Hakutulokset

  1. amaia

    Loppuvuoden 2018 lapsosten ketju

    Heippa! Kirjottelinkin lokakuun odottajien ketjussa, mutta olisi hauska kirjotella lisää nyt kun vauva on masun tällä puolen. Täällä siis lokakuussa syntynyt tyttö (esikoinen) ja asutaan @Ensitanssi n tapaan ulkomailla. Meillä menee vieläkin (nyt reilun 2kk iässä) 50 cm vaatteet! Taitaa olla...
  2. amaia

    Lokakuu 2018

    Tervehdys pitkästä aikaa! ;) Oon miettinyt monta kertaa että tännekin pitää tulla lukemaan miten kaikilla menee mutta sitten taas aina unohdan tai päivä menee muuten vaan yhdessä hujauksessa. Hurjalta kuulosti sun synnytys @ahmis! Seitsemän litraa verta, apua!! :eek: Onni että pikkuisella...
  3. amaia

    Lokakuu 2018

    Ompas täällä tahti tiivistynyt! Tänne syntyi pienen pieni tyttö keskiviikkona 10.10. klo 10.43. Tyttö tuli maailmaan suunnitellulla sektiolla (päätettiin maanantaina) tytön perätilan ja pienen kokonsa vuoksi. Viikkoja silloin kasassa tasan 38. Kokoa hänellä oli syntyessään 45 cm ja painoa 2585...
  4. amaia

    Lokakuu 2018

    Ihanaa kun moni on jo nyyttinsä saanut, onnea! :love: Täällä myös semmoinen fiilis että mitään ei tule tapahtumaan vielä piiiiiiitkään aikaan! Ei kyllä mitään kiirettäkään näillä viikoilla. Keskiviikkona (36+0) olin taas lääkärillä ja hänkin totesi että ei minkäänlaisia merkkejä lähestyvästä...
  5. amaia

    Lokakuu 2018

    Täällä on päästy äitiysloman leppoisaan maailmaan! (y) Keskiviikkona oli vika päivä töissä. Oon tarkoituksella aloittanu aika rennosti puuhastellen ja nukkumiseen keskittyen, ja yöunet onkin ainakin nyt parina yönä olleet parempia. Eilen kävin myös aamupäivän ostoksilla alennusmyynneissä...
  6. amaia

    Lokakuu 2018

    Täällä tänään 33+0! (y) Mullekin tullut nyt semmoinen lievä paniikki, että apua tätä aikaa ei ole enää loputtomasti asioiden pohtimiseen vaan niitä päätöksiä pitää alkaa tehdä. Mun pitää vielä päättää mm. missä synnytän ja vaunut pitää ostaa. Kummastakin on perehdytty vaihtoehtoihin ja...
  7. amaia

    Lokakuu 2018

    Heipä hei vaan taas! Mielenkiinnolla oon lueskellut tätä kivunlievityskeskustelua. Sitä alkaa kummasti enemmän tää asia mietityttämään kun h-hetki lähestyy! Vaikka vähän vaikea olla jotain mieltä kun ei ole mitään omakohtaista kokemusta. Mitä nyt muilta täällä synnyttäneiltä kuullut, niin...
  8. amaia

    Lokakuu 2018

    Heippa taas! Täällä ei ole tapahtunut sen kummempaa joten ei ole ollut oikein mistä kirjottaa :LOL: Olin flunssan kourissa (taaaas!) viime viikon ja se vei aika tehokkaasti kaiken energian mutta muuten ei suurempia vaivoja mistä valittaa! Pääsin sokerirasituksestakin puhtain paperein (en muista...
  9. amaia

    Lokakuu 2018

    Heippa taas! Mulla on kiirettä piisannut töissä enkä oo kerennyt kauheesti palstailemaan. Flunssassa on oltu täälläkin, tosin onneksi vaan yskässä, joka alkaa olla voiton puolella. Mutta huomaa kyllä että kestää todella paljon pidempään kuin normaalisti! Tsemppiä muillekin flunssaisille, ei oo...
  10. amaia

    Lokakuu 2018

    Kiva kun täällä on näin vilkkaasti rupateltu! Mä oon ollut pitkän viikonlopun vietossa (eilinen oli arkipyhä täällä), mutta ihan kotona se meni kun flunssa on vaivannut ja sen kylkiäisenä sain käsivarrenkin ihan hirveeseen jumiin istualleen nukkuessa. :X3: En sitten saanut mitään kivaa...
  11. amaia

    Lokakuu 2018

    Joo voi lisäillä myöhemminkin!
  12. amaia

    Lokakuu 2018

    Joo! Laskin et meit ois ainakin viisi halukasta. Pistätkö pystyyn vai laitanko minä?
  13. amaia

    Lokakuu 2018

    Voi teitä onnekkaita jotka ootte lomalla tai ainakin ihan kohta jäämässä! :) Olispa ihanaa jos tähän saumaan sais itsekin jonkun huilihetken. Mulla työt jatkuu sinne syyskuun puoliväliin asti, kunnes alkaa äippä"loma". Sitäkin jo tässä yks päivä kauhuissani laskeskelin että apuva 2,5 kk enää...
  14. amaia

    Lokakuu 2018

    Nyt kerkeen taas vähän osallistua keskusteluunkin. Tervetuloa @Sonde mukaan! @viipulainen listaili synnytystoiveitaan, vaikutti hyvältä! Toi makuuasento muakin jotenki hirvittää. Jumppapallot, mahdollisimman pitkään liikkuminen, amme yms. ois tosi kiva kokeilla. Luulisin että mä tarvitsen ihan...
  15. amaia

    Lokakuu 2018

    Heippa ja kiva kun @TT1 viitsit tehdä uuden ketjun! Tässä mun tiedot tälleen ensi hätään: 24.10./Amaia/34/Ensimmäinen/Ulkomailla/Tyttö/412g RV21+3
  16. amaia

    Lokakuiset 2018 <3

    Heipä hei taas! Miten mulla on semmonen käsitys että alkukuusta tuli vaan poikia ja nyt satelee pelkkiä tyttöjä? :) Oon ihan pihalla jo että kumpia on tulossa enemmän, mutta samapa tuo! Ihania palleroisia molemmat :love: Osaakohan joku auttaa radi-aiheiseen kysymykseen? Mä joudun nyt muutaman...
  17. amaia

    Lokakuiset 2018 <3

    No nythän tänne oikein satelee näitä tyttöjä! :LOL: Ihanaa että kaikki on hyvin. Meillä oli vihdoin ja viimein myös oma ultra! Tosi mukava lääkäri joka selitti koko ajan meille mitä näkyi, toisin kuin edellinen joka oli varsin tympeä. Vastasi myös kärsivällisesti miehen tarkentaviin kysymyksiin...
  18. amaia

    Lokakuiset 2018 <3

    @Ane773 no toivotaan ettei ne palikat sieltä todellakaan putoile! :ROFLMAO::LOL: Nauroin ehkä vähäsen ultraajan kommenteille. Ihana kuitenkin että pienellä kaikki osaset kohdallaan ja koko normaali. :love: Parhaita uutisia tuommoiset. Sushista puheen ollen, mä olen myös intohimoinen sushin (ja...
  19. amaia

    Lokakuiset 2018 <3

    Heipä hei pitkästä aikaa! Mukavia ultrakuulumisia taas kaikilta saanut lukea :) Yritän olla laskematta päiviä omaani, mutta mutta... joululaulun sävelin... neljä yötä ultraan on!! En ole onneksi nähtävästi ainoa joka näistä pitää lukua ;) Mulla meni työmatka ihan mukavasti, pieni käyttäytyi...
  20. amaia

    Lokakuiset 2018 <3

    Jännää kun ultrat on niin monella nurkan takana!! Mulla lähipiirissä melkein kaikki on yhtä mieltä siitä, että masussa on tyttö, joten olis hauska ylläri jos kaikki olis niin metsässä :LOL: Vielä pitää pari viikkoa odotella. Tänään masu tuntuu jotenkin tooosi paljon isommalta kuin aiemmin...

Yhteistyössä