Hakutulokset

  1. Cassyput

    Vaikein päätös ikinä...

    Jep jep, lopeta toi trollailu ja lähde vaikka kävelylle. Saat raitista ilmaa.
  2. Cassyput

    Yle Näkökulma: Kiitos kun kiusasitte

    Hänellä ehkä noin, mutta kyllä moni olisi varmaan hajonnut tollasesta kohtelusta.
  3. Cassyput

    Vaikein päätös ikinä...

    Sinä olet tosiaan empaattisuuden ja ihmisrakkauden huipentuma. Heikoimpien puolella... Juuh.
  4. Cassyput

    Syöttekö Lyricaa? Miksi?

    Vitsi kun kivaa kun jotkut tulee pätemään toisten ketjuihin. Luuletteko että tuosta on aloittajalle paljonkin apua?
  5. Cassyput

    Rintamaito & uusi raskaus

    Hyvä kirjoitus vieraalla yllä.
  6. Cassyput

    Syöttekö Lyricaa? Miksi?

    Söin ahdistuneisuuteen/burnoutiin/masennukseen joitakin vuosia sitten. Aivan kauheaa kamaa, ahdistus vähintään tuplaantui ja lopetin heti tokkiinsa. Mutta mä olen vähän erikoinen mitä tulee lääkkeisiin.. Jos lääke toimii sulle, eli siitä on apua eikä pahoja haittavaikutuksia, niin sinuna kyllä...
  7. Cassyput

    Onko mitään tehtävissä? Pohdintaa avioliitosta, rakkaudesta ...

    Ei minunkaan mies olis tullut mistään hinnasta pariterapiaan. Kuitenkin siinä vaiheessa kun omaisuus ja lapset oli menossa jakoon, mieli muuttui. Mä olin aivan täysin varma että kaikki toivo on mennyttä meidän suhteen osalta, mutta niin vain päästiin yli kriisistä ja nyt meidän suhde on aivan...
  8. Cassyput

    Onko täällä jollain kirja 'Musta tulee perhe'?

    Kiitos muillekin. :wave:
  9. Cassyput

    Onko täällä jollain kirja 'Musta tulee perhe'?

    Sinä senkin! :kiss: Tilasin tuon heti, jeeee. :)
  10. Cassyput

    Onko täällä jollain kirja 'Musta tulee perhe'?

    Hahhah. Eiks hänellä kumminkin ole kumppani? No, ehkä ei, en tunne miestä. :) Mä niin haluisin tuon kirjan tälle ihmiselle ostaa. :|
  11. Cassyput

    Onko täällä jollain kirja 'Musta tulee perhe'?

    Kyseessä siis tämä: http://www.antikvaari.fi/imagesproduct/1112_PB230009_2013112314216.JPG Haluaisin ostaa tuon ihmiselle, joka todella tarvitsee sitä. Onko kellään vinkkejä mistä voisin saada, tai peräti myydä omaa kappaletta??
  12. Cassyput

    Mistä niitä ihania erikuosisia trikoopipoja saa?

    Juu en. Mun aika on liian kallista minkäänlaisiin ompelutöihin, kun en tykkää.. :whistle: Mutta huutonetin voin tsekata, kiitän. :)
  13. Cassyput

    Mistä niitä ihania erikuosisia trikoopipoja saa?

    Nämä olikin kivoja, kiitos! Onko lisää ehdotuksia?
  14. Cassyput

    Mistä niitä ihania erikuosisia trikoopipoja saa?

    Voisitteko vinkata jotain nettikauppoja? Monilla on ties mitä ihanaa muffinssia ja bambia, haluan omille tytöille myös! Kiitos. :)
  15. Cassyput

    Alkuraskauden turvotus?

    Kyllä, koettu on kolme kertaa. Ei ole kivaa, mutta ohimenevää. :)
  16. Cassyput

    Mikä on normaalia väsymystä?

    Ei tosiaan kuulosta normaalilta. Ite miettisin ensimmäisenä kilpirauhasta, sitten ehkä jotain sokeriyliherkkyyttä.
  17. Cassyput

    Leikkipuistossa nähtyä ja koettua

    Viisas kirjoitus. Ja tytsiltä myös!
  18. Cassyput

    Leikkipuistossa nähtyä ja koettua

    Mä todella inhoan kun aikuisen ihmisen juttuihin vastataan höpöhöpö. Ei, oikeastaan inhoan että kellekään koskaan sanotaan niin. Todella raivostuttavaa, epäkunnioittava ja mitätöivä tapa. Jep, kuulostat kaiken kaikkiaan mukavalta tyypiltä.
  19. Cassyput

    Miten teille on neuvottu vauvan nukkuma-asento?? (vastasyntynyt)

    En missään nimessä nukuttaisi vastasyntynyttä selällään, ihan sen takia että selkäranka suoristuu mikä voi aiheuttaa kipua tai epämukavuutta noin pienelle. Kyljellään on meillä nukutettu kaikki kolme.

Yhteistyössä