Hakutulokset

  1. ijomeo

    Huhtikuiset 2020

    Mulla on ihan alaselässä oikealla puolen jatkuvaa kipua, joka pahenee oikealla jalalla astuessa. Säteilee pakaraan. Selkeästi niin löysät paikat, että pääsee väärään asentoon. Muutenki mulla vähän yliliikkuvuutta nivelissä ja epätasapainoa lantiossa. Aamulla yleensä ihan ok, mut päivän mittaan...
  2. ijomeo

    Huhtikuiset 2020

    Onnea onnea meille kaikille :p Ite mieti tuota varhaisultraa, mut en tiedä. Nyt 8+3, ei siihen np ultraan niin mahdottoman kauan ole. Tänään vaan tullu vähän verta pyyhkiessä, niin alkoi mietittyään. Muuten oireet niin pahat, että en usko et ainakaan vielä ois menny kesken. SI nivelkin alkanut...
  3. ijomeo

    Huhtikuiset 2020

    Mitenkäs muilla pahoinvointi tai muut oireet? Itellä tällä hetkellä tee ja ihan vaan vesi on ainoita, mistä ei tule paha olo. Väkisin kuitenkin saa syötyä ja onneksi harvoin tulee oksennus, mutta koko ajan kuitenkin oksettaa.
  4. ijomeo

    Huhtikuiset 2020

    Täällä tosiaan esikoinen aloitti kakkosluokan ja kuopus on vajaa 10kk. Minä olen maannut vatsataudissa ja muutenkin koko ajan väsyttää ja oksettaa. Mies marttyyrina odottaa, että hänet nostettais jalustalle, kun kerrankin tekee kotitöitä ja hoitaa vauvaa. Voi Ristus, että ottaa päähän. Anteeksi...
  5. ijomeo

    Huhtikuiset 2020

    Raskausajan monivitamiini menee ja se sisältää foolihappoa. Onko kellään tietoa voiko raju vatsatauti vaikuttaa sikiöön? Mulla on eilisaamusta asti ollut vatsa ihan kuralla. Okseta ei, mut hyvin vähän on kyllä pystynyt syömään ja juomaan, kun heti vääntää vatsaa. Pää myös todella kipeä koko...
  6. ijomeo

    Huhtikuiset 2020

    Moi! Täällä kirjottelee 29v kahden lapsen äiti. (2011,2018) Nyt ois menossa rv 6+5 ja laskettuaika muistaakseni 5.4 Koko parisuhde ja vauvahaaveet oli jo hetken jäissä, mut saatiin asiat selvitettyä ja tässä sitä ollaan. Aika nopeaa tärppäs. 1,5v tulee ikäeroa nuorimmaisen kanssa. Väsyttää ja...
  7. ijomeo

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Kyllä se roskishaamu mikälie oli vaa feikkipositiivinen. Tai sit kemiallinen. Vuoto alkoi tänään kp 30/28
  8. ijomeo

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Roskishaamuksi muuttui (n)
  9. ijomeo

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Kyllä siinä jotain näkyy, mutta oisko vaan viivanpaikka (n) Rsfun testi, kun ei ollut parempaa.
  10. ijomeo

    Haaveena vauva 2020

    Samaa vanhaa paskaa. Ei tää tästä kummene. Eikä tätä toinen vauva pelasta.
  11. ijomeo

    Haaveena vauva 2020

    Sinne meni vauvahaaveet ja piinailu sai aivan uudenlaisia sävyjä, ku ero tuli miehen kanssa.. Tsemppiä kaikille. Minä poistun listoilta
  12. ijomeo

    Haaveena vauva 2020

    Täällä ois menossa kp 22/28 ja dpo9 Hirveesti tekis mieli jo tehdä testi, mutta toistaiseksi olen malttanu mieleni. Usko plussaan ei oo hirveän vahva. Nää kierron viimeiset päivät vaan aina on niin tuskaisia :unsure: Ja epävarmuudesta sen verran, että kyllä täälläkin jaksamista miettii, ku...
  13. ijomeo

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Äähhhh. Dpo8 ja tekis jo mieli testailla. Hirveet pms oireet vaan, niin usko plussaan ihan minimaalinen :unsure:
  14. ijomeo

    Haaveena vauva 2020

    Miksi Owlet annoit alapeukun mun viestille? (n)
  15. ijomeo

    Haaveena vauva 2020

    Tsemppiä painonpudotukseen! Itellä sama projekti käynnissä, mutta vähän meinaa lipsua. Aloitin jo tammikuussa 2018, mutta maaliskuun plussa sotki kaiken. Raskaus oli vaikea ja olin käytännössä liikuntakiellossa. Nyt lähdin liikkeelle heti, kun jälkitarkastuksessa sain luvan. Syömisen...
  16. ijomeo

    Haaveena vauva 2020

    Moikka! Pakko myöntää, etten jaksanut kaikkia sivuja lukea, mutta jatkossa tulen olemaan täällä joka pv ja luen kaikki viestit. Minä olen 28, toukokuussa 29, ja mies on 32. Esikoinen on syntynyt 9/11 ja kuopus 11/18. Seuraavaa oon kuumeillut heti synnäriltä asti ja yritys pitikin alkaa, kunhan...
  17. ijomeo

    .

    No, ehkä parempi näin. Vasta kahdet kuukautiset ollu synnytyksen jälkeen ja en tiedä mihin kierto asettuu ja ovuloinko vielä edes.
  18. ijomeo

    .

    No nyt mies on sitä mieltä, että vasta kesällä aloittettais yrittään seuraavaa :unsure:
  19. ijomeo

    .

    Täällähän on ehtinyt tapahtua jo vaikka mitä. Onnittelut plussista ja muille tsemppiä uuteen kiertoon. Ihan erilailla ehtii palstailla nyt vauvan kanssa kuin viimeksi, kun oli yritys päällä. Mulla on nyt menossa kp 11/28 ja flo ennustaa ovulaation kp 15. Seksiä tekee mieli 24/7 ja aina...
  20. ijomeo

    .

    Heippa! Liityn joukkoon haaveileen plussasta. Kuukautisia on toinen kierto menossa edellisen synnytyksen jäljiltä ja vauva täyttää 6.2 3kk. Toivotaan miehen kanssa pientä ikäeroa eikä meillä ole mitään ehkäisyä käytössä :) Kuopusta tjottailtiin (minä enemmän tosissaan kuin mies) n. Vuosi ja...

Yhteistyössä