3. E

    Lokakuiset 2018

    Heippa, voisin liittyä seuraan! Eli, LA 5.10., Eevve, 26v, ensimmäinen, K-HKS Saa tosin nähdä, kauan täällä viihdyn. Olin eilen päivystyksessä tuhruvuodon vuoksi (ainoastaan viiruina vessapaperissa), tällä hetkellä viikkoja viim. kuukautisten mukaan 5+5 (eilen siis 5+4). Gyne ultrasi ja kuten...
  4. E

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Kiitos! Itekin ihan hämmästynyt, että näin nopeasti. Toivotaan, että lokakuussa on vauva turvallisesti sylissä :) Tsemppiä teille kovasti!
  5. E

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    kiitos! hitto kun on pää sekasin, en pääse ees miehen kanssa kuin viestitse juttelemaan kun oon töissä :D
  6. E

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Mut voi varmaan siirtää plussanneisiin...
  7. E

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Eihän tää enää voi olla viivan paikka....?
  8. E

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Onnea! Ihanaa! toivon samannäköstä tulosta itselleni huomiselle!
  9. E

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Toki vaikea aina kuvasta sanoa, mutta kyllä tossa (mun silmään) ehkä pientä hailakkaa punertavuutta on. Tee muutaman päivän päästä uudestaan, ja toivotaan että vahvistuu! :)
  10. E

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Mulla tuli eilen samanlainen, tänä aamuna hieman vahvempi. Myöskään en ole aiemmin vastaavaa saanut. Tein myös toisella herkemmällä testillä, josta vielä vahvempi, mutta ei kuitenkaan yhtä vahva kuin kontrolliviiva. Missä vaiheessa kiertoa olet?
  11. E

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Tänään sen verran paha olo ja vatsakipuinen olin töissä, et hain apteekista uuden testin. Tein sen neljän tunnin pidättämisen jälkeen - haamuviiva ilmestyi. En uskalla vielä luottaa, vaan teen muutaman päivän päästä vielä uudemman testin.
  12. E

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Onko kellään kokemusta apteekin raskaustesti ultrasta, jonka herkkyys pitäis olla 10mlu/ml? Kuinka pian tää testi on näyttänyt plussaa, jos on raskaana? En googlettamalla löytänyt kuin siitä ns. perustestistä tietoa...
  13. E

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    No mun mielestä kans.. yritin varovaisesti kysellä josko voitais ottaa verestä hcg, mut kuulemma ei kannata. Tästäkin aika ristiriitaista infoa eri paikoista (palstoilta/eri lääkäreiltä). Luulis sen nyt jotakin näyttävän..
  14. E

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Tuun ehdottomasti! On kyllä kummallisia oireita itellä jos ei raskaana ole, äsken kävin jääkaapilla hakemassa kivennäisvettä ja siellä olevat ruoat haisi niin järkylle et piti käydä halailemassa pönttöä useampaan otteeseen. Nyt taas alavatsakipuilua. Huhheijaa, miten tässä jaksaa odottaa...
  15. E

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Joo, näin täytyy tehdä. Toki tiedostan faktat ettei vielä välttämättä mitään näy, mutta jännittäessä ja pessimistinä kaikki "takaiskut" tuntuu pahalta Kiitos tsemppauksesta!
  16. E

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Moi kaikille! Mut vois lisätä myös listaan, eli eevve, 26v, mies 28v, ya 12/17, yk2. Oireita tällä hetkellä paljonkin, mahan juilintaa ja vihlomista, kuvotusta, eilen oksennettu 2 kertaa. Hajuaisti miehen mukaan voimistunut, pissattaa koko ajan. nenä ihan julmetun tukossa. Lämmöt koko ajan...
  17. E

    Nuoret vauvakuumeilijat SYKSY/TALVI 2017-2018

    Hei! Saiskos tähän ketjuun liittyä, vaikka ikää onkin jo enemmän kuin 20 :D Olen siis itse 26v, mies 28v. Yrityksen olemme aloittaneet 12/17, yk 2. Oireita tällä hetkellä laaja kirjo, kp 24/29; - rinnat hieman arat ja vuotavat hieman nestettä - 1,5vko kestäneet alavatsan juilimiset ja...
  18. E

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Hei kaikki! Rekisteröin itteni just kaksplussalle, kun aihepiiri on omaa elämää koskettava. tällä hetkellä jumalattomat oireet, lääkäri eilen sanoi (testejä tekemättä), että kyllähän tuo kuulostaa siltä että raskaana olisit. kp 24/29. tein r-testin, joka näytti negaa. nyt itkeskelen yksin...

Yhteistyössä