Hakutulokset

  1. E

    Lokakuiset 2022 ❄️🤍🍂

    Me ollaan jopa mietitty ettei edes rakenneultrassa kysyttäisi sukupuolta 😃 Kahden edellisen lapsen kohdalla on kysytty, niin nyt ois kiva tän viimeisen kohdalla kokea se yllärinä vasta sitten synnytyksessä. Ekan kohdalla se sukupuoli tuntui niin tärkeältä, muttei enää. Toisaalta, musta tuntuu...
  2. E

    Lokakuiset 2022 ❄️🤍🍂

    Tääläkin eka neuvola takana. Ultrassa löytyi syke ja sikiö joka vastasi 8+1, terkka sai aina tuom saman vaikka mittasi ehkä n. 10 kertaa 😬😅 En sitten saanut mitään virallista laskettua aikaa vielä, alunperin antoivat kierron perusteella sen 8.10 eli nyt pitäis sen mukaan olla jo 9+4, ja koska...
  3. E

    Lokakuiset 2022 ❄️🤍🍂

    Mun doppleri on jäänyt kaverille lainaan enkä kehtaa sitä pyytää vielä takaisin kun ei tästä olla vielä kerrottu.. 🙈 Mut muistelen et edellisistä olisin kuullut just ehkä joskus 10+ viikolla...
  4. E

    Lokakuiset 2022 ❄️🤍🍂

    Tänään 9+0, huhuh! Keskiviikkona vihdoin ultraan, ja olo niin skeptinen kuin olla ja voi kun ei mitään oireita! On tää ollut pitkä aika...
  5. E

    Lokakuiset 2022 ❄️🤍🍂

    Tsemppiä odotteluun, toivotaan että sieltä löytyy elinvoimainen tyyppi! 😍 Jos jotain posia täytyy tästä oireettomuuden jännityksestä keksiä, niin tuskinpahan on ainakaan kaksosia tulossa 😅
  6. E

    Lokakuiset 2022 ❄️🤍🍂

    Kauhean vähäoireinen raskaus ollut kyllä. Tuntuu ettei oireita oikeastaan ole ollenkaan. Toisaalta oon ollut tosi paljon kipeänä koko raskausajan; koronaa, normiflunssaa ja vatsatautia.. ehkä raskausoireet jäänyt näiden alle. Mutta silti jännittää kauheasti, onko vatsassa mitään eloa. Nyt 8+0...
  7. E

    Lokakuiset 2022 ❄️🤍🍂

    Hei! Täälä yksi uusi odottaja. Omien laskujen mukaan la ois 11.10, eli n. 6+1 olisi nyt. En ole kuin kerran testannut ja epätodellinen olo, joten en uskalla vielä ollenkaan iloita.. 😃 Pitäisi soitella neuvolaan ja toivoa että pääsisi parin viikon sisään sinne, meillä nimittäin sellanen ihana...
  8. E

    Lokakuiset 2018 <3

    @Ane773 poika on esikoinen :)
  9. E

    Lokakuiset 2018 <3

    En osaa sanoo tosta oksutaudista mut mulla loppui oireet ihan ku seinään just kymppiviikolla... ja ultrassa todettu edelleen vilkas tyyppi :D
  10. E

    Lokakuiset 2018 <3

    Nt-ultra oli tällä viikolla rv 12+6 (12+4 omien laskujen mukaa ) ja vitsit oli kyllä pojan näköinen värkki haaruksissa tääläkin :D:love: Tiedän että ne sukupuolielimet näyttää melko samoilta tiettyyn pisteeseen asti mutta meillä oli kuitenkin ultra noin "myöhään".. :D:D poikaluulo mulla on kyllä...
  11. E

    Lokakuiset 2018 <3

    Neuvolassa käyty! Mentiin heti alkuun ultraan ja sieltähän näkyi yksi pikkuinen jolla oli erittäin vahva syke :love: huh! Lasketttu aika pysyi ainakin vielä 4.10 eli nyt ois 8+4 ja sikiön mittakin näytti tasan samaa! :) Hyvä fiilis on kyllä nyt vaikka varmoihin viikkoihin onkin vielä aikaa... (y)
  12. E

    Lokakuiset 2018 <3

    Äitiysfarkkuja on parit mamalicious-merkiltä, ne on ihan parhaat! Yhdet taisin edelliskerralla ostaa hm:stä ja ne oli ihan hirveet, ei istunu sitten yhtään + niissä oli se kamala mahakangaskappale :D Toppeja just cubukselta niitä pitkiä tuli hommattua, ja jtn hm:n äitiystoppeja/mekkoja joita...
  13. E

    Lokakuiset 2018 <3

    Mä en ajatellut ottaa äitiyspakkausta. Vähän harmittaa että otettiin ekallekkin, kun käyttöön pääsi vaan ja ainoastaan toppahaalari (joka käytössä nyt reilu vuoden ikäisellä:confused:) ja makuupussi. Ja kynsisakset yms :D Koot meni mun mielestä ihan hassusti, paljon oli tosi isoja kokoja vaikka...
  14. E

    Lokakuiset 2018 <3

    Maanantain jälkeen kovasti haluaisin liittyä mukaan jos vielä aihetta, toivottavasti silloin ehtisi vielä mukaan? :love: Voitko päivittää tilannetta mikäli alkaa näytttää täydeltä? :D
  15. E

    Lokakuiset 2018 <3

    No voi harmi! Muistaakseni esikoisn aikaan kyllä kuunneltiin sykkeet (viikot 8+ jotain) ja sitten vielä käytiin ultraamassa...:love: Taitaa aika harvoissa neuvoloissa olla ultrat kun niin moni varailee yksityiselle ultra-aikoja?
  16. E

    Lokakuiset 2018 <3

    Myös mulla tuli esikoinen pari viikkoo etuajassa joten jos niin kävisi nytkin, tulisi tästä syyskuinen.. :D
  17. E

    Lokakuiset 2018

    Ja se määrä mitä syön oli...? ;) Kiitoksia vain huolenpidosta, nämä rajotukset on kyllä hyvin muistissa kun esikoisen raskausajasta reilu vuosi vasta, ja jokainen tablaa tyylillään :)
  18. E

    Lokakuiset 2018 <3

    On fb-ryhmä, edellisestä ketjusta löytyt sen ylläpitäjä jolle voi laittaa viestii niin lisää sinne.. ite en oo viel uskaltanu liittyä, ehkä ens maanantain jälkeen jos saa hyviä uutisia neuvolasta/ultrasta...:love:
  19. E

    Lokakuiset 2018 <3

    Ooh, onko marraskuisiakin jo tiedossa :love: Näin se aika kuitenkin vaan menee! :D
  20. E

    Lokakuiset 2018

    Apua mä en tiedä esikoisen hedelmöityskuukautta, kun on varmaan ihan kuun vaihteessa o_O Kuinkas sen voi laskee tai onko missään sellasta laskuria et sais hedelmöityspäivän vaikka lasketun ajan perusteella? :D Mut siis toisen kuun kans menis kalenterin mukaan oikein eli poika mut toi toinen kuu...

Yhteistyössä