Hakutulokset

  1. S

    mitä tehdä possun kylkiviipaleista?

    \ eli normi ruskee kastike ja lihat sinne?? :ashamed: ruskistatteko lihoja ennen kun laitatte ne kastikkeeeen?
  2. S

    mitä tehdä possun kylkiviipaleista?

    Anoppi toi mutta mitä ruokaa niistä voi tehdä? :ashamed: Perunoita,ruskee kastike ja sit pannulla paistaa ne... tuliskohan hyvää???
  3. S

    pisteiden yläraja...?

    En tiedä ylärajasta, mutta miesten pisteet ovat huomattavasti isommat kuin naisten. Eli eikun syömään vaan.
  4. S

    POIKA SAIRAANA..

    meillä kans antavat tk:ssa ajat aina kamalan myöhään,vaikka lapsia on viemässä. Monesti en edes soittele kun menen vaan. Minä menisin nyt heti päivystykseen :hug:
  5. S

    Ei sitten ihan putkeen mennyt..

    \ Minä kävin jätkän kanssa 2 vuotis neuvolassa maaliskuulla. Sanoja ei hänelläkään ollut kuin muutama. Terkka totes et ellei syksyyn mennessä ole puhetta ruvennut tuleen pitäis ottaa yhteyttä (ja mietittäis puheterapian tarvetta). Samoin oli sanottu kaverin tenavasta. Eli eiköhän tuo ole ihan...
  6. S

    saako postinjakajat polttaa jakeluautossa tupakkaa???

    Meidän alueen jakaja jakoi postia sätkä hampaissa \|O olipa kiva lukea tupakanhajuista lehteä :x
  7. S

    taasko nuo ukkoset tulee suomeen????

    \|O http://www.flcenter.net/ukkostutka.html
  8. S

    vime öinen uni...

    Näin unta,että erosimme mieheni kanssa ja minä muutin tädilleni,jonka kanssa en todellisuudessa ole edes kummemmin tekemisissä. heräsin siihen,kun unessa itkin aivan mielettömästi :'( Vaikka meillä miehen kanssa menee tosi hyvin,niin tuommosia unia näyttää :heart:
  9. S

    revittekö kaikki johdot irti ukkosella?

    vai annatteko olla paikalleen? Mitä muita varotoimenpiteitä teette?
  10. S

    Lapsi hauaa prinsessamekon, mutta minä en!

    Minä olin poikani kanssa kaupassa ostamassa lippistä. Poika iski heti silmänsä pinkkiin "tyttö"lippikseen, joka ei todellakaan ollut minun mieleeni. Yritin siinä sitten tarjota muita "mitä jos otettaisiinkin tämä" "olisikos tämä kiva"... Onneksi tulin järkiini, jos poikani haluaa pitää pinkkiä...
  11. S

    JÄRKYTTÄVÄÄ (lapset ja autoilu)

    Sattui mennä viikolla kaikki tämä: Kaveri tuli kylään 1 vuotiaan lapsensa kanssa. Lapsi istui etupenkillä kiinnitettynä ainoastaa turvavyön lantio-osalla. Kaveri kertoi laittaneensa lapsen siihen, koska viihtyy paremmin siinä kuin takapenkillä turvaistuimessa. :headwall: Meni pari päivää, ja...
  12. S

    Onko kellään ollut peppukiitäjää?

    Minä olen itse ollut sellainen. Äitini kertoi joskus, että ensin menin pepulla sitten kävellen ja vasta sitten konttaamalla. Mielestäni osaan kävellä ihan kunnolla eli huolet pois, jos lapsesi inhoaa harjoituksia unohda ne (tai ainakin vähennä)
  13. S

    tuleekohan millainen karenssi

    \ Koskee toki työntekijääkin, mutta se tarkoittaa ettei tarvitse olla mitään syytä jonka kertoo työnantajalle. Karenssi tulee, mikäli ei ole työkkärin mielestä tarpeeksi hyvää syytä työsuhteen purkuun (ja niitä hyviä on todella vähän!) koeajalla ei ole mitään merkitystä siihen.
  14. S

    Mistä sais ruusun terälehtiä?

    \ Itseasiassa saippuakuplat voivat pilata silkkivaatteen (siihen jää ikuinen jälki jos saippuakupla puhkeaa siihen)
  15. S

    Lähihoitajat!!!

    nuo kirjat on koulukohtaisia juttuja, joten vaikea auttaa. eli eri kouluissa samassa aineessa voipi olla eri kirja.
  16. S

    Joku mainitsi tehneensä pizzaa illalla

    Onnea uudesta tulokkaasta :hug: milloin on la?
  17. S

    Joku mainitsi tehneensä pizzaa illalla

    Onnea uudesta tulokkoosta :hug: milloin on la?
  18. S

    Mistä ihmeestä mä löydän!!!

    meillä on kylän s-marketissa
  19. S

    tatskaidea vapaaseen käyttöön

    tuli vaan ei näytettäviä kuvia
  20. S

    Me mennään työpaikan henkilökunnan kanssa

    \ huomenna on helluntai ja kaupat kiinni :D

Yhteistyössä