Hakutulokset

  1. Kems

    Helmikuiset 2020

    Viimein hetki aikaa naputella. Meillä oli niskapoimu-ultra alkuviikosta ja siellähän sen möttiäinen ahkerasti pyöri ja touhuili.:love: Kaikki seulonnoissa hyvin, katsoin itse asiassa esikoisen neuvolakortista että tällä kertaa riskiluvut vielä pienemmät. Lääkärin sanojen mukaan kaikki on juuri...
  2. Kems

    Helmikuiset 2020

    Voihan yökötys ja paha olo :confused::cry: Viimeiset pari päivää on ollut ihan kauheita, oksettaa, etoo ja väsyttää koko ajan. Mä haluaisin vaan nukkua ja syödä sitten kun tekee mieli ja sitä mitä tekee mieli, mut hei mullahan on tuo 9kk vauhtiveikko joka ei kyllä anna äidin pysähtyä :rolleyes...
  3. Kems

    Helmikuiset 2020

    Siellä hän oli; pieni möttiäinen, 18millinen ihmisenalku jonka sydän sykki voimakkaasti :love: Voi luoja mä olen onnellinen :LOL: Tänään 8+3
  4. Kems

    Helmikuiset 2020

    Tähän piti muuten kommentoida että tuon meidän lokakuisen kanssa meillä oli eka lapsettomuuspoli 22.1 ja aloitettiin terolut ja pikku tyyppi olikin tarttunut mukaan 21.1. Joskus elämä on kovin ihmeellistä
  5. Kems

    Helmikuiset 2020

    Päivät kuluu ja ensimmäinen neuvola ja ultra&lääkäri lähenee. Huomaan taas meneväni ajatusten kanssa samaa kehää kuin edellisessä raskaudessa; vielä ei voi iloita, älä kiinny liikaa jos tämä ei olekaan totta. Se on jännä miten pää vaan jarruttelee, vaikka kuinka tekisi mieli riemuita ja hyppiä...
  6. Kems

    Helmikuiset 2020

    Heissan! Varovaisesti taas hieman aktivoidun täällä. Plussa pamahti muutama viikko sitten ja laskujeni mukaan 6+4 nyt :love: Kotona touhottaa myös kiireellisessä sektiolla syntynyt poika 10/18. Jännittää, ihmetyttää ja miljoona muuta hassua tunnetta. Ensimmäinen neuvola 3.7 ja lääkäri&ultra 5.7...
  7. Kems

    Lokakuu 2018

    Mullahan ei ole tota töissä jaksamis ongelmaa, koska olen ollut sairaslomalla jo pitkään ja työ on todettu sikiölle vaaralliseksi. Äippäloman alkaa jo reilun viikon päästä. Enemmän mua ehkä huolettaa se mitä ne supistukset tekee, koska mitään sisätutkimusta ei ole tehty rv13 jälkeen Ja toivon...
  8. Kems

    Lokakuu 2018

    Pitkästä aikaa kirjottelua kun mun tunnukset on jumittanut ja useita kertoja heittänyt ulos kun olen pitkän kirjoituksen tehnyt. Lukemassa olen kyllä käynyt mutta nyt menee puhtaasti omanapailuun tää. Meillä vietetään tänään pikku tyypin kanssa lepopäivää, raskas viikonloppu takana joka nykyään...
  9. Kems

    Lokakuu 2018

    Typerät hormoonit! Mä täällä itkeä pillittäen luin @viipulainen synnytyskertomuksen :cry: Kiitos kun jaoit! :love:
  10. Kems

    Lokakuu 2018

    Heissan muut masun kasvattajat! Täällä ollaan edelleen joten listaan tiedot 14.10/Kems/30+/ensimmäinen/ Ja kiitos @TT1 kn otit listan päivittämisen homman!:) Eilen oli meillä neuvola ja kaikki edelleen pikku tyypillä hyvin. Neuvolan tätiä kovasti nauratti pikkuisen vilkkaus, koska sydänäänien...
  11. Kems

    Lokakuiset 2018 <3

    Sateinen päivä niin ehtii pysähtyä ja kirjoitella. Joka siis ehkä ihan hyvä koska viime aikoina mulla on saattanut olla pikkuisen liikaa touhottamista ja sen seurauksena kaiken maailman selkä-,kylki-, nivus- ja vatsakipuja. Koskahan sitä muistais että vähemmänkin touhuamista riittää:ROFLMAO...
  12. Kems

    Lokakuiset 2018 <3

    @Ane773 en usko että olen asiasta täällä Maininnut. Mulla on IBD, eli tulehduksellinen suolistosairaus, joka tekee joistakin asioista hieman haasteellisia. Ja kun ihmettelet mun tyyneyttä, niin voin kyllä sanoa että tyyneys ei todellakaan ole sana jota kukaan tuttu musta käyttäis :ROFLMAO: Nyt...
  13. Kems

    Lokakuiset 2018 <3

    Meidän rakenneultra meni niin hyvin että taas sain siellä itkeskellä ja ihmetellä miten me voidaan nähdä pikkuista jo nyt :love: Pikku tyypillä on siis kaikki hyvin ja vastaa täysin viikkojaan. Hyvin vauhdikas oli liikkeissään ja veti sellaisia kuperkeikkoja että lääkäri vaihto aina lennosta...
  14. Kems

    Lokakuiset 2018 <3

    Tulihan ne meidän tyttölupauksetkin tänne viimein. Mull edelleen poikatunne, vaikk tytöstä näinkin nyt unta. Huomenna rakenneultra ja nyt jo jännittää niin paljon!! Meillä käydään edelleen keskustelua siitä kysytäänkö sukupuolta ja jos kysytään niin kerrotaanko muille vai pidetäänkö omana...
  15. Kems

    Lokakuiset 2018 <3

    Ihana lukea jo muiden rakenneultra kuulumisia ja poika odotuksia :love: Meillä olis vielä puolitoista viikkoa matkaa ja mä alan olemaan jo malttamaton. Mä tahon nähä meidän pikku tyypin! Täällä on edelleen vahva poikaolo ja pojalle olisi jo nimikin valmiina, mä kyllä miehelle jo nauroin että se...
  16. Kems

    Lokakuiset 2018 <3

    Viikot ne vaan menee eteenpäin ja puoliväli alkaa häämöttämään. Tänään olisi jo 18+4:love: Viime viikolla kävin toista kertaa neuvolassa ja jäin ihmettelemään kuinka vähän siellä nyt oikeasti sitten käydäänkin. Hieman jäin miettimään kuinka paljon näissä on vaihteluita, koska kaverille joka...
  17. Kems

    Lokakuiset 2018 <3

    Pitkästä aikaa mä ehdin/jaksan/muistan naputella tänne ja lueskella muiden kuulumisia. Kiva kuulla että useimmilla alkaa helpommat ajat olemaan käsillä, mullakin helpompaa vaikka selkään ja vatsaan sattuukin ja ällö-olo seuraa edelleen mukana. Huomaa kyllä että otan nyt takaisin alkuraskauden...
  18. Kems

    Lokakuiset 2018 <3

    Kiva taas lueskella kauheasti muidenkin höpötyksiä ja kuulumisia. Ultran jälkeen on ollut paljon levollisempi mieli ja oon alkanut höpisemään mahalle ja muutenkin luottamaan enemmän siihen että meillä menee kaikki hyvin :love: Tän viikon ihmetyksen aiheet on pyörinyt mun omien vaatteiden...
  19. Kems

    Lokakuiset 2018 <3

    :DEilen oli sitten viimein se nt-ultra. Koko viikonloppu se oli ajatuksissa ja unet jäi vähille kun jännitti niin pirusti. Vartin matkalla sairaalaan itkin kaksi kertaa kun kaikki tunteet hieman vyöry yli :D Mutta pääpointtiin, meidän pikkuisella on kaikki hyvin. Siellä se viuhtoi sellaista...
  20. Kems

    Lokakuiset 2018 <3

    Pakko kirjoittaa yleisviestiä kun oli niin paljon taas tänne tullut tekstiä. Joku kirjoitteli kotidopplerista ja mähän nyt hiukan hassahdin ja ostettiin sellainen. Lupasin kotimatkalla pyhästi miehelle etten vielä kokeile, vaan vasta nt-ultran jälkeen. Kun en tiedä varmasti mistä kohtaa ja se...

Yhteistyössä