Hakutulokset

  1. N

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Nimi #yritys aloitettu #mones lapsi #syy #mones hoito meneillään Anemonee #9/16 #1. #siittiöt nyt ainakin #2.ICSI tulossa Annimiina89 #4/16 #2. #munanjohtimet tukossa #1.IVF Carinem #10/16 #1. #endo #2.IVF CherryPie85 #8/2018 #2. #selittämätön/matala AMH #3.ICSI/2.PAS daim1 #7/16 #1...
  2. N

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Nimi #yritys aloitettu #mones lapsi #syy #mones hoito meneillään Anemonee #9/16# 1.# siittiöt nyt ainakin #2.ICSI tulossa Annimiina89 #4/16 #2. #munanjohtimet tukossa # 1.IVF Carinem #10/16 #1. #endo # 2.IVF CherryPie85 # 8/2018 # 2. #selittämätön/matala AMH # 3.ICSI / 2.PAS daim1 #7/16 #1...
  3. N

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Lisäsin sinut edellisen sivun listaan. Muistin että kyselit aikaisemmin meidän lahjasolusuunnitelmista. Toistaiseksi asia on vielä kesken, koska odotellaan tulosta viimeisestä pas, mutta jos tämä päättyisi negaan, olisi valittava mennäänkö vielä viides kierros omilla soluilla vai joko ruvetaan...
  4. N

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    @atvk87 Näin minäkin olen ymmärtänyt. Mutta kiitos vahvistuksesta, että vaihteluväli on niin mahdoton, että ainut järkevä peruste on tuplaantuminen.
  5. N

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    @Rusakkonen kyselit hoitojuttuja, ainakin granulosyyttikasvutekijää olen minäkin saanut, ruiskutettiin suoraan kohtuun viikkoa ennen siirtoa. Lisäksi sain pitkäkestoisesti (yli 3 kk) yhdistelmää, jolla on muutettu veren hyytymistekijöitä. Se ainakin on toiminut, nykyään pikku pintanaarmutkin...
  6. N

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Onnittelut @AuroraK ja @gemmy ! Päivitin listaa ja en ollut varma oliko tuolla yrittäjissä AuroraK sun nimimerkki väärin (ilman K:ta), korjaa, jos meni väärin. gemmy, joko sinut saa laittaa plussanneisiin? Ilmoitelkaa muutkin, jos muokattavaa tai lisättävää. Paljon voimia @WishingUponAStar ja...
  7. N

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Nimi #yritys aloitettu #mones lapsi #syy #mones hoito meneillään Anemonee #9/16# 1.# siittiöt nyt ainakin #2.ICSI tulossa Annimiina89 #4/16 #2. #munanjohtimet tukossa # 1.IVF Carinem #10/16 #1. #endo # 2.IVF CherryPie85 # 8/2018 # 2. #selittämätön/matala AMH # 3.ICSI / 2.PAS daim1 #7/16 #1...
  8. N

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Nimi #yritys aloitettu #mones lapsi #syy #mones hoito meneillään Anemonee #9/16# 1.# siittiöt nyt ainakin #2.ICSI tulossa Annimiina89 #4/16 #2. #munanjohtimet tukossa # 1.IVF Aurora #2015 #2 #selittämätön #1.IVF Carinem #10/16 #1. #endo # 2.IVF CherryPie85 # 8/2018 # 2. #selittämätön/matala AMH...
  9. N

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Limakalvosta. Mulla myös ollut noin kuutta milliä kaikissa siirroissa, pas ollu vähemmän kuin tuoresiirroissa. Toistaiseksi ei ole napannut. 6 pv blastosiirron jälkeen on ollut reilusti nippailuja, niin oli myös osassa tuoresiirtoja, jotka siis ei onnistuneet. Tiedä häntä, olen miettinyt...
  10. N

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Päivitin listaa. Ilmotelkaa, jos tietoja puuttuu, niin korjaan. Ainakin plussanneita taitaa puuttua? Liityin piinailijoihin, 6pv blasto kyydissä. Testipäivä ei ole virallinen pvä, en aio pilata joulun-vuodenvaihteen pyhiä testaamalla, joten siirsin tammikuun alkuun.
  11. N

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Nimi #yritys aloitettu #mones lapsi #syy #mones hoito meneillään Anemonee #9/16# 1.# siittiöt nyt ainakin #2.ICSI tulossa Annimiina89 #4/16 #2. #munanjohtimet tukossa # 1.IVF Aurora #2015 #2 #selittämätön #1.IVF BlackCat #2014 #2. #siemenjohdinten tukos #1.ICSI 1.PAS Carinem #10/16 #1. #endo #...
  12. N

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Nimi #yritys aloitettu #mones lapsi #syy #mones hoito meneillään Anemonee #9/16# 1.# siittiöt nyt ainakin #2.ICSI tulossa Annimiina89 #4/16 #2. #munanjohtimet tukossa # 1.IVF Aurora #2015 #2 #selittämätön #1.IVF BlackCat #2014 #2. #siemenjohdinten tukos #1.icsi:n 1. pas tulossa Carinem #10/16...
  13. N

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Palailen taasen langoille syksyn jälkeen. Takana kaksi perättäistä keskeytettyä pas menoa. Olen sairastellut paljon ja limakalvo on jäänyt toistuvasti ohuehkoksi. Nyt olisi taas uusi yritys tulollaan, viimeistä blastoa viedään. Laskeskelin, että jos aikataulu pitää, taitaa pukata testipäivää...
  14. N

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Moi kaikille. Olen huilannut listan lukemisesta ja hoidoista kuukauden päivät. Paljon onnea kaikille plussanneille ja tsemppiä kaikille hoitoihin. En ole jaksanut kahlata kuukauden kirjoituksia läpi vieläkään, joten olen aika pihalla meiningistä täällä. Vähän on samoja fiiliksiä kuin Jantzulla...
  15. N

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Jep. Ja siihen kun lisätään prosentit joilla edes teoriassa alkionsiirrot onnistuu, niin pieneksi menee mahdollisuudet... Valitettavaa, mutta realismia kuitenkin etenkin 40+ porukalla. En toki halua generoida pessimismiä ryhmässä, mutta totuus on, että näihin hoitoihin ajautuneilla on varmasti...
  16. N

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Isot onnittelut kaikille plussanneille! ❤ Ja tervetuloa kaikille uusille! Toivottavasti vierailut palstalla jää lyhyiksi. Olisin kysynyt minkälaisia lääkityksiä/tukitoimia teillä on tehty, kun kohdun limakalvoa ei saada kasvamaan riittävästi? Meillä piti olla pas lääkkeelliseen kiertoon...
  17. N

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Nimi# yritys aloitettu # mones lapsi # syy # mones hoito meneillään Annimiina89 #4/16 #2. #munanjohtimet tukossa # 1.IVF atvk87 #7/17 #1. #siittiöt # 1.ICSI/2.PAS BabyMaybe #4/17 #1. #ei varsinaista vikaa, mun ikä(39)# 1. IVF Carinem #10/16 #1. #endo # 1.IVF/2.PAS daim1 #7/16 #1. #selittämätön...
  18. N

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    @Ihanapa milläs fiiliksillä siellä? Ilmoittelehan testitulosta, olisi hienoa päästä avaamaan plussasaldo heti näin syyskuun alussa @haaveissavauva-81 joillain hcgt nousee kovin maltillisesti, sullahan on vielä monta päivää jäljellä viralliseen testipäivään. Itse olen lakannut välittämästä noista...
  19. N

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    @Rusakkonen Isot isot pahoittelut ja halaus! @-dino- Paljon onnea plussasta! Paljon voimia muille piinailijoille!
  20. N

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Nimi# yritys aloitettu # mones lapsi # syy # mones hoito meneillään Annimiina89 #4/16 #2. #munanjohtimet tukossa # 1.IVF atvk87 #7/17 #1. #siittiöt # 1.ICSI/2.PAS BabyMaybe #4/17 #1. #ei varsinaista vikaa, mun ikä(39)# 1. IVF Carinem #10/16 #1. #endo # 1.IVF/2.PAS daim1 #7/16 #1. #selittämätön...

Yhteistyössä