Hakutulokset

  1. Cassyput

    Onko täällä jollain kirja 'Musta tulee perhe'?

    Kyseessä siis tämä: http://www.antikvaari.fi/imagesproduct/1112_PB230009_2013112314216.JPG Haluaisin ostaa tuon ihmiselle, joka todella tarvitsee sitä. Onko kellään vinkkejä mistä voisin saada, tai peräti myydä omaa kappaletta??
  2. Cassyput

    Mistä niitä ihania erikuosisia trikoopipoja saa?

    Voisitteko vinkata jotain nettikauppoja? Monilla on ties mitä ihanaa muffinssia ja bambia, haluan omille tytöille myös! Kiitos. :)
  3. Cassyput

    Olisko täällä mekkoeksperttiä, joka

    ..osais antaa vinkkejä imetysystävällisistä mekoista häihin? Mä _inhoan_ varsinaisia imetysvaatteita, mutta monessa hienossakin juhlavaatteessa saattaa olla kietaisutyyppinen kaula-aukko. Sellainen toimii hyvin. Olisko linkkivinkkejä nettikauppoihin? :)
  4. Cassyput

    Koko ryhmältä lahja eskarin/päiväkodin tädeille?

    Tiedän että aihe on kulunut, koittakaa kestää. Me toteutettais mielellään tän kevään lahjominen niin, että lahja on yhteinen koko lapsiryhmältä, ettei jokaisen lapsen vanhempien tarvitse erikseen miettiä millä lahjoisi. Onko jotain hyviä ideoita tällaiseen ryhmälahjaan? Mitä...
  5. Cassyput

    Pystyisitkö hoitamaan lapsenne jos miehesi kuolisi?

    Niin, onnistuisiko?
  6. Cassyput

    Voiko vatsatauti käynnistää synnytyksen ennen aikojaan?

    Googlella löysin äkkiseltään, että täysiaikaisessa raskaudessa synnytys todellakin voi käynnistyä rajusta oksentamisesta. Mutta mites kun mulla on rv 34+0 tänään, voiko niin tosiaan käydä? Osaisko joki sanoa, voinko jotenkin itse yrittää ehkäistä sitä? Toki soitan sitten...
  7. Cassyput

    Voiko kunta tosiaan rajoittaa subjektiivista päivähoito-oikeutta?

    Mulle kerrottiin tänään, että meidän kunnassa on sääntö, että alle 5-vuotiaat saa olla hoidossa puolipäivää kaksi kertaa viikossa, jos toinen vanhempi on kotona. Mä luulin että Suomessa on subjektiivinen päivähoito-oikeus, voiko kunta tosiaan määrätä näin?
  8. Cassyput

    Te jotka olette hiljattain synnyttäneet

    Mulla edellisestä synnytyksestä aikaa 4,5 vuotta, ja meidän sairaalassa on napanuoranleikkauskäytännöt sillä välin muuttuneet. Nykyisin kuulemma vauvan synnyttyä kätilö pitelee häntä 2 minuuttia vielä jalkopäässä (alempana kuin istukka), ja napanuora leikataan vasta tuon 2 minuutin kuluttua...
  9. Cassyput

    **Maaliskuun murut 2014** tammikuussa <3

    Maaliskuisten odotusketju (c) Etsy.com PÄIVITYSPYYNNÖT PUNAISELLA, KIITOS. :) LA Nimimerkki / ikä / monesko lapsi / synnytyssairaala 24.2.2014 Mayinka / 31v. / 1. lapsi / SeKS / poikalupaus 25.2.2014 mamanova / 26v. / 2. lapsi / K-PKS 26.2.2014 Parus montanus /...
  10. Cassyput

    <3 Maaliskuun murut 2014 <3 joulukuussa

    Maaliskuisten odotusketju (c) sheknows.com PÄIVITYSPYYNNÖT PUNAISELLA, KIITOS. :) LA Nimimerkki / ikä / monesko lapsi / synnytyssairaala 24.2.2014 Mayinka / 31v. / 1. lapsi / SeKS / poikalupaus 25.2.2014 mamanova / 26v. / 2. lapsi / K-PKS 1.3.2014 Jenniii90 /...
  11. Cassyput

    Kenelläkään kokemusta Brio Smileistä?

    Löytyiskö joku jolla olis kokemusta? En päässyt edes liikkeessä tutkimaan ko. rattaita, on kuulemma Briolla toimitusongelmia ja seuraava erä tulee tammikuussa. Erityisesti haluaisin tietää, että onko se rataosa aivan tosi suuri? Esim. Brio Happyihin mahtuis varmaan vielä mun 6-vuotiaskin...
  12. Cassyput

    Mistä netistä kivoimmat vauvanvaatteet?

    Mikä on lempparinettikauppasi vauvanvaatteiden osalta? Nyt hyviä vinkkejä kehiin! Perus Lindexit ja H&M:t kyllästyttää. Nextiltä ajattelin jotain tilata, mutta haluisin kuulla muidenkin lemppareista. :)
  13. Cassyput

    **Maaliskuun murut 2014** marraskuussa

    Maaliskuisten odotusketju (c) jakemcmillan.wordpress.com PÄIVITYSPYYNNÖT PUNAISELLA, KIITOS. :) LA Nimimerkki / ikä / monesko lapsi / synnytyssairaala 24.2.2014 Mayinka / 30v. / 1. lapsi / SeKS / poikalupaus 25.2.2014 mamanova / 26v. / 2. lapsi / K-PKS 1.3.2014...
  14. Cassyput

    Onko tämä liian MATALA verensokeri? Asiasta tietävät please kommentoikaa. :/

    Mulla on aamun eka verensokeri järjestään 3,4-3,6. 1h aamupalan jälkeen arvo on palautunut ihan samalle tasolle. :O Pitkin päivää kun mittailen niin korkeimmat lukemat on jotain 4,7 pintaan, ellen sitten ole vetäny jotain kunnolla sokerista (tai jotain hamppariateriaa). Saattavat pysytellä myös...
  15. Cassyput

    Vaikuttaako äidin raskausdiabetes syntymättömän lapsen vakuutukseen jotenkin?

    Niin? Mietin että uskallanko mennä sokerirasitukseen, ennen kuin vakuutus on otettu. Oloista päätellen on tullut vahva epäilys, ettei kaikki ole välttämättä kunnossa sokeririntamalla.
  16. Cassyput

    Tuota niin... Te kenellä lapsia monissa eri ikävaiheissa, niin missä ja koska harrastatte seksiä?

    ....kait kaikki haluaa tehdä sitä ilman pelkoa keskeytetyksi tulemisesta, niin miten se onnistuu? Meillä on lukko makuuhuoneen ovessa, mutta kun meille tulee uus vauva joka nukkuu siellä niin en tiedä missä sitä sen jälkeen tehdään. Vanhemmat lapset 6 ja 4.
  17. Cassyput

    Kolmen (tai useamman) lapsen äidit!

    Kuinka pitkiä synnytyksenne ovat olleet, ja kuinka pitkä aika synnytysten välissä oli? Lyhenikö synnytys joka kerralla? Sain esikoisen vuonna 2007, synnytys vähän reilut 5 h. Kakkonen vuonna 2009, synnytys vajaa 3 h. Nyt jännättää että kuinka hemmetin nopeesti kolmonen talvella...
  18. Cassyput

    Kaksosista: Miten tää nyt menee?

    Tietäisköhän joku täällä varmaksi.. Monet sanoo että heillä on kaksosten mahdollisuus, koska miehen puolen suvussa on kaksosia. Mutta kun se kaksosuushan periytyy ainoastaan naisen kautta, vai olenko väärässä tässä? Munasoluistahan se riippuu, eikä siittiöistä? :confused:
  19. Cassyput

    Onko Heurekassa mitään 4- ja 5-vuotiaille?

    Itse en ole käynyt TODELLA pitkään aikaan, joten kertokaas te enemmän tietävät? Tarkoituksena on suunnata Korkeasaareen, mutta säävarauksen takia pitäis olla myös varasuunnitelma.
  20. Cassyput

    Tuleeko joltain kanavalta vielä niitä mainioita synnytysohjelmia?

    Tietääkä joku? Ennen tuli kaikenmaailman jenkkiläisiä ja ruotsalaisiakin noilta ns. naisten kanavilta. Vieläkö niitä tulee, ja jos niin mistä?

Yhteistyössä