Hakutulokset

  1. T

    ~Heinäkuiset 2020~

    Moikka! Nyt mäkin uskaltaudun kirjotteleen tänne.:barefoot: meillä oli NT-ultra 23.12 ja siellä kun mitattiin niin niskaturvotus oli 0,6mm. Verikokeiden tuloksia odotellaan vielä, koska joulu:whistle: sikiö vastasi tuolloin 11+1:) ja kaikki näytti olevan kondiksessa. :love: Laskettu aika osuis...
  2. T

    .

    @sucrine mulle määräs työterveys nää Terot, joten sekin voi olla syy että meidän selitys-ymmärrys suhde oli vähän heikko:ROFLMAO:
  3. T

    .

    Joo mä haluun tän kierron säännölliseks niin olis joku mahdollisuus raskautiakin :LOL:
  4. T

    .

    @sucrine Nyt ekan kerran vasta ymmärsin että miten nää toimii:LOL: Lääkäri ei oikein osannut mulle selventää että mitä tää tekee:ROFLMAO: tai olin liian tyhmä ymmärtääkseni selityksen:ROFLMAO:
  5. T

    .

    Jep! (y) Mutta onneks mies on kiinnostunut limojen analysoinnista (luki oikein sen luomupimun blogin) ja tulkitsee nyt että olis kuitenki menossa ovista kohti:ROFLMAO: oon päättäny uskoa siihen:X3:
  6. T

    .

    @Wintersun unohdin sujuvasti laittaa sen kp14 tohon edelliseen viestiin :ROFLMAO: Joo mulla on kesän jälkeen heittäny ihan härän Ptä nää kierrot... kp45, kp38, kp34 ja nyt edellinen kp80:cautious: joka käynnisty teroilla. Ennen nii kellon tarkka kp29 kierto:(
  7. T

    .

    @Wintersun mun käskettiin alottaa kp oli ovista tai ei :unsure: Viimeks kun alotin terolutit niin ovis oli seuraavana päivänä ilmeisesti "käynnisti" oviksen o_O Ota näistäkö ny selvää:alien:
  8. T

    .

    Palaan taas viikon poissaolon jälkeen maisemiin:unsure: Kyselen muilta nyt taas kun täälä kokemus puhuu, ja ennenkin on apu löytymyt:ROFLMAO: Toinen terolut kuuri aloitettu maanantaina. Viikko sitten tulin kipeeksi ja edelleen hieman nokka vuotaa. Eli kysymys kuuluu: vaikka nyt 6/10pv...
  9. T

    .

    @W.we vähän jäljessä palailen listalle ja vastailen minäkin näin jälkijunassa:ROFLMAO: Mä 26v ja mies 42v... itselle olis esikoinen enemmän kuin toivottu (niinku tietysti kaikille meille:ROFLMAO:), ja miehellä 3 entisestä liitostaan.:) onhan se tietysti hankala välillä miehelle selittää kun se...
  10. T

    .

    Jep! Kp14 pitää alottaa uus terokuuri ja sit vaan ahkeraa jyystöö:whistle: Toivottavasti osuis niin ei tarttis thaikuissa kikkailla menkkojen kanssa:ROFLMAO:
  11. T

    .

    @Miina- @haaveilija92 Vuoto alkoi! Oon niin onnellinen jo tästäkin! Onneksi terot käynnisti kierron ja uuden yrityksen mahdollisuus on taas:) Joten Miina pääsisinkö takas listalle kp1/xx yk10. Jo tää kierron loppu on parempi ku sata jänistä tähän väliin:giggle:
  12. T

    .

    Aamulla testattu tyylipuhdas nega. Alkaisivat sitten edes menkat niin pääsisi tästä tuskasta. Viimeisestä terolutista nyt 4vrk ja jotain jomotusta tuntuu, voi kun olisivat ne menkat niin ei tarttis kärvistellä enää... Nyt kp80:cry:
  13. T

    .

    @haaveilija92 Täytyy huomenna aamulla varmaan uskaltaa:oops: 2 apteqin testiä löytyy ja sit rfsuita, mutta ne rfsut ei oo kauheesti kehuja saanu ja aina itellä nega ollu (En toki oo ollu raskaanakaan), mutta etin hyvää karmaa muista testeistä :ROFLMAO:
  14. T

    .

    @Appelsiiniomena onnea:love: Itellä vähän mahajuileja enkä tiedä kumpaa uskaltaisin toivoa; vuotoa vai ei vuotoa:cautious: Kp huitelee kuitenkin jo 79 Ja viimenen terolut otettu perjantaina.. Ja nyt dpo11 myös. Uskaltaisikohan sitä jo vaikka testata:oops:
  15. T

    .

    @kindermaxi Mä nään jotain hailuraa:love: Ja tuosta oma napailusta: jännä miten on tullu rutiiniksi tulla heti aamulla kärkkymään teidän testejä :ROFLMAO: ite kun en uskalla testailla kun petyn aina ihan mielettömästi, niin ihana kyttäillä viivalaseilla teidän muiden testejä:love:
  16. T

    .

    @Siltsu @peanut_butter Mä en oo koskaan tajunnu olla huolissani limakalvon paksuudesta...:eek: Miten teillä ku sanotte et on niukat menkat, niin miten niukat ne on? Kestää ilmeisesti vain 1-2 pv, mutta miten runsasta tai tässä tapauksessa vähäistä se vuoto on. Huh... kokoajan tulee uusia...
  17. T

    .

    Tänää dpo 6 ja aika matelee... Ei mitään "legendaarisia" oireita, ei nippailuja, ei mitään:cry: Teroja 2pv jäljellä ja sit pitäisikin alkaa venaamaan menkkoja:cautious: alkaisi sitten ees ne että tää piina joskus loppuisi. Jyystöö oli ihan "sopivasti" pitkän kuivan kauden jälkeen dpo-3, dpo-1...
  18. T

    .

    Onnitteluja :love: Itsellä vasta dpo4 ja kovasti miehen kanssa on ainakin yritetty... miehellä myös mieletön vauvakuume ja se jotenkin vaan yltyi kun vihdosta viimein ovuloin tässä kierrossa. Sekin oli vähän vaipunut epätoivoon tän mun kiertooni kanssa:unsure: nyt kun on jo kp72.:confused...
  19. T

    .

    Sama täälä!!! :ROFLMAO: oon pitäny itteeni epänormaalia, enkä oo kentää kehdannu kysyä!:ROFLMAO:
  20. T

    .

    Jees!!!! Eilen ensimmäinen terolut otettu, mutta tais olla niin että kroppa heräs koomasta myös itse!!!! Eilen ovis plussa eli tänään DPO0 kp68 Ei muuta ku piinailemaan:X3:

Yhteistyössä