Hakutulokset

  1. Noran

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Meille syntyi tyttö 23.11.19, rv 39+4. Synnytys käynnistettiin kalvojen puhkaisulla lääkehoitoisen radin vuoksi ja tilanne oli muutenkin jo tosi kypsä käynnistykselle. Synnytys oli melko nopea, 6,5 tuntia kalvojen puhkaisusta tyttö oli jo syntynyt :love: Vauvan sokerit ovat pysyneet hyvinä...
  2. Noran

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Pitkästä aikaa muistin tulla käymään täällä palstalla ja oli minun kuulumisia taidettu huudellakin. Tämä toisen lapsen odotusaika on ollut niin erilaista ja itse raskaus on jäänyt vähän taka-alalle, kun esikoisen kanssa on arkea ja työelämää pyörittänyt. Ei ole tullut paljoa...
  3. Noran

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Kirjoittelin viimeksi joskus alkuraskaudessa tänne, sitten iski raskauspahoinvointi ja jäätävä väsymys, jota kesti lähes rakenneultraan asti. Viime viikolla rakenneultrassa kaikki oli onneksi hyvin ja saatiin vahva tyttöveikkaus :love: Esikoinen on myös tyttö, joten päästään helpolla...
  4. Noran

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Tänään oli viimein nt-ultra ja kaikki hyvin siellä! :love: Niskaturvotus oli 1,08 mm ja rakenteet vaikuttivat normaaleilta. 2 kättä ja 2 jalkaa siellä heiluivat vallattomasti :D Oon ihan superhelpottunut, jotenkin olin ihan varma, ettei siellä ole ketään edes hengissä. En osannut edes stressata...
  5. Noran

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Täällä on edelleen epäuskoinen olo tämän raskauden suhteen ja siksi kirjoittelutkin jääneet vähiin. Ensi tiistaina viimein nt-ultra, ehkä sitten uskaltaa jo vähän hengähtää (jos kaikki on siellä hyvin). Pahoinvointia on edelleen joka päivä, iltaisin olo on pahimmillaan. Kokeilin doppleria ekan...
  6. Noran

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Ehkä sitä uskaltaisi viimein kirjoitella tähänkin ketjuun. :rolleyes: Plussa tuli jo monta viikkoa sitten, nyt menossa 9+1. Jotenkin on ollut tosi vaikea luottaa siihen, että olen oikeasti raskaana ja kaiken sujuvan hyvin. Varhaisultrassa pari viikkoa sitten kaikki oli ok ja eilen ensimmäisellä...
  7. Noran

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    En ole tänne pitkään aikaan kirjoitellut, ollaan tahkottu tuloksettomia pakastesiirtoja koko talvi ja viimeinen pakastealkio siirrettiin kaksi viikkoa sitten. Suureksi yllätykseksi tämä huonoimpana pitämäni alkio taisi tarttua mukaan, testi näyttää vahvaa positiivista ja varhaisultra varattu...
  8. Noran

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Oon pitänyt vähän taukoa tästä palstailusta, elämä ollut niin hemmetin kiireistä töiden ja muun elämän kanssa. Juuri ennen joulua kuitenkin bongasin ovulaation ja sain päähänpiston vielä yhden pakastesiirron tekemisestä ennen klinikan joulutaukoa. Kaksi alkiota sulatettiin, toinen ei ollut...
  9. Noran

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    @WishingUponAStar Tervetuloa mukaan! Ja toivottavasti teillä tämä ainoa kierros onnistuu (y) @Taigariina Hyvä saalis punktiosta, ja hienoa että sujui hyvin. Nyt vaan peukut pystyyn hedelmöittymiselle! @Nomini Hurjasti tsemppiä piinailuun! Minulla lääkkeet ovat pitäneet kuukautiset poissa...
  10. Noran

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    @nyuu ja @gemmy Tsempit teille uuteen kiertoon! Ja kyllä, tunnistan todellakin tuon muun elämän "jäädyttämisen", kun kaiken ajattelee vain hoitojen mukaan. Toisaalta tässä kierrossa itselle iski joku kapinamieli päälle ja lupauduin pariin projektiin mukaan vaikka mahdollinen raskautuminen ei...
  11. Noran

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    @Ihanapa Mulle sanottiin, että Terolutit saa lopettaa heti polilta annettuna testipäivänä, oli tulos sitten plussa tai nega. Eli se 2 viikkoa oviksesta. Ja minulla siis luonnon kiertoon tehty PAS :) @Nomini Miten kävi ovisplussan metsästyksen kanssa, saitko sovittua siirtoon ajan? @Lallastiina...
  12. Noran

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Tänne on taas tullut valtavasti tekstiä muutamassa päivässä, mukavaa kun on aktiivista keskustelua! Plussiakin oli ropissut muutamalle, onnittelut teille <3 Ja pettymyksiä kohdanneille suuret halaukset <3 Minulla on ollut töissä tosi kiireiset pari viikkoa ja tällä viikolla jouduin myös...
  13. Noran

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    @gemmy No onpa kyllä outoa, ettei lääkeannosta nostettu, kun ei kerta vastetta näkynyt :eek: Välillä kyllä tulee kyseenalaistettua lääkärien toimintaa, kun maalaisjärjellä ajateltuna itse tekisi aivan toisin. Toivottavasti kuitenkin seuraavassa ultrassa näkyisi kasvua! @hillan_kukka Tuota...
  14. Noran

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Tänne olikin tullut sivukaupalla tekstiä parin viikon aikana :eek: Luin kyllä kaiken, mutta nyt ei jäänyt mieleen että mitä piti kommentoida ja kenelle :oops: Pitää siis käydä useammin kurkkimassa ketjua. Täällä alkoi menkat tänään. Taas oli tosi lyhyt kierto 24 päivää. Luultavasti ovulaatiota...
  15. Noran

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Listallekin minut voi lisätä: Noran # 1/18 # 2. # munanjohtimet poistettu # 2.IVF 3.PAS
  16. Noran

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Hei kaikille! Olen silloin tällöin käynyt taustalla kurkkimassa teidän juttuja ja tuolla plussanneissa hetken keväällä kirjoittelin. Nyt rohkaistuin liittymään mukaan keskusteluun tänne :) Meillä on suunnitteilla 2.IVF 3.PAS. Esikoinen sai alkunsa 2.IVF tuoresiirrosta ja on nyt jo...
  17. Noran

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Minun vierailu listalla jäi lyhyeksi, raskaus todettiin kohdunulkoiseksi eilen viikolla 7+2 ja leikkauksessa poistettiin myös se viimeinen jäljellä oleva munanjohdin. Tilanne pääsi aika pahaksi kipuineen ja vatsaonteloon ehti vuotaa 2,5 litraa verta. Vähän jäi kammo, että uskaltaako enää yrittää...
  18. Noran

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Kiitos kaikille tsempeistä tuon vuodon suhteen! Edelleen sama jatkuu, mutta onneksi ei ole ollut mitään isompia kipuja eli ehkä raskaus on oikeassa paikassa (y) @mavli Kovasti tsemppiä sinne, toivottavasti pikkuinen ehtii vielä kasvaa edes muutaman päivän tai pari viikkoa masussa ❤️ @Mamido...
  19. Noran

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Varovasti vilkuilen tälle puolelle, täällä meneillään rv 5+4 pakastealkion siirron jälkeen. Meillä ennestään yksi lapsi 2. Ivf-hoidosta ja tämä nykyinen tärppäsi samasta hoidosta saaduista pakastealkioista toisella siirtokerralla. Erittäin epävarma on ollut tämä alkuraskaus, verta alkoi...

Yhteistyössä