Hakutulokset

  1. Latimeria

    Riikka Purra pesee mattoja mökillä

    Onko vaihtoehtona siis vasemmisto tai kaltaisensa vihreät?
  2. Latimeria

    Riikka Purra pesee mattoja mökillä

    Jos et arvosta persujen maahanmuuttopolitiikkaa ja suomalaisuuden arvojen puolustamista, muuta edes Ruotsiin. Siinä on sinulle aikakonetta kerrakseen ja ihan kauhistuttavan livenä. Näet siellä Suomen tulevaisuuden nyt, jollainen se olisi ehkä jo 20 v:n kuluttua jos sinun vihervassarisi olisivat...
  3. Latimeria

    Jussi: Joillakin tahoilla on kihisevän paha mieli tekemästäni perustellusta, oikeudenmukaisesta ja historiallisen tarkastelun kestävästä päätöksetä

    Jaahas, tuossa lienee kommentoijana täällä kovasti kummitteleva Alepa eli myös Anna? Olen ollut pitkään satunnainen vierailija täällä ja tähän huvittavaan tyyppiin olen saanut nyt tutustua lievästi sanoen erikoisine teksteineen.
  4. Latimeria

    MTV:n kysely: Lähes joka toinen suomalainen haluaa Riikka Purran eroavan

    Saahan sitä haluta, haluaminen kun on aina erittäin halpaa 🤣🤣🤣
  5. Latimeria

    Atte Kaleva : Huputus estää maassa olon jatkossa

    Jaa, kun hän on alistettujen musliminaisten puolella ja haluaa kannanotollaan muutosta heidän asemaansa. Kaikkiin pohjoismaihin sama meininki, niin eiköhän näiden kotoutumattomien aiheuttamat lieveilmiötkin vähene radikaalisti.
  6. Latimeria

    No nyt jo ulkomaillakin kauhistellaan Antti Lindtmanin (SDP) natsijuttuja

    Juu, mutten jaksanut kaivaa silloista pääministeriä.
  7. Latimeria

    No nyt jo ulkomaillakin kauhistellaan Antti Lindtmanin (SDP) natsijuttuja

    Kiinnostavaa, itse en tiedä mutt googlettamalla löytyi heti Kekkonen. Onko muitakin? ”1960-luvun lopulta lähtien tilanne kuitenkin muuttui. ”SS-menneisyys ei enää ollutkaan este tärkeiden virkojen saamiselle. Kekkosen aikaan puolustusministerinä toiminut Sulo Suorttanen oli entinen SS-mies.”
  8. Latimeria

    tiede rulettaa nyt avaruudessa täysillä ja uskovaiset lakkaavat uskomasta satuihinsa

    Varsinkin tervapääskyt, nuo nopeat sirppisiivet on todella vähissä. Samoin yölaulajat, nuo taiturit. Eräs siivetön kaksijalkainen on tappanut huikean paljon hyönteisiä myrkyillään, se vaikuttaa lintuihin ja myös tyhmiin kaksijalkaisiin itseensä koska ruoka loppuu kun ei ole pölyttäjiä...
  9. Latimeria

    "Tuleva ulkomaankauppa- ja kehitysministeri Ville Tavio: Venäjän tukeminen voi katkaista kehitysavun"

    En ole katsonut ainuttakaan. Olen ulkoilmaihminen ja harrastukset on luontopainotteisia. Media onneksi tiivistää ja julkaisee niitä.
  10. Latimeria

    "Tuleva ulkomaankauppa- ja kehitysministeri Ville Tavio: Venäjän tukeminen voi katkaista kehitysavun"

    Vaan 99% 😞 Eiköhän meidän kuitenkin pitäisi tukea häntä entiseen malliin tosi avokätisesti? 😁
  11. Latimeria

    "Tuleva ulkomaankauppa- ja kehitysministeri Ville Tavio: Venäjän tukeminen voi katkaista kehitysavun"

    Persuministeri olikin paras mahdollinen vaihtoehto tuolle paikalle. Ehkä me ei enää jatkossa rahoiteta sisällissotien asehankintoja ja isojen herrojen gepardihattujen ostoksia. Puhumattakaan loputtoman korruption rahoittamisesta.
  12. Latimeria

    Putte toivoo Suomeen mahdollisimman paljon tuulimyllyjä

    En laske itseäni lobbariks, mutta nuo kaikki luettelemasi on täyttä totta. Puolituttuni ei kyennyt enää olemaan kesämökillään kun siinä lähellä oli niistä puuskuttavia ”höyryvetureita” 24/7, välkkyminen häiritsee aurinkoiseen aikaan, ja riippuu asunnon sijainnista myllyyn nähden. Paljonkohan...
  13. Latimeria

    Voiko olla mahdollista että ihminen ei ymmärrä rokotusten perimmäistä ajatusta?

    K-rokotekriittisten porukoissa monet tilasivat ivermektiiniä, itse en halunnut kokeilla mitään loislääkettä. Niinpä kysyin luontaistuotekaupasta että olisiko heillä mitään luontaista lääkettä mahdolliseen tautiin sairastuessa. Ostin sitten varalle suositeltua mustakiminaöljyä kaiken varalta...
  14. Latimeria

    Uusi hallitusohjelma: merimetsoja ja valkoposkihanhia saa alkaa metsästämään

    Linkkiä läkiitos. Ruotsissa esim jotain pieniä poikkeusjuttuja. Lähden nyt lepakkoretkelle. Palataan myöh
  15. Latimeria

    Samae Koskinen. Hyvänen aika kun on mitäänsanomattoman surkea artisti :(

    Jos haluat kiduttaa minua niin soita sitä aitoa iskelmää vaikkapa 5 min ikuisuuden verran.
  16. Latimeria

    Uusi hallitusohjelma: merimetsoja ja valkoposkihanhia saa alkaa metsästämään

    Tietämätttömat aikaisemmat hallitukset on yrittäneet jo kolme kertaa sitä samaa, eikä se koskaan ennenkään ole onnistunut koska sori vaan, EU estää paikalliset sooloilusuunnitelmat jäsenmaissa Tulee vaan Suomen kallein kilohinta linnunlihallesi kun kuitenkin jäät kiinni rauhoitettujen lintujen...
  17. Latimeria

    Kolmannes alle 35-vuotiaista saksalaismiehistä sanoo hyväksyvänsä naiskumppanin pahoinpitelemisen

    Oletko ehkä sukua keihäänheittäjä Seppo Rädylle? Kuuluisat sanansa olivat että Saksa on 💩 maa
  18. Latimeria

    Miksi mustilla on ne kädet ja jalat

    🤣 Ei mitenkään. Mene vaikka huomenna ulos ja kokeile itse.
  19. Latimeria

    Anna mun kaikki kestää. Ylen 1/2 9:n uutisissa happospäivi näytteli viattoman ymmärtämätöntä mistä nuorten katuväkivalta ja -ryöstelyt johtuvat!

    No kerran vielä. Lues nyt uudestaan omat vastaukseni, ja mua ei tarvitse teititellä. Tämä nyt hopeatarjottimella suoraan sinulle puhtaan rakentavassa mielessä. ”Hän (siis Algoma) linkittää kunnon rehelliset ja työteliäät suomalaiset vieraassa maassa muka samankaltaisiksi dissatuiksi mamuiksi...

Yhteistyössä